Ja, ik heb mijn bikini ook maar weer uitgetrokken. Vies benauwd weer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Verder was het plan om lekker in mn bikini in het gras te gaan liggen maar het is niet zonnig, alleen benauwd.
Gisteravond na het dansen toen ik naar buiten liep was het al zo benauwd. Betekent morgen weer regen en onweer helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn bikini ook maar weer uitgetrokken. Vies benauwd weer.
Heb je vaker met goede wetenschappelijke ideeen. Maar er zelf opkomen is latstig.quote:
De conservatieve rechtse kliek heeft dus een kleine overwinning gehaald.quote:
Teletekst zegt juist dat het net overeind is gehouden doordat 5 van de 9 voor hebben gestemd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef borisz het volgende:
Het lijkt toch nog mee te vallen.
Ik wacht even op de goede uitleg, iedereen vertelt iets anders. En CNN zat fout.
Ah, mooi.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef Felagund het volgende:
Teletekst zegt juist dat het net overeind is gehouden doordat 5 van de 9 voor hebben gestemd.
quote:SANTPOORT-ZUID - De Ruïne van Brederode in Santpoort-Zuid sluit haar deuren als er geen reddingsplan komt. De subsidie voor de Kastelenstichting Holland en Zeeland, waar het monument onder valt, stopt vanaf 1 januari 2013.
Sluiting betekent ook het einde voor de evenementen en schoolprojecten, die regelmatig op het culturele erfgoed plaatshebben.
Beheerders Gert Brouwer en Anneke Dijkstra kregen deze week hun ontslagbrief. De voorzitter van de stichting, Els Timmers, ook burgemeester van Oegstgeest, zag geen andere uitweg. ,,Het is doodzonde om de boel op slot te gooien’’, zegt ze. ,,Maar als er geen geld is, houdt alles op.’’ Ook de ruïne van Teylingen bij Sassenheim, het andere monument dat bij de kastenstichting hoort, staat dit lot te wachten.
Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook helemaal gaar, maar wel lekker thuis
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag mijn (lich.) grenzen maar weer eens aangegeven aan verschillende collega's en teamleider... begon ik toch gewoon te janken
/tikje overspannen aan het worden als er niks gebeurt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag mijn (lich.) grenzen maar weer eens aangegeven aan verschillende collega's en teamleider... begon ik toch gewoon te janken
/tikje overspannen aan het worden als er niks gebeurt
dan kom je bij mij in de buurd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 uur aan t werk. Morgen om half 4 mn bed uit want ga naar Venlo en Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |