Nou en? Of echt strapless, zegmaar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde eigenlijk een jurkje aan maar al mijn passende jurken zijn mouwloos..
BB ben jij dit?quote:
beweer je nu dat ik er uit zie als een vent?quote:
Jouw hoofdquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:49 schreef Tink89 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de meest charmante foto, m'n haar is nog een beetje ingezakt en de jurk lijkt gekreukt, maar dat issie echt niet :s Bovendien kleedt de jurk meer af dan het op de foto lijkt... Anyway, ik ben er klaar voor!
Xx
ik zag het niet goed, je houdt je armen voor je ....quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik er uit zie als een vent?
[..]
Jouw hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Twee benen amputeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, dan ben je wel weer een stuk korter en dan vraag ik me af hoe je je BMI moet berekenen.
Moeilijk moeilijk.
Wat voor date heb je?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ICT en stijf?quote:
Ik dacht even in een flits dat jij dat wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik er uit zie als een vent?
[..]
Jouw hoofd
Qua kapsel zie ik de overeenkomstenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik dacht even in een flits dat jij dat was
Doe eens forwardenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:16 schreef helicopter het volgende:
Oeh, ik krijg net per mail een foto van een jaar geleden doorgestuurd...
Oei! Nu zie ik pas echt hoeveel verschil 16kg is! Damn, ik blij dat ik er niet meer zo uit zie.![]()
En vorig jaar dacht ik nog dat het wel meeviel... not...
Zoiets ongeveer heb ik ook gekregen zaterdagquote:
Probleem is vooral dat ik pas na 6 uur thuis ben en de slagers dan al dicht zitten en hier is morgen pas koopavond.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef FUFR het volgende:
kalfslever haal je beter bij een echte slager.
Iets met verser enzo..
Hoe maak je dat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond staat er kalfslever op het menu. Heeft de AH dat eigenlijk? Geloof niet dat mijn supermarkt kalfslever verkoopt, heb alleen wel eens varkenslever gezien.
Uhhh moet ik even op zoek naar een "nu". Ik mail vanavond wel ff...quote:
Mss de kcals erbij zoeken? Mss dat dat de reden is dat ze kalfs aanraden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Zou het nou heel anders smaken dan bijv varkenslever?
Ben benieuwd hoe t smaaktquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss de kcals erbij zoeken? Mss dat dat de reden is dat ze kalfs aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |