SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Donequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wil je even de meet-info uit de OP halen Stefan?
Vertel eens iets over jezelf trouwens
O ik dacht de OP niet ge-edit kon worden door zwarten zeg maar?quote:
Ik ben halfbloed, niet zwartquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik dacht de OP niet ge-edit kon worden door zwarten zeg maar?
Ik heb hier wat zwarts voor je dat je in dat diepe geval van je kan stekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ons Arischer zijn alle niet Ariers gewoon zwartjes
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een diepe... Euh... Geen idee hoe ik deze zin af wilde gaan maken
Leven Lang Fitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik niet, klinkt ingewikkeld. Hoe is dat in de praktijk?
Er staat een boel medische en chemische bullshit in dat boek.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:40 schreef Stefan het volgende:
Ontopic, wie volgen hier nog meer dat dieet dat je eiwit/vlees scheidt van zetmeelproducten?![]()
Het is toch t zelfde als montiac?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staat een boel medische en chemische bullshit in dat boek.
Voor de rest val je er inderdaad van af omdat je minder kcal binnen krijgt.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/leven-lang-fit.aspx
Ik ken montignac niet, maar die twee componenten in de voeding werken absoluut elkaars vertering niet tegen. Ze zijn er denk ik wel rijk mee gewordenquote:
Ja, uitstekend! Ik zit nu aan twee volkorenbammetjes met ei, tomaat en hamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat 5 day diet?
Ik merk het zelf wel, heb veel minder opgeblazen gevoelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken montignac niet, maar die twee componenten in de voeding werken absoluut elkaars vertering niet tegen. Ze zijn er denk ik wel rijk mee geworden
Dan komt dat omdat je nu waarschijnlijk gezondere producten eet en/of dingen laat staan waar je een opgeblazen gevoel van kreeg. De theorie van het boek klopt domweg niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Stefan het volgende:
Ik merk het zelf wel, heb veel minder opgeblazen gevoel
Maar ik eet sowieso minder vlees en al bijna geen melkproducten, daar kan ik niet tegen en ik merk t wel.
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat de naam van deze reeks veranderd moet worden. Er is hier niemand die een dieet volgt (behalve Stefan dus nu en Isa voor de gein). We weten bijna allemaal dat diëten onzin is dus waarom heten we dan zo? Noem het de plus size club, obese clun, bmi+ club, whatever.
Ah, ben jij die Stefanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Stefan het volgende:
Kwam overigens vandaag deze column weer tegen
http://frontpage.fok.nl/c(...)en-krijg-kanker.html
Oh ik heb deze reeks gevonden via Google en dacht dat t serieus een dieetclub wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat de naam van deze reeks veranderd moet worden. Er is hier niemand die een dieet volgt (behalve Stefan dus nu en Isa voor de gein). We weten bijna allemaal dat diëten onzin is dus waarom heten we dan zo? Noem het de plus size club, obese clun, bmi+ club, whatever.
* DancingPhoebe grinniktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh ik heb deze reeks gevonden via Google en dacht dat t serieus een dieetclub was
Daarom dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh ik heb deze reeks gevonden via Google en dacht dat t serieus een dieetclub was
daar is diep over nagedacht, dus neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat de naam van deze reeks veranderd moet worden. Er is hier niemand die een dieet volgt (behalve Stefan dus nu en Isa voor de gein). We weten bijna allemaal dat diëten onzin is dus waarom heten we dan zo? Noem het de plus size club, obese club, bmi+ club, whatever.
Nee, alsjeblieft niet zegquote:
Ok, ok. Als ik het er in mn eentje niet mee eens ben, leg ik me er bij neer. Zonder dieet dus, even voor de duidelijkheidquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, ok. Als ik het er in mn eentje niet mee eens ben, leg ik me er bij neer. Zonder dieet dus, even voor de duidelijkheid
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan komt dat omdat je nu waarschijnlijk gezondere producten eet en/of dingen laat staan waar je een opgeblazen gevoel van kreeg. De theorie van het boek klopt domweg niet.
In het Engels betekent diet ook alles wat je eet en je eet hoop ik nog welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ok. Als ik het er in mn eentje niet mee eens ben, leg ik me er bij neer. Zonder dieet dus, even voor de duidelijkheid
quote:di·et/ˈdī-it/
Noun:
The kinds of food that a person, animal, or community habitually eats.
A legislative assembly in certain countries.
Verb:
Restrict oneself to small amounts or special kinds of food in order to lose weight: "it is difficult to diet in a house full of cupcakes".
Synonyms:
nutrition - nourishment - food - regimen - dietary
Er zijn inderdaad mensen die bv het bananendieet volgen, die mogen alles eten behalve bananenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het Engels betekent diet ook alles wat je eet en je eet hoop ik nog wel
[..]
Och jee, ben jij zo iemand die heftig reageert op dropquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
Ja dat ook.
Ik eet veel gezonder, veel groente en fruit, minder vlees, amper melkproducten, en ben gestopt met drop omdat mn bloeddruk daar van op hol slaat.
Als kaas rijpt wordt alle lactose afgebroken, dus ik denk idd dat hoe ouder de kaas hoe minder lactose er in zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef Stefan het volgende:
Ik las trouwens ergens dat als je lactose intolerant bent wel kaas die 18 maanden is gerijpt kunt eten, iemand die meer weet?
Ben er sinds kort achter, slik natuurlijk al Lisinopril maar bloedruk was met drop 90 over 130 en zonder 70 over 120, beide met Lisinoprilquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och jee, ben jij zo iemand die heftig reageert op drop(of zoethoutthee, of zoethout)
Nou ja, dan maar geen drop.
Dan moeten we onze Vondelparkdate maar vegetarisch doenquote:Ik krijg overigens altijd een opgeblazen gevoel van te veel vlees. En mijn winden stinken dan ook het ergst. Voel me dan helemaal verrot van binnen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:27 schreef Stefan het volgende:
Dan moeten we onze Vondelparkdate maar vegetarisch doen
Whaddayaknow!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
DP, de op is net als andere posts, die kan als zwarte ook 24u editten. Tenzij een blauwe er met zijn tengels aan zit, dan niet meer.
Ik haal het vinkje dan vaak nog even weg zodat de TS er zelf ook nog bij kanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
DP, de op is net als andere posts, die kan als zwarte ook 24u editten. Tenzij een blauwe er met zijn tengels aan zit, dan niet meer.
heb je dat wel vaker?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ja hoor. Ik eet vanochtend 2 plakjes volkorenontbijtkoek in plaats van 3 en ik heb net gelijk weer een aanval van 'help ik heb te weinig gegeten dus nu jank ik de hele dag en voel ik me kut'. Godver zeg. Daar gaan mn geweldige plannen voor vandaag weer. Dombo.
Prima voorbeeld vanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mooi als je daarvoor 8000 caloos friet en mexicano hebt weggewerktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zoveel bier drinken dat je over je nek gaat blijkt ook goed voor de weegschaal
Jij was toch alleen thuis gisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zoveel bier drinken dat je over je nek gaat blijkt ook goed voor de weegschaal
Dat zijn de echte probleemdrinkers hè, je bezatten terwijl je alleen bentquote:
Seizoen moet nog begin hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Stefan het volgende:
Heb zin in mosselen, maar 10 euro voor 2 kilo
Dat heb ik vorige week nog gegeten als enigszins verantwoorde keuze van bezorgeten.quote:
O comfortfood hoeft wmb niet perse ongezond te zijn. Roti valt volgens mij reuzemeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week nog gegeten als enigszins verantwoorde keuze van bezorgeten.Wel flink deel v de aardappel laten liggen en ook niet het hele roti-vel, maar het is niet goed dus?
Ah zo, ik vind roti nl. echt briljant lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O comfortfood hoeft wmb niet perse ongezond te zijn. Roti valt volgens mij reuzemee
Knap dat je een deel kunt laten staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week nog gegeten als enigszins verantwoorde keuze van bezorgeten.Wel flink deel v de aardappel laten liggen en ook niet het hele roti-vel, maar het is niet goed dus?
Recept sambal?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef Jarno het volgende:
Roti. Met Surinaamse zelfgemaakte sambal. Onmogelijk te krijgen hier maar zo lekker...
Allemaal onderdeel van de nieuwe manier van leven/eten. Keuzes maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knap dat je een deel kunt laten staan.![]()
Ik zit aan de druiven. Dat kon z'n goedkeuring vast wegdragen.quote:
Vooral dat laatste vind ik knap (en verstandig). Scheelt weer een pond suiker.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren vrienden over de vloer en mijn 'ik neem gewoon helemaal niks' heeft niet echt stand gehouden, maar ik heb me beperkt tot wat blanke noten, japanse mix (alleen de rice crackers) en wat feta.
De rest zat aardig in de olie met mojito's en rode wijn maar op 1 slokje na heb ik het bij thee gehouden, dat wel.
En brood, vis en wijn (Phoebs!). Uiteraard ook olijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit aan de druiven. Dat kon z'n goedkeuring vast wegdragen.
wat zij zegt..quote:Op zondag 24 juni 2012 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik drink echt zelden tot nooit, dus dat is iets waar ik verder eig. geen moeite mee heb.
Niet verkeerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En brood, vis en wijn (Phoebs!). Uiteraard ook olijven. En schaap, veel schaap
Valt wel mee, ik heb nooit echt veel gedronken.quote:
Nou... Ze hebben mij gisteren serieus gevraagd of er echt geen alcohol in dat theeglas zat.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... Ze hebben mij gisteren serieus gevraagd of er echt geen alcohol in dat theeglas zat.
quote:
Ghihihihiquote:Op zondag 24 juni 2012 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat zei ik dus ook gisteren: 'Ik heb geen drank nodig, ik ben van mezelf al zo'n gekke spontane meid'.
Voor mij ook niet maar ga nog steeds laat naar bedquote:Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nachtenlange msn of bel-sessies zoals ooitzit er niet meer in.
Bij het dieet wat ik vorige week volgde stond ook steeds 'eventueel met zoetstof' en ik dacht echt elke keer: Ben je mal, bah! Het is zo al zoet genoegquote:Op zondag 24 juni 2012 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik vind alles met heel veel suiker gelukkig vies tegenwoordig
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
Ik zit aan de druiven. Dat kon z'n goedkeuring vast wegdragen.
En daar is de drank weerquote:
Dankzij de drank ben ik nog hier jaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar is de drank weer
Wijn en vis: prima combinatie
Met wat vers (stok)brood
Whehe zo las ik hem ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je drank nodig hebt om ons te kunnen uitstaan
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dankzij de drank ben ik nog hier ja
Anders had ik een lollyfiguurtje galore!!
Met zo'n wiebelend veel te groot hoofd er op
Voor mij niet.. Ik ga de wijn (alcohol) niet opgeven om eventueel nog af te vallen. Die stap vind ik het niet waard namelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
Wijn! Dat gaat samen met de croissantjes de volgend uitdaging zijn...
Op naar parijs maar weer.. En voor (gezonde) restaurant tips hou ik me aanbevolen!
Sympathieke vriendin hé...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik het van de week nog met een vriendinnetje over hoe vervelend niet-steunende mensen om je heen zijn, van die types die je maar steeds proberen over te halen wel wat te eten.
Was ik vanmorgen met haar aan het whatsappen, ze vroeg me wat mijn einddoel was, dus ik zeg 70 kilo. Haar reactie: Yeah right! Hahahahaha!
Dus...Ja, het is heel ambitieus, maar het hoeft er ook niet morgen af te zijn. Al duurt het nog 2 jaarbij wijze van spreken.
Echt zo irritant. Ze krabbelde ook terug toen ik dat zei.
Gaat lekker met lopen Sil!
Ik ga zo ook weer.heb wel even gekeken hoe de wind op de dijk staat, even mijn rondje rechtsom lopen ipv linksom, maar lopen zal ik!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
En kijk eens naar DP!
Die zit ook de helft van de tijd onder de 80
mweeehh..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor mij niet.. Ik ga de wijn (alcohol) niet opgeven om eventueel nog af te vallen. Die stap vind ik het niet waard namelijkMaar ik kan me best voorstellen dat je de wijn de calorieën niet waard vind, dat heb ik met andere dingen.
ohh.. moeder-lief reageerde ook enigszins verbaasd toen ik zei dat er 8 kilo af is en er nog 16 kilo af moet..quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eens hoor BE.
Het is een beetje die spagaat die ik laatst zei. Ik vind mezelf meer dan OK met dit gewicht. Maar minder zou NOG beter zijn
Waar is je groente? Kun je die nog toevoegen bij de lunch ofzo? Te laat, maar toch:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:44 schreef Silmarwen het volgende:
Morgen alvast
O: Havermout met rozijntjes + water
S: Bodybalance
T: 2 x kiwi + cappuccino
L: 2 Bruine boterhammen met rookvlees + gekookt eitje
T: Stukje galia meloen + thee
D: 2 homemade pannenkoeken met kaneel ofzo
S: 30 minuutjes hardlopen
T: Magere yoghurt met havermout + cola zero
Even 2 dagen achter elkaar hardlopen zodat het nieuwe ritme in kan gaan.
Jups, ben lactoseintolerant en vanaf "extra belegen" of "extra gerijpt" kan ik probleemloos NL'se kaas eten. Dat geldt btw niet voor zachte kazen, schimmelkazen, enz.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef Stefan het volgende:
Ik las trouwens ergens dat als je lactose intolerant bent wel kaas die 18 maanden is gerijpt kunt eten, iemand die meer weet?
Nicequote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Vicky het volgende:
Super BE!
De weegschaal stond vanmorgen op 78,4¡
Mijn lijstje:
O; boterham met 20+ kaas en boterham met rauwe ham
T: finse ronde met smeerkaas
L: kwark met allbran en een banaan
T: appel
D; sla met gebakken krieltjes en kipfilet
Ik denk niet dat ik vanavond ga sporten.. Ik heb verschrikkelijke spierpijn..
Behalve de bloemkoolsoepquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uitstekend! Ik zit nu aan twee volkorenbammetjes met ei, tomaat en hamEn een glas karnemelk. Had wat kcal in te halen, want afgelopen week was wat dat betreft niet best.
Ik wilde dat Leven Lang Fit dieet ook 5 dagen gaan doenZe hebben wel lekkere recepten
En 's morgens alleen fruit is voor mij geen straf. (neemt overigens niet weg dat het dieet nog steeds nonsens is)
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef helicopter het volgende:
[..]
Behalve de bloemkoolsoep![]()
Ik heb het als tiener gedaan, althans... mijn ouders deden het en wij deden gewoon mee. Ben er enorm mee afgevallen en ik voelde me wel goed. Maar dat kwam waarschijnlijk door de grote hoeveelheden groenten en fruit en geen snoep.![]()
Overigens ben ik toen ook gestopt met melk drinken en dat bleek een gouden zet. Ik bleek namelijk lactose-intollerant te zijn.
Dat is echt fijn he, als je over zo'n grens heen gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn gewicht was hetzelfde als gisteren, nu dus al 3 dagen onder de 95!Zo blij mee!
Ja ik word pas ziek van meer dan 2 pannenkoeken/meer dan 1 glas melk per dag/kaasfondue.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.
Xx
Ik functioneer redelijk als ik geen melk drink. Ik let er verder niet zo streng op...quote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.
Xx
Groot gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
Oh en als ik pannenkoeken eet, doe ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak.
ik ook niet.. Ik doe er aardbeitjes opquote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oh en als ik pannenkoeken eet, eet ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak.
Ben ik allergisch voor.quote:
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ben ik allergisch voor.
Rauwkost is vaak ook geen optie voor mij trouwens. Rauwe wortel = allergische reactie.
It's sad I know.
O: Havermout met rozijntjes + water
T: 2 kiwi's, kleine stukje pure chocola (de laatste!) en cappuccino
L: 2 bruine boterhammen. 1 met rookvlees, 1 met kaas en komkommer + ei + glas melk
T: Niets (kies wordt getrokken om 14:00)
D: Homemade groente soep met balletjes en zelfgemaakte Italiaanse bolletjes (als ik die laatste kan eten)
T: Bakje magere yoghurt met schepje havermout + thee
Je kan je kat toch gewoon opzij duwen of ben ik nou gek?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kat weigert me met rust te laten... heel handig als je een productief dagje gepland had.
Njah, dan maar even Thee met een T, high tea is pas om 14:00 uur, dus als ik nu niks meer eet, kiep ik straks om.
Xx
Schop m naar buiten of de logeerkamerquote:
Ik zit achter de mac en meneer vindt het erg gezellig om bij mij te komen liggen. Dat mag best, normaal gesproken, maar vandaag is hij nogal speels en wilt hij heel graag aandacht, dus loopt hij over m'n toetsenbord enzo. Naar buiten gaan de poezels hier niet en ik vind dat ik geen huisdieren heb om ze op te sluiten in de studeerkamer, dus zet ik hem consequent op de grond met een ferme "Nee!"... De doorzetter wint, inmiddels ligt meneer netjes op de tafel en blijft hij overal vanaf en kan ik doorwerkenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan je kat toch gewoon opzij duwen of ben ik nou gek?
Ik had gisteren een hontd van 65 kilo die me bij elke beweging volgde, dat was een uitdaging, maar een poesje, daar wip ik mijn voet onder en dan is ie zo weg
Dan is het sla, geen rauwkost.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla.
Tuurlijk niet! Radijsjes, witte kool, stukjes paprika, rauwe andijvie, enzquote:
Geraspte wortel met een azijndressingquote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
nee ik vind rauwkost van die fijn gesnede groente meuk eigenlijk.
en niet te vreten.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:18 schreef Stefan het volgende:
Goedkoop, rauwkost vind ik vrij duur, zowel voorgesneden als als je alles los moet kopen
nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.quote:
Wat eet jij dan voor groente?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.
Sinds ik kinderen heb heb ik ook wel meer het gevoel dat het geen volwaardige avondmaaltijd is, dat idd de groente ontbreekt. We eten het dus eig. alleen tussen de middag tegenwoordig.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op groenteVan mij mag het overal bij
Pannenkoeken aten we ook altijd gewoon zo, dus of met spek of appel oid, maar nooit met een bakje groente. Pas met mijn huidige relatie realiseer ik me dat het een gekke maaltijd is, Ross vindt het echt idioot 'alleen pannenkoeken', hij vindt het breakfast.
Jawel... Beiden..quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dus jullie eten ook nooit friet of mac als avondeten?
Joene eet mee ... Ok niet vandaag.. Maar vaak wel..quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had t ook niet tegen jou Tico
Pizza
De keren dat we naar de mac gingen met de kinderen zijn op 2 handen te tellen. Ze vinden het nog niet echt boeiend, dus ik vind het weggegooid geld.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dus jullie eten ook nooit friet of mac als avondeten?of een pizza margherita ?
quote:
Pizza margherita nooit, pizza is vooral lekker met veel beleg.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraardquote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ehm nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
mja, dan zitten hier toevallig alleen de uitzonderingen die altijd en bij elke maaltijd zonder utizondering bergen groente eten
Dat vind ik wel een goede oplossing eigenlijk! Eerst een kom groenten- of tomatensoep oid en dan de pannenkoeken zònder groente. Want dat is eigenlijk wel wat gek, een salade of zo bij je pannenkoekquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Pannekoeken eten we hier in combinatie met soep, bij voorkeur stevig en bomvol groente.
Vogelhaterquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef Sjeen het volgende:
En fruit... gisteren een hele berg zwarte bessen weggewerkt met een beetje yoghurtijs. Maar dat was meer omdat ik ze niet voor de vogels wilde laten hangen
ik heb de 'miemelen' voor ze laten hangenquote:
Ik ook niet, ik eet best veel groente en je wordt er niet minder van als je een maaltijd geen groente eet. En dat van die pannenkoeken vond ik gewoon een grappig voorbeeld omdat ik dat sinds mijn kindertijd gewoon als een avondmaaltijd beschouwde, tot Ross in mijn leven kwam en dat niet zo vond.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Het is allerminst mijn bedoeling om mensen in een hoek te duwen hoorik vind het echter wel interessant om over na te denken en over te praten. Ik eet ook niet elke dag groente, doordeweeks wel altijd maar in het weekend ook wel eens niet. Kan er ook niet wakker van liggen trouwens.
Die had ik juist allemaal zelf ingepikt als ik de kans had.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb de 'miemelen' voor ze laten hangen
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Klinkt werkelijk goddelijkNog een beetje bewogen?
Dat is letterlijk 1 minuut lopen van ons huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat valt mee dan Sil!
Zeg, die meet he... Zullen we op excursie gaan?
Ik zag net een foldertje liggen over de tentoonstelling 'Het gewichtige lichaam' in het Museum Boerhaave.
Lijkt mij wel boeiend eigenlijk.
Ik eet bij m'n frietjes ook een bak rauwkost of andere groente en pizza maak ik zelf en daar gaat daar heel veel tomaat, champignon, paprika enz. op...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Er is niks mee, maar ik vind het raar om pannekoeken af te doen als onvolwaardige maaltijd omdat er geen groenten bij zitten, terwijl ik zo een hoop dingen op kan noemen die mensen ook als avondmaaltijd eten waar ook geen groenten in zitten
Jups... Heb wel nog wat sollicitaties lopen, maar had zo gehoopt hier te kunnen blijven. Toffe collega's, toffe baas, prima locatie, toffe functie.. Helaasquote:
Met wat ze tegenwoordig aannemen bij PostNL verbaast het me nietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
Tink, balen zeg.
Mijn telefoon is gewoon gestolen... Door de post nota bene! Was ter reparatie opgestuurd, krijg ik een pakketje terug, zegel verbroken, 2 brieven erin maar geen telefoon. Ik ben zo boos. Stonden nog allemaal foto's op van de kinderen.
Aangifte gedaan en nog aan de lijn met postnl.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met wat ze tegenwoordig aannemen bij PostNL verbaast het me niets![]()
Maar ja, en nu? Klacht indienen en zo?
Wat een lef...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
Tink, balen zeg.
Mijn telefoon is gewoon gestolen... Door de post nota bene! Was ter reparatie opgestuurd, krijg ik een pakketje terug, zegel verbroken, 2 brieven erin maar geen telefoon. Ik ben zo boos. Stonden nog allemaal foto's op van de kinderen.
Klanten die facturen of aanmaningen niet ontvangen hebben zijn van alle tijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker is dat, want ik stuur natuurlijk ook herinneringen. Blijkt de klant de post gewoon niet gekregen te hebben. Dit gaat overigens al jaren zo, niet alleen bij PostNL.
Wat voor soort opleiding doe je? (Wie weet heeft iemand hier een leuke ingang ergens...)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, hoor net op stage dat er geen baan voor me is, al zouden ze me graag houden. Ze stoppen m'n brief en cv in de portefeuille en als er iets vrij komt, hoor ik dat. Bahbah, wilde heel graag blijven en heb het enorm naar m'n zin
Aanmaningen aangetekendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klanten die facturen of aanmaningen niet ontvangen hebben zijn van alle tijden.
Heeft vaak niets met het postbezorgende bedrijf te maken. Het is wel een heel makkelijk excuus.
Heb een master-degree in Social Psychologyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef helicopter het volgende:
[..]
Wat voor soort opleiding doe je? (Wie weet heeft iemand hier een leuke ingang ergens...)
I know, ik geloof ook niet zomaar alle klanten die zeggen dat ze de factuur niet hebben ontvangen. Soms is het trouwens in batches. 5 Op de bus, 4 die niet aankomen. Maar ja, dit is wel erg offtopic. Ik heb net weer lekker 5 herinneringen en een aanmaning verstuurdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klanten die facturen of aanmaningen niet ontvangen hebben zijn van alle tijden.
Heeft vaak niets met het postbezorgende bedrijf te maken. Het is wel een heel makkelijk excuus.
i'm in!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde zondag 2 September voorstellen. Ik zit met mijn eigen vakantie plus nog 10 dagen Finland voor werk in Augustus. Zomer is een tikkie druk dus.
ohh Balen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, hoor net op stage dat er geen baan voor me is, al zouden ze me graag houden. Ze stoppen m'n brief en cv in de portefeuille en als er iets vrij komt, hoor ik dat. Bahbah, wilde heel graag blijven en heb het enorm naar m'n zin
Hier heb ik motivatie voor jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb motivatie problemen om naar de hotel gym te gaan
ok ok .. ik haal die kauwgom wel uit mijn mondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hier heb ik motivatie voor je
FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter première
Hmm.je scriptie meenemen? Ga je dan daadwerkelijk wat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vooruit, laat ik ook weer eens een lijstje doen:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 sesamcrackers met philadelphia
L: 2 bruin met kaas
T: worteltjes, koekje bij oma, sultana voor op de terugweg
A pompoencurry met naan
T geen idee
Ik moet echt weer fruit gaan eten....
On the bright side, we hebben gisteren besloten dat we toch op vakantie gaanLekker 2 weken naar Polen. Net als afgelopen 2 jaar een rondreis met eigen auto, heerlijk! En als ik niet hard genoeg mijn best doe voor we weg gaan, gaat de scriptie mee op vakantie voor straf
Dat dus... anders verpest je je hele vakantie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hmm.je scriptie meenemen? Ga je dan daadwerkelijk wat doen?
Gewoon van tevoren afhebben!
Hupquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daarom moet ie dus inderdaad af voor we weg gaan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik mezelf weer een beetje op de rails gekregen
En mijn BMI is eindelijk onder de dertig (een heuse achtentwintig zelfs)
Goed dat je gegaan bent!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef Barretje80 het volgende:
S: 15 minuten fietsen, 15 minuten crosstrainer, 15 minuten snelwandelen en wat zonnegroetjes ( kon nog net)
Blij zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even een heel domme vraag stellen, maar mijn weegschaal is overleden (iets met kast verplaatsen en kast op weegschaal laten vallen, omdat ik vergeten was die op te ruimen). En het was een goedkoop analoog ding. Dus ik ben naar de Mediamarkt gerend voor een nieuwe digitale weegschaal. En die beweerd dat ik vijf kilogram lichter ben, ten opzichten van mijn vorige weegschaal. Moet ik nu gewoon vijf kilogram erbij rekenen of mag ik gewoon blij zijn?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik zat net even.mijn bmi te berekenen.. Ik mag wel even retetrots zijn op mezelf!
In feb BMI van 30.7, nu 26.1!!!!
Ik heb nu even sollicitatiejurk-dag, maar er ligt een supertof rokje klaar om te wisselen voor de borrel straksquote:
Nou en? Of echt strapless, zegmaar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde eigenlijk een jurkje aan maar al mijn passende jurken zijn mouwloos..
BB ben jij dit?quote:
beweer je nu dat ik er uit zie als een vent?quote:
Jouw hoofdquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:49 schreef Tink89 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de meest charmante foto, m'n haar is nog een beetje ingezakt en de jurk lijkt gekreukt, maar dat issie echt niet :s Bovendien kleedt de jurk meer af dan het op de foto lijkt... Anyway, ik ben er klaar voor!
Xx
ik zag het niet goed, je houdt je armen voor je ....quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik er uit zie als een vent?
[..]
Jouw hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Twee benen amputeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, dan ben je wel weer een stuk korter en dan vraag ik me af hoe je je BMI moet berekenen.
Moeilijk moeilijk.
Wat voor date heb je?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ICT en stijf?quote:
Ik dacht even in een flits dat jij dat wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik er uit zie als een vent?
[..]
Jouw hoofd
Qua kapsel zie ik de overeenkomstenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik dacht even in een flits dat jij dat was
Doe eens forwardenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:16 schreef helicopter het volgende:
Oeh, ik krijg net per mail een foto van een jaar geleden doorgestuurd...
Oei! Nu zie ik pas echt hoeveel verschil 16kg is! Damn, ik blij dat ik er niet meer zo uit zie.![]()
En vorig jaar dacht ik nog dat het wel meeviel... not...
Zoiets ongeveer heb ik ook gekregen zaterdagquote:
Probleem is vooral dat ik pas na 6 uur thuis ben en de slagers dan al dicht zitten en hier is morgen pas koopavond.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef FUFR het volgende:
kalfslever haal je beter bij een echte slager.
Iets met verser enzo..
Hoe maak je dat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond staat er kalfslever op het menu. Heeft de AH dat eigenlijk? Geloof niet dat mijn supermarkt kalfslever verkoopt, heb alleen wel eens varkenslever gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |