Had ik al gezegd avond tevoren en ook aangegeven dat ik t wel leuk zou vinden om mee te eten. Toen gisteren was de tijd niet goed voor ze dus zei ik dat ik wel voorgerecht mee zou doen en dan weg zou gaan. Toen had mn zusje al gereserveerd maar net na ik aangaf dus alleen t voorgerecht erbij te zijn besloot ze naar een restaurant te willen die niet aan voorgerechten doet. Dus ik begreep de hint en zei dat ik dan beter nu weg zou gaan en toen zei ze opgewekt waar t station was. Ze durft in het bijzijn van anderen niet te vertellen dat ik er liever niet bij ben maar nodig me dan ook niet uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ik vind dat je eigenlijk van te voren had moeten zeggen dat je niet mee uit eten zou gaan als je zoveel druk ervaarde van het tijdstip en 15 min. later al een groot probleem werd. Je wilde waarschijnlijk veel te veel een ander een plezier doen, waardoor je helemaal in de knoop kwam met wat jij eigenlijk graag wilde (op tijd thuis, op tijd naar bed). Volgende keer beter je grenzen aangeven, want ik kan me nu zo voorstellen dat de anderen vinden dat jij de dag een beetje hebt verpest.
En dat je terugrijdt naar het station als je zus haar pinpas is vergeten dat zou denk ik iedereen hebben gedaan, of je bent wel een hele lompe hork. Was wel heel vervelend voor jou, dus ik hoop dat ze dat ook wel inzag.
Ah, en nu was jij de gemene partij terwijl je onderhuids vermoedde dat dit zo expres was gedaan door haarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar dat doet ze niet want dan is zij degene die aan iedereen uit mag leggen waarom.
Toon Hermansquote:
Kijk eens in het naaimandje was een veel gehoorde uitspraak bij ons thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |