Ook leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dat nog niet hoormoet nog een jaartje stage lopen.
Is #1 te hip voor mijquote:#3
Ik ben niet zo hipquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook leuk
[..]
Is #1 te hip voor mij
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
CUL Hyvemind, uw mening, schoen 1, 2 of 3?Saai, geen van allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Ik zie het nog niet op nieuwsbronnen staan?quote:
Twittert en nu ook radio1.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh? Ik zie het nog niet op nieuwsbronnen staan?
quote:
quote:
Dit is mijn saaie paar, mijn huidige saaie paar valt uit elkaar en heeft een gat in de zool.quote:
quote:"Omdat het zo heftig was d8 ik er dus niet over na, ja gaat wel alleen ik haat mezelf egt voor wat ik heb gedaan", schrijft hij. "Als je iemand er zo bij ziet liggen dan denk je niet helder na hoor.. naja ik iniedergeval".
Je hebt de foto gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef borisz het volgende:
Driehuis haalt weer eens de media, ditmaal niet zo positief. Springer en de ophef daaromheen
http://www.rtl.nl/compone(...)fdoding_driehuis.xml
Weet inmiddels wat meer.. Wil je eigenlijk niet weten.
Dat niet maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Zag het vanochtend al(niet de foto maar het nieuws)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat niet maar.
Oh wat naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef AnneX het volgende:
Zeg Bluezzie, haar zit op FB.![]()
Gister kloeg ik in de mail tegen nichie dat ik té weinig eet, en nu komt zij eens met een link voor mij![]()
http://www.slank-en-sterk.nl/
Over opbouwen van eten enzo.
Mooie aanvulling op Slankies materiaal, zo snel te zien.
Ik kan je niet vinden.quote:
Doorlopen - nix te zien .... / parafraseert Krakke.quote:
Zoek, zoek....quote:
Ik lag gister vroeg op bed en ben dus vroeg wakkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 05:46 schreef AnneX het volgende:
Zeg P. toch...dat zijn FFT tijden.![]()
Bonjour.
Dat worden lange dagen zo, want jij gaat niet eerder naar huis.
Sterkte dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |