Wat eet jij dan voor groente?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.
Sinds ik kinderen heb heb ik ook wel meer het gevoel dat het geen volwaardige avondmaaltijd is, dat idd de groente ontbreekt. We eten het dus eig. alleen tussen de middag tegenwoordig.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op groenteVan mij mag het overal bij
Pannenkoeken aten we ook altijd gewoon zo, dus of met spek of appel oid, maar nooit met een bakje groente. Pas met mijn huidige relatie realiseer ik me dat het een gekke maaltijd is, Ross vindt het echt idioot 'alleen pannenkoeken', hij vindt het breakfast.
Jawel... Beiden..quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dus jullie eten ook nooit friet of mac als avondeten?
Joene eet mee ... Ok niet vandaag.. Maar vaak wel..quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had t ook niet tegen jou Tico
Pizza
De keren dat we naar de mac gingen met de kinderen zijn op 2 handen te tellen. Ze vinden het nog niet echt boeiend, dus ik vind het weggegooid geld.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dus jullie eten ook nooit friet of mac als avondeten?of een pizza margherita ?
quote:
Pizza margherita nooit, pizza is vooral lekker met veel beleg.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraardquote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ehm nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
mja, dan zitten hier toevallig alleen de uitzonderingen die altijd en bij elke maaltijd zonder utizondering bergen groente eten
Dat vind ik wel een goede oplossing eigenlijk! Eerst een kom groenten- of tomatensoep oid en dan de pannenkoeken zònder groente. Want dat is eigenlijk wel wat gek, een salade of zo bij je pannenkoekquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Pannekoeken eten we hier in combinatie met soep, bij voorkeur stevig en bomvol groente.
Vogelhaterquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef Sjeen het volgende:
En fruit... gisteren een hele berg zwarte bessen weggewerkt met een beetje yoghurtijs. Maar dat was meer omdat ik ze niet voor de vogels wilde laten hangen
ik heb de 'miemelen' voor ze laten hangenquote:
Ik ook niet, ik eet best veel groente en je wordt er niet minder van als je een maaltijd geen groente eet. En dat van die pannenkoeken vond ik gewoon een grappig voorbeeld omdat ik dat sinds mijn kindertijd gewoon als een avondmaaltijd beschouwde, tot Ross in mijn leven kwam en dat niet zo vond.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Het is allerminst mijn bedoeling om mensen in een hoek te duwen hoorik vind het echter wel interessant om over na te denken en over te praten. Ik eet ook niet elke dag groente, doordeweeks wel altijd maar in het weekend ook wel eens niet. Kan er ook niet wakker van liggen trouwens.
Die had ik juist allemaal zelf ingepikt als ik de kans had.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb de 'miemelen' voor ze laten hangen
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Klinkt werkelijk goddelijkNog een beetje bewogen?
Dat is letterlijk 1 minuut lopen van ons huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat valt mee dan Sil!
Zeg, die meet he... Zullen we op excursie gaan?
Ik zag net een foldertje liggen over de tentoonstelling 'Het gewichtige lichaam' in het Museum Boerhaave.
Lijkt mij wel boeiend eigenlijk.
Ik eet bij m'n frietjes ook een bak rauwkost of andere groente en pizza maak ik zelf en daar gaat daar heel veel tomaat, champignon, paprika enz. op...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Er is niks mee, maar ik vind het raar om pannekoeken af te doen als onvolwaardige maaltijd omdat er geen groenten bij zitten, terwijl ik zo een hoop dingen op kan noemen die mensen ook als avondmaaltijd eten waar ook geen groenten in zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |