De eerste zagen we een paar weken terug.quote:
Bluezz (net veranderd) Ik ga jou ff zoeken....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
Vertel eens in pm wat jouw users naam is.
Golfer weet de mijne wel.
Die vond ie nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bluezz (net veranderd) Ik ga jou ff zoeken....
Tof filmpje welquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
Nou, B. is weer even van de straat met haar 'raad het intro-spel'.
Moeders gaat ook met oma naar de film. Ook haar bonnen deze maand. Ze heeft gratisch kaarten voor Jacky.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de laatste avond dat de bios vouchers nog geldig zijn.
Dat laat mn. AnneX niet lopen, natuurlijk.
Dus moet ik naar de bios. en zie geen interessante films in de diverse ladders.
Tsja, dan zou ik nog wel naar de film met Carice willen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeders gaat ook met oma naar de film. Ook haar bonnen deze maand. Ze heeft gratisch kaarten voor Jacky.
Jackie zou ook kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tsja, dan zou ik nog wel naar de film met Carice willen.
Is dat niet Jackie ?
Zó achterlijk ( de laatste tijd)
Nou , ik wacht wel tot de eenzame fietser weer thuis is.
Wij gaan wel vaker nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Dus jullie gaan niet naar de film?
Sun zit niet meer hier... AnX je moet echt FB nemen hoor, veeeeeel makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan nooit meer naar de film!Zo alle pitten werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jullie gaan weer vaker úiteten.
Daar is mnX weer niet zo van![]()
Naar de film is ook even "ontsnappen" aan thuis, soort van vakantie en elkaar
in de buitenwereld tegenkomen.![]()
Datenmet je eigen vent.
Daarvan kreeg ik serieus de kriebels in de buik, jaren geleden.![]()
Bewolkt bewolkt bewolkt.quote:
Awalieff maar dat krijg ik ook nog regelmatigquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo alle pitten werken.
Ach jullie gaan weer vaker úiteten.
Daar is mnX weer niet zo van![]()
Naar de film is ook even "ontsnappen" aan thuis, soort van vakantie en elkaar
in de buitenwereld tegenkomen.![]()
Datenmet je eigen vent.
Daarvan kreeg ik serieus de kriebels in de buik, jaren geleden.
Morgen slechts 28 graden. En bij jullie?quote:
Allemoal afgestudeerd zodadelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Nog 5 weken en dan ben ik van mijn masterscriptie af.....
Ontdekt net echt een te stomme fout in mijn allereerste versie van de resultaten, gelukkig mag ik het nog zo'n 3x verbeteren maar tochslordig.
Heb maar een mailtje naar mijn begeleider gestuurd dat ik zelf al achter de fout ben gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |