Jups... Heb wel nog wat sollicitaties lopen, maar had zo gehoopt hier te kunnen blijven. Toffe collega's, toffe baas, prima locatie, toffe functie.. Helaasquote:
Met wat ze tegenwoordig aannemen bij PostNL verbaast het me nietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
Tink, balen zeg.
Mijn telefoon is gewoon gestolen... Door de post nota bene! Was ter reparatie opgestuurd, krijg ik een pakketje terug, zegel verbroken, 2 brieven erin maar geen telefoon. Ik ben zo boos. Stonden nog allemaal foto's op van de kinderen.
Aangifte gedaan en nog aan de lijn met postnl.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met wat ze tegenwoordig aannemen bij PostNL verbaast het me niets![]()
Maar ja, en nu? Klacht indienen en zo?
Wat een lef...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
Tink, balen zeg.
Mijn telefoon is gewoon gestolen... Door de post nota bene! Was ter reparatie opgestuurd, krijg ik een pakketje terug, zegel verbroken, 2 brieven erin maar geen telefoon. Ik ben zo boos. Stonden nog allemaal foto's op van de kinderen.
Klanten die facturen of aanmaningen niet ontvangen hebben zijn van alle tijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker is dat, want ik stuur natuurlijk ook herinneringen. Blijkt de klant de post gewoon niet gekregen te hebben. Dit gaat overigens al jaren zo, niet alleen bij PostNL.
Wat voor soort opleiding doe je? (Wie weet heeft iemand hier een leuke ingang ergens...)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, hoor net op stage dat er geen baan voor me is, al zouden ze me graag houden. Ze stoppen m'n brief en cv in de portefeuille en als er iets vrij komt, hoor ik dat. Bahbah, wilde heel graag blijven en heb het enorm naar m'n zin
Aanmaningen aangetekendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klanten die facturen of aanmaningen niet ontvangen hebben zijn van alle tijden.
Heeft vaak niets met het postbezorgende bedrijf te maken. Het is wel een heel makkelijk excuus.
Heb een master-degree in Social Psychologyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef helicopter het volgende:
[..]
Wat voor soort opleiding doe je? (Wie weet heeft iemand hier een leuke ingang ergens...)
I know, ik geloof ook niet zomaar alle klanten die zeggen dat ze de factuur niet hebben ontvangen. Soms is het trouwens in batches. 5 Op de bus, 4 die niet aankomen. Maar ja, dit is wel erg offtopic. Ik heb net weer lekker 5 herinneringen en een aanmaning verstuurdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klanten die facturen of aanmaningen niet ontvangen hebben zijn van alle tijden.
Heeft vaak niets met het postbezorgende bedrijf te maken. Het is wel een heel makkelijk excuus.
i'm in!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde zondag 2 September voorstellen. Ik zit met mijn eigen vakantie plus nog 10 dagen Finland voor werk in Augustus. Zomer is een tikkie druk dus.
ohh Balen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, hoor net op stage dat er geen baan voor me is, al zouden ze me graag houden. Ze stoppen m'n brief en cv in de portefeuille en als er iets vrij komt, hoor ik dat. Bahbah, wilde heel graag blijven en heb het enorm naar m'n zin
Hier heb ik motivatie voor jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb motivatie problemen om naar de hotel gym te gaan
ok ok .. ik haal die kauwgom wel uit mijn mondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hier heb ik motivatie voor je
FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter première
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |