Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook helemaal gaar, maar wel lekker thuis
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag mijn (lich.) grenzen maar weer eens aangegeven aan verschillende collega's en teamleider... begon ik toch gewoon te janken
/tikje overspannen aan het worden als er niks gebeurt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag mijn (lich.) grenzen maar weer eens aangegeven aan verschillende collega's en teamleider... begon ik toch gewoon te janken
dan kom je bij mij in de buurd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:20 schreef FutureFairytale het volgende:
2,5 uur aan t werk. Morgen om half 4 mn bed uit want ga naar Venlo en Duitsland
quote:
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef borisz het volgende:
Gister voor het eerst kennis gemaakt met de easy order van McD. Hendig. Ging lekker snel ook.
Haha, nou nee, flink diep ademhalen, even in de wc heul diep zuchten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
/ als ikdoe, ga je weer janken...
Alhoewel - laat het maar even stromen
Check. Ik ga nu naar huis! 13,25 uurquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een lange vermoeiende dag Pee
De QPquote:
Jemineequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Ik ga nu naar huis! 13,25 uurexcl. lunchpauze
Wel een verzoek ingediend voor 18 dagen extra ondersteuning om alles op tijd af te krijgen
Dat moet je ook niet doen neequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
De QP. Daarbij ook een normale cheeseburger om te vergelijken
. Dan kom je tot de conclusie dat die normale burgers echt
zijn.
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je! de hele poli
Zuid-Afrika? Dat was 2 jaar geleden, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef borisz het volgende:
Ach kan Duitsland in Brazilië wereldkampioen worden. Tenzij de FIFA perse het gastland wereldkampioen wil laten worden. Brazilië is namelijk een matig team. Van de overige landen in Zuid-Afrika verwacht ik ook weinig.
Afrika= Amerikaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zuid-Afrika? Dat was 2 jaar geleden, hoor.
die van mij maakte een paar rare geluidenquote:
quote:
Dat is het knappe ervan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soms twijfel je eraan of het geen echt nieuwsbericht is.
Weet je hoe fout die waren in de oorlog?quote:
net zo fout als het land waar je in bent gaan wonen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je hoe fout die waren in de oorlog?
Ik ben allochtoon, ik sta boven alle kritiek.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:44 schreef z80 het volgende:
[..]
net zo fout als het land waar je in bent gaan wonen.
nee, nee. is discriminatie moet je roepen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon, ik sta boven alle kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |