Hmm.je scriptie meenemen? Ga je dan daadwerkelijk wat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vooruit, laat ik ook weer eens een lijstje doen:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 sesamcrackers met philadelphia
L: 2 bruin met kaas
T: worteltjes, koekje bij oma, sultana voor op de terugweg
A pompoencurry met naan
T geen idee
Ik moet echt weer fruit gaan eten....
On the bright side, we hebben gisteren besloten dat we toch op vakantie gaanLekker 2 weken naar Polen. Net als afgelopen 2 jaar een rondreis met eigen auto, heerlijk! En als ik niet hard genoeg mijn best doe voor we weg gaan, gaat de scriptie mee op vakantie voor straf
Dat dus... anders verpest je je hele vakantie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hmm.je scriptie meenemen? Ga je dan daadwerkelijk wat doen?
Gewoon van tevoren afhebben!
Hupquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daarom moet ie dus inderdaad af voor we weg gaan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik mezelf weer een beetje op de rails gekregen
En mijn BMI is eindelijk onder de dertig (een heuse achtentwintig zelfs)
Goed dat je gegaan bent!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef Barretje80 het volgende:
S: 15 minuten fietsen, 15 minuten crosstrainer, 15 minuten snelwandelen en wat zonnegroetjes ( kon nog net)
Blij zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even een heel domme vraag stellen, maar mijn weegschaal is overleden (iets met kast verplaatsen en kast op weegschaal laten vallen, omdat ik vergeten was die op te ruimen). En het was een goedkoop analoog ding. Dus ik ben naar de Mediamarkt gerend voor een nieuwe digitale weegschaal. En die beweerd dat ik vijf kilogram lichter ben, ten opzichten van mijn vorige weegschaal. Moet ik nu gewoon vijf kilogram erbij rekenen of mag ik gewoon blij zijn?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik zat net even.mijn bmi te berekenen.. Ik mag wel even retetrots zijn op mezelf!
In feb BMI van 30.7, nu 26.1!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |