Had ik al gezegd avond tevoren en ook aangegeven dat ik t wel leuk zou vinden om mee te eten. Toen gisteren was de tijd niet goed voor ze dus zei ik dat ik wel voorgerecht mee zou doen en dan weg zou gaan. Toen had mn zusje al gereserveerd maar net na ik aangaf dus alleen t voorgerecht erbij te zijn besloot ze naar een restaurant te willen die niet aan voorgerechten doet. Dus ik begreep de hint en zei dat ik dan beter nu weg zou gaan en toen zei ze opgewekt waar t station was. Ze durft in het bijzijn van anderen niet te vertellen dat ik er liever niet bij ben maar nodig me dan ook niet uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ik vind dat je eigenlijk van te voren had moeten zeggen dat je niet mee uit eten zou gaan als je zoveel druk ervaarde van het tijdstip en 15 min. later al een groot probleem werd. Je wilde waarschijnlijk veel te veel een ander een plezier doen, waardoor je helemaal in de knoop kwam met wat jij eigenlijk graag wilde (op tijd thuis, op tijd naar bed). Volgende keer beter je grenzen aangeven, want ik kan me nu zo voorstellen dat de anderen vinden dat jij de dag een beetje hebt verpest.
En dat je terugrijdt naar het station als je zus haar pinpas is vergeten dat zou denk ik iedereen hebben gedaan, of je bent wel een hele lompe hork. Was wel heel vervelend voor jou, dus ik hoop dat ze dat ook wel inzag.
Ah, en nu was jij de gemene partij terwijl je onderhuids vermoedde dat dit zo expres was gedaan door haarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar dat doet ze niet want dan is zij degene die aan iedereen uit mag leggen waarom.
Toon Hermansquote:
Kijk eens in het naaimandje was een veel gehoorde uitspraak bij ons thuis.quote:
Ah, dat doe ik ook wel eens zo met een post elastiek. werkt feilloos.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef AnneX het volgende:
De Ikea pasta pan is voor 2/3 gevuld:
[ afbeelding ]
en voor het geval jullie het vervoer afvroegen ()
[ afbeelding ]
Lang leve de postbode en de elastieken die hij in onze brievenbus dropt!
Het gaat gewoon goed! of niet.
Macaroni kook ik daar. Stuk parmezaan mee en de rasp.
Aardbeien zijn schoongemaakt en in de vanillesuiker.
Veéél suiker, want dat is veel lekkerder, zegt schma.
/ ja Steer , mijn andere vernevelaar met Balsamico is gesneuveld.![]()
Bier en patatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
Moe thuis van werkdag vuil ende hongerig ende dorstig.
Patat, hamburgers en sla.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Bier en patat
Zo, ik heb monchoutaart gemaakt en bij mn 3 buurvrouwen langsgeweest om te trakteren. Bij mn ene buurvrouw gelijk wat wezen drinken (en taart eten) en bijkletsen want was al weer ff geleden. Nu tanden poetsen en naar bed.
Een vacature bij mij? Vertel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Perziken, kipnuggets en rauwkost hier
Net een vacature bij P. gevonden waar ik toch wel heel warm van word! Een vriendin van duckface is de recruiter voor de functie dus ik word geïntroduceerd. Het leuke is dat ik de zin 'Ja, ik heb interesse in zonnebrandcrème' wellicht functioneel kan gebruiken in het sollicitatiegesprek![]()
Ik moest ook even nadenken, maar ik vermoed dat Steer met die P. een bepaalde gloeilampenfabriek in het zuiden des lands bedoelde.quote:
Dat was mijn vermoeden ook jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken, maar ik vermoed dat Steer met die P. een bepaalde gloeilampenfabriek in het zuiden des lands bedoelde.
Ja, geinige film he? Moest ook aan jou denken toen ik de film keekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
Leuke film bekeken met een stel bejaarde Engelse top-acteurs.
Flikker op!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, geinige film he? Moest ook aan jou denken toen ik de film keek
Wat zie jij er dan oud uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Flikker op!
De gemiddelde acteur in die film was 15-20 jaar ouder dan ik.
Isaquote:
quote:
Hoe zijn de Griekse vrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh
Best lastig dit eilandje. Er zijn te veel strandjes om uit te kiezen
Ik lig soms wakker over de belangrijke zaken des levens: dictatuur in Rusland, oorlog in Syrië en moet die aardappelzak nou wel of niet openquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier liggen ze in een open zak,nooit over nagedacht, gewoon te lui om weer dicht te maken
Schijnt dat Griekse kinderen hoogste rate van obesiteit hebben van Europa!quote:
Ik heb al twee Griekse danspartners + hun kliek hier in de stad al ontmoet. Ik vind ze wel leuk, maar hun Engels is crap.quote:
Ze zijn allebei superslank!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef freecell het volgende:
Ow,dus partnerkeuze is nu ook al BMI afhankelijk?
de piepers zitten of in plastic zakken met gaatjes of in netten als deze voor verkoop klaar liggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL gerelateerd vraagje: kun je aardappels het best in een open of gesloten zak bewaren? Ik zou zeggen open zak vanwege eventueel ethyleen + vevroegd doorschieten van de aardappels, maar misschien is dit alleen bij fruit zo?
je weet toch dat er een "schakelaar" in de ringvinger zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn allebei superslank!
Denk dat de dikkerts in Griekenland zijn achtergebleven
was dat onbewust niet altijd al zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef freecell het volgende:
Nou eh, als het BMI echt dramatisch hoog is, dan is mijn partnerkeus daar ook van afhankelijk hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef freecell het volgende:
Andersom ook. Dramatisch laag is ook geen pré voor mij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou eh, als het BMI echt dramatisch hoog is, dan is mijn partnerkeus daar ook van afhankelijk hoor
Neem een stuk varkensschouder (schouderkarbonade aan 1 stuk, bestellen bij de slager, 250 gram pp) kruid die en braad hem aan, gaar hem langzaam in de oven. Serveren met boontjes, sla, bloemige aardappels en jus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Croli het volgende:
Hoi, kunnen jullie mij misschien helpen??
Ik moet zaterdag weer koken voor het kookclubje. Nu heb ik al een voorgerecht en een nagerecht uitgezocht die heel bewerkelijk zijn met veel voorbereidingen. Ik moet alleen nog een hoofdgerecht verzinnen. Dit wil ik dus een beetje makkelijk houden maar natuurlijk wel een beetje luxe/exclusief. Iemand ideeën hiervoor?
Klinkt niet verkeerd, alleen is het mij een te 'winter' gerecht. Ik wil het graag fris, zomers en licht houden anders past het niet bij de rest...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een stuk varkensschouder (schouderkarbonade aan 1 stuk, bestellen bij de slager, 250 gram pp) kruid die en braad hem aan, gaar hem langzaam in de oven. Serveren met boontjes, sla, bloemige aardappels en jus.
Kijk eens naar buiten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:39 schreef Croli het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, alleen is het mij een te 'winter' gerecht. Ik wil het graag fris, zomers en licht houden anders past het niet bij de rest...
zaterdag wordt het wel goed weer....quote:
Natuurlijk, als je groot gezelschap hebt is een hele zalm stomen ook prachtig, voor het serveren de huid van het lichaam halen, ziet er spectaculair uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:52 schreef Croli het volgende:
Klinkt ook super, we hebben alleen 1 niet vis eter :S kan t wel bewaren voor als ik een keer moet koken voor wel visliefhebbers want heb ik altijd al zoiets willen proberen. kan ook met andere vissoorten neem ik aan?
Vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Boor ik weet niks van de 90's
@ AnneXX nieuwe petverslaving is coming up : Songpop!
Bel. dienstquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ga ik Karoake doen![]()
Gister en vandaag wat door de achterstallige adm. geschoffeld.
Wordt er niet blij van![]()
De cijfers van moeders vorige week verzameld en ingestuurd en vandaag een blauwe envelop aan de Erven van ...Check.
omg, ik wist niet eens dat W. was begonnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef borisz het volgende:
Arantxa Rus naar de derde ronde van Wimbledon
Ze d. Samatha Stosur(Aus, WTA-5) 62 06 64
Ik vergeet het ook steeds. Gisteren toevallig op de BBC de partij van Nadal wel bekeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
omg, ik wist niet eens dat W. was begonnen![]()
Intouchables, Marigold Hotelquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef AnneX het volgende:
Songpop loopt binnen.
Tis dat het gratisss is.![]()
Verwacht van mij geen muzikale historische kennis. / fossiel.
Vanavond de laatste avond dat de bios vouchers nog geldig zijn.
Dat laat mn. AnneX niet lopen, natuurlijk.
Dus moet ik naar de bios. en zie geen interessante films in de diverse ladders.
De eerste zagen we een paar weken terug.quote:
Bluezz (net veranderd) Ik ga jou ff zoeken....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
Vertel eens in pm wat jouw users naam is.
Golfer weet de mijne wel.
Die vond ie nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bluezz (net veranderd) Ik ga jou ff zoeken....
Tof filmpje welquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
Nou, B. is weer even van de straat met haar 'raad het intro-spel'.
Moeders gaat ook met oma naar de film. Ook haar bonnen deze maand. Ze heeft gratisch kaarten voor Jacky.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de laatste avond dat de bios vouchers nog geldig zijn.
Dat laat mn. AnneX niet lopen, natuurlijk.
Dus moet ik naar de bios. en zie geen interessante films in de diverse ladders.
Tsja, dan zou ik nog wel naar de film met Carice willen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeders gaat ook met oma naar de film. Ook haar bonnen deze maand. Ze heeft gratisch kaarten voor Jacky.
Jackie zou ook kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tsja, dan zou ik nog wel naar de film met Carice willen.
Is dat niet Jackie ?
Zó achterlijk ( de laatste tijd)
Nou , ik wacht wel tot de eenzame fietser weer thuis is.
Wij gaan wel vaker nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Dus jullie gaan niet naar de film?
Sun zit niet meer hier... AnX je moet echt FB nemen hoor, veeeeeel makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan nooit meer naar de film!Zo alle pitten werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jullie gaan weer vaker úiteten.
Daar is mnX weer niet zo van![]()
Naar de film is ook even "ontsnappen" aan thuis, soort van vakantie en elkaar
in de buitenwereld tegenkomen.![]()
Datenmet je eigen vent.
Daarvan kreeg ik serieus de kriebels in de buik, jaren geleden.![]()
Bewolkt bewolkt bewolkt.quote:
Awalieff maar dat krijg ik ook nog regelmatigquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo alle pitten werken.
Ach jullie gaan weer vaker úiteten.
Daar is mnX weer niet zo van![]()
Naar de film is ook even "ontsnappen" aan thuis, soort van vakantie en elkaar
in de buitenwereld tegenkomen.![]()
Datenmet je eigen vent.
Daarvan kreeg ik serieus de kriebels in de buik, jaren geleden.
Morgen slechts 28 graden. En bij jullie?quote:
Allemoal afgestudeerd zodadelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Nog 5 weken en dan ben ik van mijn masterscriptie af.....
Ontdekt net echt een te stomme fout in mijn allereerste versie van de resultaten, gelukkig mag ik het nog zo'n 3x verbeteren maar tochslordig.
Heb maar een mailtje naar mijn begeleider gestuurd dat ik zelf al achter de fout ben gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ook leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dat nog niet hoormoet nog een jaartje stage lopen.
Is #1 te hip voor mijquote:#3
Ik ben niet zo hipquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook leuk
[..]
Is #1 te hip voor mij
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
CUL Hyvemind, uw mening, schoen 1, 2 of 3?Saai, geen van allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Ik zie het nog niet op nieuwsbronnen staan?quote:
Twittert en nu ook radio1.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh? Ik zie het nog niet op nieuwsbronnen staan?
quote:
quote:
Dit is mijn saaie paar, mijn huidige saaie paar valt uit elkaar en heeft een gat in de zool.quote:
quote:"Omdat het zo heftig was d8 ik er dus niet over na, ja gaat wel alleen ik haat mezelf egt voor wat ik heb gedaan", schrijft hij. "Als je iemand er zo bij ziet liggen dan denk je niet helder na hoor.. naja ik iniedergeval".
Je hebt de foto gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef borisz het volgende:
Driehuis haalt weer eens de media, ditmaal niet zo positief. Springer en de ophef daaromheen
http://www.rtl.nl/compone(...)fdoding_driehuis.xml
Weet inmiddels wat meer.. Wil je eigenlijk niet weten.
Dat niet maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Zag het vanochtend al(niet de foto maar het nieuws)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat niet maar.
Oh wat naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef AnneX het volgende:
Zeg Bluezzie, haar zit op FB.![]()
Gister kloeg ik in de mail tegen nichie dat ik té weinig eet, en nu komt zij eens met een link voor mij![]()
http://www.slank-en-sterk.nl/
Over opbouwen van eten enzo.
Mooie aanvulling op Slankies materiaal, zo snel te zien.
Ik kan je niet vinden.quote:
Doorlopen - nix te zien .... / parafraseert Krakke.quote:
Zoek, zoek....quote:
Ik lag gister vroeg op bed en ben dus vroeg wakkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 05:46 schreef AnneX het volgende:
Zeg P. toch...dat zijn FFT tijden.![]()
Bonjour.
Dat worden lange dagen zo, want jij gaat niet eerder naar huis.
Sterkte dan maar.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
CUL Hyvemind, uw mening, schoen 1, 2 of 3?Ik vind ze alle 3 tof! Ik denk 1 nog het minst vanwege dat gitzwarte suede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Is dat niet handiger om 's nachts te doen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
MijlpaalEerste import in productie is gestart
Nu
Hey, dat is te vroeg!quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 uur aan t werk. Morgen om half 4 mn bed uit want ga naar Venlo en Duitsland
Systeem is nog niet live hequote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat niet handiger om 's nachts te doen?
Tegen jou kan niemand op hèquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Mwjah...nog een keer starten en het werkte vlekkeloos....... sla mij maar doodquote:
computersquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...nog een keer starten en het werkte vlekkeloos....... sla mij maar dood
38 ongeveer. Vandaag iets koeler met zo'n 32grquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen slechts 28 graden. En bij jullie?
Drukke dag dan. Half 4 eruit, vestigingen bekijken in Duitsland en Venlo (stuk of 5), 16u thuis. Dan komen mn ouders een bakkie drinken en 's avonds ga ik uit eten. Als ik dan nog niet omvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'kan je wel lopen in die rok?'
Nuh, geeft niks, kan toch niet lopen met die enkel![]()
En als mijn billen zo mee blijven groeien, blijf ik in evenwichtquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je een mooie typische 'ik ben zwanger' rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn alweer een paar stappen verderquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
En als mijn billen zo mee blijven groeien, blijf ik in evenwicht
Maar ik vind het zelf ook wel leuk zoWill... not... make... Cookiemonster... photoshop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
LOLquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Will... not... make... Cookiemonster... photoshop...
Peultjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Bij een citrussaus smaken peultjes en broccoli ook erg lekker.
Ja, ik heb mijn bikini ook maar weer uitgetrokken. Vies benauwd weer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Verder was het plan om lekker in mn bikini in het gras te gaan liggen maar het is niet zonnig, alleen benauwd.
Gisteravond na het dansen toen ik naar buiten liep was het al zo benauwd. Betekent morgen weer regen en onweer helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn bikini ook maar weer uitgetrokken. Vies benauwd weer.
Heb je vaker met goede wetenschappelijke ideeen. Maar er zelf opkomen is latstig.quote:
De conservatieve rechtse kliek heeft dus een kleine overwinning gehaald.quote:
Teletekst zegt juist dat het net overeind is gehouden doordat 5 van de 9 voor hebben gestemd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef borisz het volgende:
Het lijkt toch nog mee te vallen.
Ik wacht even op de goede uitleg, iedereen vertelt iets anders. En CNN zat fout.
Ah, mooi.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef Felagund het volgende:
Teletekst zegt juist dat het net overeind is gehouden doordat 5 van de 9 voor hebben gestemd.
quote:SANTPOORT-ZUID - De Ruïne van Brederode in Santpoort-Zuid sluit haar deuren als er geen reddingsplan komt. De subsidie voor de Kastelenstichting Holland en Zeeland, waar het monument onder valt, stopt vanaf 1 januari 2013.
Sluiting betekent ook het einde voor de evenementen en schoolprojecten, die regelmatig op het culturele erfgoed plaatshebben.
Beheerders Gert Brouwer en Anneke Dijkstra kregen deze week hun ontslagbrief. De voorzitter van de stichting, Els Timmers, ook burgemeester van Oegstgeest, zag geen andere uitweg. ,,Het is doodzonde om de boel op slot te gooien’’, zegt ze. ,,Maar als er geen geld is, houdt alles op.’’ Ook de ruïne van Teylingen bij Sassenheim, het andere monument dat bij de kastenstichting hoort, staat dit lot te wachten.
Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook helemaal gaar, maar wel lekker thuis
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag mijn (lich.) grenzen maar weer eens aangegeven aan verschillende collega's en teamleider... begon ik toch gewoon te janken
/tikje overspannen aan het worden als er niks gebeurt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag mijn (lich.) grenzen maar weer eens aangegeven aan verschillende collega's en teamleider... begon ik toch gewoon te janken
dan kom je bij mij in de buurd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef borisz het volgende:
Gister voor het eerst kennis gemaakt met de easy order van McD. Hendig. Ging lekker snel ook.
Haha, nou nee, flink diep ademhalen, even in de wc heul diep zuchten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
/ als ikdoe, ga je weer janken...
Alhoewel - laat het maar even stromen
Check. Ik ga nu naar huis! 13,25 uurquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een lange vermoeiende dag Pee
De QPquote:
Jemineequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Ik ga nu naar huis! 13,25 uurexcl. lunchpauze
Wel een verzoek ingediend voor 18 dagen extra ondersteuning om alles op tijd af te krijgen
Dat moet je ook niet doen neequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
De QP. Daarbij ook een normale cheeseburger om te vergelijken
. Dan kom je tot de conclusie dat die normale burgers echt
zijn.
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je! de hele poli
Zuid-Afrika? Dat was 2 jaar geleden, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef borisz het volgende:
Ach kan Duitsland in Brazilië wereldkampioen worden. Tenzij de FIFA perse het gastland wereldkampioen wil laten worden. Brazilië is namelijk een matig team. Van de overige landen in Zuid-Afrika verwacht ik ook weinig.
Afrika= Amerikaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zuid-Afrika? Dat was 2 jaar geleden, hoor.
die van mij maakte een paar rare geluidenquote:
quote:
Dat is het knappe ervan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soms twijfel je eraan of het geen echt nieuwsbericht is.
Weet je hoe fout die waren in de oorlog?quote:
net zo fout als het land waar je in bent gaan wonen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je hoe fout die waren in de oorlog?
Ik ben allochtoon, ik sta boven alle kritiek.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:44 schreef z80 het volgende:
[..]
net zo fout als het land waar je in bent gaan wonen.
nee, nee. is discriminatie moet je roepen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon, ik sta boven alle kritiek.
Jammer, maar het is ook niet zijn ondergrond.quote:
Nog nooit iemand tegen gekomen die het in zijn domme hersen haalde mij te discrimineren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef z80 het volgende:
[..]
nee, nee. is discriminatie moet je roepen.
Een allochtone dikke homo met een kleurtje die in Mofrica woont?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog nooit iemand tegen gekomen die het in zijn domme hersen haalde mij te discrimineren.
Toch was die ene finale die hij won van Federer een van de meesterlijkste finales daar..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar het is ook niet zijn ondergrond.
Ja, die was geweldig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef Bos81 het volgende:
Toch was die ene finale die hij won van Federer een van de meesterlijkste finales daar..
Gelukkig niet zo oud als jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Een allochtone dikke homo met een kleurtje die in Mofrica woont?
Ik zou echt niet durven.
Net niet generatie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:00 schreef Bluezz het volgende:
En die duitsers FFT, die zijn blij dat ze in de halve finale stonden zeiden ze in koor op TV
Druk nachtje met vreemde en dronken verwondingen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik was gewoon klaarwakker en dacht dat het wel een uur of 10 zou zijn
Nou ja, ik ga vanmiddag nog wel slapen of zo. Vannacht werken tijdens de TT-nacht
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:00 schreef freecell het volgende:
Druk nachtje met vreemde en dronken verwondingen?
Het is echt knalduur geworden en het feesten in de stad is aan zoveel absurde banden gelegd dat het gewoon niet leuk meer is. Alles is kapot gereguleerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:07 schreef borisz het volgende:
Gaat alleen niet zo goed met de TT op basis van de toeschouwersaantallen dan. Hoewel het contract met de MotoGP weer verlengd is.
Nee, dat dan ook weer nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Hij sleurde je direct het bed in en dat geeft je het idee dat het een tikkeltje te sexy is?
Goed punt! En ik heb ook genoeg andere leuke dingenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor vrouwen is er veel meer leuke kleding
:-/
Het is gelukkig redelijk rustig nu dus ik kan ademhalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:02 schreef Isabeau het volgende:
En P, ik begrijp ook wel dat je geen zin hebt in kantoor
Mag jij, als ex-student, wel in een studentenwoning blijven wonen?quote:
Per jaar dag je hier woont mag je een x periode langer blijven. Dus ik spaar nog ff doorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag jij, als ex-student, wel in een studentenwoning blijven wonen?
Kunnen zij, na zo'n lange werkdag van jou, niet beter voor jou koken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was een leuke dag. Begonnen in Ede, toen naar Herongen (DE), toen Venlo en eindigend in Tilburg.
Nu even opruimen en boodschappen doen.. bedenken wat ik ga eten. Mn ouders komen eten en ik heb geen zin om te koken dus het wordt iets simpels.
Pah, als ik op bezoek bij mijn moeder ging, kookte ik nog liever zelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen zij, na zo'n lange werkdag van jou, niet beter voor jou koken?
Mn moeder stelde voor om pannenkoekenmix mee te nemen maar ik ben niet gek op pannenkoeken dus ik ga maar ff de stad in en kijken wat er is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen zij, na zo'n lange werkdag van jou, niet beter voor jou koken?
Bloemige aardappels, kippenvleugels, salade, tomaten, feta,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mn moeder stelde voor om pannenkoekenmix mee te nemen maar ik ben niet gek op pannenkoeken dus ik ga maar ff de stad in en kijken wat er is.
Jij was om 4 uur vanmorgen al op en onderweg en dan moet je 12 uur later nog boodschappen gaan doen en koken omdat je ouders bij jou willen eten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder stelde voor om pannenkoekenmix mee te nemen maar ik ben niet gek op pannenkoeken dus ik ga maar ff de stad in en kijken wat er is.
Tennisquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:05 schreef AnneX het volgende:
Oj oj nu heb ik FB vriendjes !![]()
/ hoort er ook bij !
/ waarbij ?
/ beduusd![]()
Morgen alweerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Lekker surinaams eten zoMorgen weer naar kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |