quote:
Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:Er is niks mee, maar ik vind het raar om pannekoeken af te doen als onvolwaardige maaltijd omdat er geen groenten bij zitten, terwijl ik zo een hoop dingen op kan noemen die mensen ook als avondmaaltijd eten waar ook geen groenten in zitten

Ik eet bij m'n frietjes ook een bak rauwkost of andere groente en pizza maak ik zelf en daar gaat daar heel veel tomaat, champignon, paprika enz. op...
Leiden is voor mij trouwens wel erg ver uit de richting hoor, dan haak ik af... Vind eerlijk gezegd die tentoonstelling er ook een beetje actie-loos uitzien
Hier een dagje werken vandaag, incl. vergadering om 8 uur vanavond... blegh!
O: 3 volkoren. 1 anijshagel, 2 worst. Glas rood sap.
T: Liga 1-4 maanden koek van m'n collegaatje. Collega was jarig en had taart, maar ik had die babykoek. 4 koppen thee.
T: Pakje crackertjes. 3 koppen thee.
L: 4 volkoren. 2 worst, 2 30+kaas.
S: Half uurtje lunchwandelen.
T: Time-out koekje. Thee.
D: Nog geen idee wat we eten, denk dat het de spaghetti van gisteren wordt en anders pasta-spinazie-spekjes.
T: Avondvergadering dus sowieso nog thee.
Het is weinig eiwitten en heel veel koolhydraten (en thee), dus zoek nog even naar een mogelijkheid om dat op te lossen.
Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)