quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mooi als je daarvoor 8000 caloos friet en mexicano hebt weggewerktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zoveel bier drinken dat je over je nek gaat blijkt ook goed voor de weegschaal
Jij was toch alleen thuis gisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zoveel bier drinken dat je over je nek gaat blijkt ook goed voor de weegschaal
Dat zijn de echte probleemdrinkers hè, je bezatten terwijl je alleen bentquote:
Seizoen moet nog begin hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Stefan het volgende:
Heb zin in mosselen, maar 10 euro voor 2 kilo
Dat heb ik vorige week nog gegeten als enigszins verantwoorde keuze van bezorgeten.quote:
O comfortfood hoeft wmb niet perse ongezond te zijn. Roti valt volgens mij reuzemeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week nog gegeten als enigszins verantwoorde keuze van bezorgeten.Wel flink deel v de aardappel laten liggen en ook niet het hele roti-vel, maar het is niet goed dus?
Ah zo, ik vind roti nl. echt briljant lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O comfortfood hoeft wmb niet perse ongezond te zijn. Roti valt volgens mij reuzemee
Knap dat je een deel kunt laten staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week nog gegeten als enigszins verantwoorde keuze van bezorgeten.Wel flink deel v de aardappel laten liggen en ook niet het hele roti-vel, maar het is niet goed dus?
Recept sambal?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef Jarno het volgende:
Roti. Met Surinaamse zelfgemaakte sambal. Onmogelijk te krijgen hier maar zo lekker...
Allemaal onderdeel van de nieuwe manier van leven/eten. Keuzes maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knap dat je een deel kunt laten staan.![]()
Ik zit aan de druiven. Dat kon z'n goedkeuring vast wegdragen.quote:
Vooral dat laatste vind ik knap (en verstandig). Scheelt weer een pond suiker.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren vrienden over de vloer en mijn 'ik neem gewoon helemaal niks' heeft niet echt stand gehouden, maar ik heb me beperkt tot wat blanke noten, japanse mix (alleen de rice crackers) en wat feta.
De rest zat aardig in de olie met mojito's en rode wijn maar op 1 slokje na heb ik het bij thee gehouden, dat wel.
En brood, vis en wijn (Phoebs!). Uiteraard ook olijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit aan de druiven. Dat kon z'n goedkeuring vast wegdragen.
wat zij zegt..quote:Op zondag 24 juni 2012 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik drink echt zelden tot nooit, dus dat is iets waar ik verder eig. geen moeite mee heb.
Niet verkeerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En brood, vis en wijn (Phoebs!). Uiteraard ook olijven. En schaap, veel schaap
Valt wel mee, ik heb nooit echt veel gedronken.quote:
Nou... Ze hebben mij gisteren serieus gevraagd of er echt geen alcohol in dat theeglas zat.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... Ze hebben mij gisteren serieus gevraagd of er echt geen alcohol in dat theeglas zat.
quote:
Ghihihihiquote:Op zondag 24 juni 2012 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat zei ik dus ook gisteren: 'Ik heb geen drank nodig, ik ben van mezelf al zo'n gekke spontane meid'.
Voor mij ook niet maar ga nog steeds laat naar bedquote:Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nachtenlange msn of bel-sessies zoals ooitzit er niet meer in.
Bij het dieet wat ik vorige week volgde stond ook steeds 'eventueel met zoetstof' en ik dacht echt elke keer: Ben je mal, bah! Het is zo al zoet genoegquote:Op zondag 24 juni 2012 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik vind alles met heel veel suiker gelukkig vies tegenwoordig
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
Ik zit aan de druiven. Dat kon z'n goedkeuring vast wegdragen.
En daar is de drank weerquote:
Dankzij de drank ben ik nog hier jaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar is de drank weer
Wijn en vis: prima combinatie
Met wat vers (stok)brood
Whehe zo las ik hem ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je drank nodig hebt om ons te kunnen uitstaan
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dankzij de drank ben ik nog hier ja
Anders had ik een lollyfiguurtje galore!!
Met zo'n wiebelend veel te groot hoofd er op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |