Nee, dat dan ook weer nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Hij sleurde je direct het bed in en dat geeft je het idee dat het een tikkeltje te sexy is?
Goed punt! En ik heb ook genoeg andere leuke dingenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor vrouwen is er veel meer leuke kleding
:-/
Het is gelukkig redelijk rustig nu dus ik kan ademhalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:02 schreef Isabeau het volgende:
En P, ik begrijp ook wel dat je geen zin hebt in kantoor
Mag jij, als ex-student, wel in een studentenwoning blijven wonen?quote:
Per jaar dag je hier woont mag je een x periode langer blijven. Dus ik spaar nog ff doorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag jij, als ex-student, wel in een studentenwoning blijven wonen?
Kunnen zij, na zo'n lange werkdag van jou, niet beter voor jou koken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was een leuke dag. Begonnen in Ede, toen naar Herongen (DE), toen Venlo en eindigend in Tilburg.
Nu even opruimen en boodschappen doen.. bedenken wat ik ga eten. Mn ouders komen eten en ik heb geen zin om te koken dus het wordt iets simpels.
Pah, als ik op bezoek bij mijn moeder ging, kookte ik nog liever zelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen zij, na zo'n lange werkdag van jou, niet beter voor jou koken?
Mn moeder stelde voor om pannenkoekenmix mee te nemen maar ik ben niet gek op pannenkoeken dus ik ga maar ff de stad in en kijken wat er is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen zij, na zo'n lange werkdag van jou, niet beter voor jou koken?
Bloemige aardappels, kippenvleugels, salade, tomaten, feta,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mn moeder stelde voor om pannenkoekenmix mee te nemen maar ik ben niet gek op pannenkoeken dus ik ga maar ff de stad in en kijken wat er is.
Jij was om 4 uur vanmorgen al op en onderweg en dan moet je 12 uur later nog boodschappen gaan doen en koken omdat je ouders bij jou willen eten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn moeder stelde voor om pannenkoekenmix mee te nemen maar ik ben niet gek op pannenkoeken dus ik ga maar ff de stad in en kijken wat er is.
Tennisquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:05 schreef AnneX het volgende:
Oj oj nu heb ik FB vriendjes !![]()
/ hoort er ook bij !
/ waarbij ?
/ beduusd![]()
Morgen alweerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Lekker surinaams eten zoMorgen weer naar kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |