Natuurlijk, als je groot gezelschap hebt is een hele zalm stomen ook prachtig, voor het serveren de huid van het lichaam halen, ziet er spectaculair uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:52 schreef Croli het volgende:
Klinkt ook super, we hebben alleen 1 niet vis eter :S kan t wel bewaren voor als ik een keer moet koken voor wel visliefhebbers want heb ik altijd al zoiets willen proberen. kan ook met andere vissoorten neem ik aan?
Vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Boor ik weet niks van de 90's
@ AnneXX nieuwe petverslaving is coming up : Songpop!
Bel. dienstquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ga ik Karoake doen![]()
Gister en vandaag wat door de achterstallige adm. geschoffeld.
Wordt er niet blij van![]()
De cijfers van moeders vorige week verzameld en ingestuurd en vandaag een blauwe envelop aan de Erven van ...Check.
omg, ik wist niet eens dat W. was begonnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef borisz het volgende:
Arantxa Rus naar de derde ronde van Wimbledon
Ze d. Samatha Stosur(Aus, WTA-5) 62 06 64
Ik vergeet het ook steeds. Gisteren toevallig op de BBC de partij van Nadal wel bekeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
omg, ik wist niet eens dat W. was begonnen![]()
Intouchables, Marigold Hotelquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef AnneX het volgende:
Songpop loopt binnen.
Tis dat het gratisss is.![]()
Verwacht van mij geen muzikale historische kennis. / fossiel.
Vanavond de laatste avond dat de bios vouchers nog geldig zijn.
Dat laat mn. AnneX niet lopen, natuurlijk.
Dus moet ik naar de bios. en zie geen interessante films in de diverse ladders.
De eerste zagen we een paar weken terug.quote:
Bluezz (net veranderd) Ik ga jou ff zoeken....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
Vertel eens in pm wat jouw users naam is.
Golfer weet de mijne wel.
Die vond ie nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bluezz (net veranderd) Ik ga jou ff zoeken....
Tof filmpje welquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
Nou, B. is weer even van de straat met haar 'raad het intro-spel'.
Moeders gaat ook met oma naar de film. Ook haar bonnen deze maand. Ze heeft gratisch kaarten voor Jacky.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de laatste avond dat de bios vouchers nog geldig zijn.
Dat laat mn. AnneX niet lopen, natuurlijk.
Dus moet ik naar de bios. en zie geen interessante films in de diverse ladders.
Tsja, dan zou ik nog wel naar de film met Carice willen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeders gaat ook met oma naar de film. Ook haar bonnen deze maand. Ze heeft gratisch kaarten voor Jacky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |