quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
CUL Hyvemind, uw mening, schoen 1, 2 of 3?Ik vind ze alle 3 tof! Ik denk 1 nog het minst vanwege dat gitzwarte suede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Is dat niet handiger om 's nachts te doen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
MijlpaalEerste import in productie is gestart
Nu
Hey, dat is te vroeg!quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 uur aan t werk. Morgen om half 4 mn bed uit want ga naar Venlo en Duitsland
Systeem is nog niet live hequote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat niet handiger om 's nachts te doen?
Tegen jou kan niemand op hèquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 uur aan t werk. Morgen om half 4 mn bed uit want ga naar Venlo en Duitsland
Mwjah...nog een keer starten en het werkte vlekkeloos....... sla mij maar doodquote:
computersquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...nog een keer starten en het werkte vlekkeloos....... sla mij maar dood
38 ongeveer. Vandaag iets koeler met zo'n 32grquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen slechts 28 graden. En bij jullie?
Drukke dag dan. Half 4 eruit, vestigingen bekijken in Duitsland en Venlo (stuk of 5), 16u thuis. Dan komen mn ouders een bakkie drinken en 's avonds ga ik uit eten. Als ik dan nog niet omvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'kan je wel lopen in die rok?'
Nuh, geeft niks, kan toch niet lopen met die enkel![]()
En als mijn billen zo mee blijven groeien, blijf ik in evenwichtquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je een mooie typische 'ik ben zwanger' rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn alweer een paar stappen verderquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
En als mijn billen zo mee blijven groeien, blijf ik in evenwicht
Maar ik vind het zelf ook wel leuk zoWill... not... make... Cookiemonster... photoshop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |