abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2012 @ 17:33:08 #103
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_113320957
quote:
99s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je drank nodig hebt om ons te kunnen uitstaan O-)
Whehe zo las ik hem ook.

We zijn ook zo erg. brb biertje pakken!

Oh oh oh.

3.8km hardgelopen. *O* Die 5 km voor 1 sept gaat wel lukken.

Wil in december mee doen aan de plaatselijke loop hier, en kijken of ik wat donateurs kan vinden. Dan ga ik geld inzamelen voor het longfonds ivm mijn pappa. En ik heb zelf ook astma.

Niet dat hij er veel aan heeft, maar hey! Misschien in de toekomst anderen wel.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:41:19 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_113321302
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dankzij de drank ben ik nog hier ja :(

Anders had ik een lollyfiguurtje galore!!

Met zo'n wiebelend veel te groot hoofd er op :9~
:D

Silmarwen als je nu al zo ver bent gaat die 5 voor september zeker wel lukken. :Y ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 24 juni 2012 @ 18:20:44 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113322999
Had ik het van de week nog met een vriendinnetje over hoe vervelend niet-steunende mensen om je heen zijn, van die types die je maar steeds proberen over te halen wel wat te eten.
Was ik vanmorgen met haar aan het whatsappen, ze vroeg me wat mijn einddoel was, dus ik zeg 70 kilo. Haar reactie: Yeah right! Hahahahaha!

Dus... -O- Ja, het is heel ambitieus, maar het hoeft er ook niet morgen af te zijn. Al duurt het nog 2 jaarbij wijze van spreken.
Echt zo irritant. Ze krabbelde ook terug toen ik dat zei. :')

Gaat lekker met lopen Sil! :Y
Ik ga zo ook weer. *O* heb wel even gekeken hoe de wind op de dijk staat, even mijn rondje rechtsom lopen ipv linksom, maar lopen zal ik! :Y
  Licht Ontvlambaar zondag 24 juni 2012 @ 18:25:32 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113323176
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
Wijn! Dat gaat samen met de croissantjes de volgend uitdaging zijn...
Op naar parijs maar weer.. En voor (gezonde) restaurant tips hou ik me aanbevolen!
Voor mij niet.. Ik ga de wijn (alcohol) niet opgeven om eventueel nog af te vallen. Die stap vind ik het niet waard namelijk :) Maar ik kan me best voorstellen dat je de wijn de calorieën niet waard vind, dat heb ik met andere dingen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_113323292
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik het van de week nog met een vriendinnetje over hoe vervelend niet-steunende mensen om je heen zijn, van die types die je maar steeds proberen over te halen wel wat te eten.
Was ik vanmorgen met haar aan het whatsappen, ze vroeg me wat mijn einddoel was, dus ik zeg 70 kilo. Haar reactie: Yeah right! Hahahahaha!

Dus... -O- Ja, het is heel ambitieus, maar het hoeft er ook niet morgen af te zijn. Al duurt het nog 2 jaarbij wijze van spreken.
Echt zo irritant. Ze krabbelde ook terug toen ik dat zei. :')

Gaat lekker met lopen Sil! :Y
Ik ga zo ook weer. *O* heb wel even gekeken hoe de wind op de dijk staat, even mijn rondje rechtsom lopen ipv linksom, maar lopen zal ik! :Y
Sympathieke vriendin hé... -O-
  zondag 24 juni 2012 @ 18:54:15 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113324248
Nou he! En ze zit de laatste tijd wel vaker in mijn irritatiezone, dit helpt niet. ;) Gelukkig is het nu lekker druk met vakantie etc, dus ik kan wat afstand nemen. ;)
pi_113324327
Weet je wat dr zal leren? Als je lekker de 70 haalt *O*

And you will!

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 24 juni 2012 @ 18:56:29 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113324360
Ja precies, dit helpt echt wel bij de volharding! :D
pi_113324398
Want hee, afvallen om de verkeerde redenen is OOK afvallen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 24 juni 2012 @ 18:59:46 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113324470
:D
Wat nu voor mij in gevoel heel veel scheelt is dat ik echt niet het idee heb dat ik op dieet ben, maar dat ik echt structureel dingen veranderd heb, het moet nog wel even beklijven, maar dat komt wel.
Ik heb ook ineens weer lol in het bedenken wat we de hele week gaan eten omdat ik steeds nieuwe recepten uit probeer enzo. We eten echt lekker de laatste tijd ipv altijd maar een greep uit het geijkte bloedsaaie rijtje. ;)
  zondag 24 juni 2012 @ 19:10:17 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113324932
Nou be, kijk eens naar vick! Die zit ook al mooi onder de 80. Ik denk dat het bet haalbaar is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113325132
En kijk eens naar DP!

Die zit ook de helft van de tijd onder de 80 ;)
pi_113328861
Iemand een adviesdieet welke na het vetvrij gevolgd kan worden? Voor langere termijn natuurlijk 3 weken crashen is dan genoeg geweest.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:31:50 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113328875
Ik doe het 'doe normaal'-dieet, is dat wat?

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
En kijk eens naar DP!

Die zit ook de helft van de tijd onder de 80 ;)
^O^ En je kwam ook van ver toch?

Kijk, in principe geldt, alles dat eraf is is mooi meegenomen en ik ga denk ik echt al helemaal uit mijn dak als ik de 80 ga zien, maar ik weet nog dondersgoed dat ik toen ik 80 woog ook vond dat er kilo's vanaf moesten, dus ik zou liegen als ik dat als ultiem ideaalbeeld zou nemen. ;)
pi_113329034
Eens hoor BE.

Het is een beetje die spagaat die ik laatst zei. Ik vind mezelf meer dan OK met dit gewicht. Maar minder zou NOG beter zijn :)
pi_113329085
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Voor mij niet.. Ik ga de wijn (alcohol) niet opgeven om eventueel nog af te vallen. Die stap vind ik het niet waard namelijk :) Maar ik kan me best voorstellen dat je de wijn de calorieën niet waard vind, dat heb ik met andere dingen.
mweeehh..
parijs en uit eten = wijn bij het eten :P

nu twee weekjes en in oktober nog 2 weken.. dat overleef ik heus wel :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_113329141
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eens hoor BE.

Het is een beetje die spagaat die ik laatst zei. Ik vind mezelf meer dan OK met dit gewicht. Maar minder zou NOG beter zijn :)
ohh.. moeder-lief reageerde ook enigszins verbaasd toen ik zei dat er 8 kilo af is en er nog 16 kilo af moet..
de ongelovige o|O :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 25 juni 2012 @ 09:46:19 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113352951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:44 schreef Silmarwen het volgende:

Morgen alvast

O: Havermout met rozijntjes + water
S: Bodybalance
T: 2 x kiwi + cappuccino
L: 2 Bruine boterhammen met rookvlees + gekookt eitje
T: Stukje galia meloen + thee
D: 2 homemade pannenkoeken met kaneel ofzo
S: 30 minuutjes hardlopen
T: Magere yoghurt met havermout + cola zero

Even 2 dagen achter elkaar hardlopen zodat het nieuwe ritme in kan gaan.
Waar is je groente? Kun je die nog toevoegen bij de lunch ofzo? Te laat, maar toch:

Pannekoeken vind ik nou niet echt een volwaardige avondmaaltijd... Prima als je dat af en toe doet hoor, maar doe er dan paprika's of champignons doorheen of eet op een ander moment je vitamientjes :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef Stefan het volgende:
Ik las trouwens ergens dat als je lactose intolerant bent wel kaas die 18 maanden is gerijpt kunt eten, iemand die meer weet?
Jups, ben lactoseintolerant en vanaf "extra belegen" of "extra gerijpt" kan ik probleemloos NL'se kaas eten. Dat geldt btw niet voor zachte kazen, schimmelkazen, enz.

Hier na een week heel weinig opletten de rekening gepresenteerd gekregen op de weegschaal. 92.1 kilo, waar m'n all time low toch echt 89,7 is. Deze week ga ik dus mooi weer normaal doen, al zijn er wel wat gelegenheden waarbij m'n zelfcontrole op de proef gesteld gaat worden...

O: 2 volkoren met Lifestyle-grillworst *superlekker, half plantaardig, veel minder slecht*, bakje lv yoghurt met een lepeltje kersen op siroop.
T: Thee met een pakje crackertjes.
L: High tea met een vriendinnetje. Stond nog van m'n verjaardag in februari en we hebben eindelijk een restaurantje gevonden dat dat helemaal lactosevrij kan regelen :D
D: Ik gok spaghetti, al kwam ik er net achter dat het rundergehakt dat nog in de koelkast ligt 2 dagen over datum is... :( Water.

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 09:51:21 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113353060
Vegetarische spaghetti is ook lekker! :Y
Wat fijn dat het gelukt is om een lactose-vrije high tea te kunnen regelen. :Y Nooit bij stil gestaan dat je dan idd dat soort dingen dus ook niet 'zomaar' kan doen.
Sterkte met het herpakken van jezelf. :*

Mijn lijstje voor vandaag:

O: Brinta
T: Komkommer met wat huttenkase
L: 2 boterhammen met filet americain, kapje met pindakaas
T: nectarine en 1 finse ronde m smeerkaas
D: Koolsalade met gerookte kip
T: wrsch niks

Qua sport ga ik voor een flink stukje fietsen vanavond. Ga kijken bij een softbalwedstrijd van mijn oude team en ipv met de auto te gaan heb ik besloten met de fiets te gaan. Is twee keer 20 mins, heb ik iig toch weer wat beweging te pakken vandaag. :Y

Mijn gewicht was hetzelfde als gisteren, nu dus al 3 dagen onder de 95! *O* Zo blij mee! :Y
pi_113353162
Super BE!

De weegschaal stond vanmorgen op 78,4¡

Mijn lijstje:
O; boterham met 20+ kaas en boterham met rauwe ham
T: finse ronde met smeerkaas
L: kwark met allbran en een banaan
T: appel
D; sla met gebakken krieltjes en kipfilet

Ik denk niet dat ik vanavond ga sporten.. Ik heb verschrikkelijke spierpijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:58:13 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113353221
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Vicky het volgende:
Super BE!

De weegschaal stond vanmorgen op 78,4¡

Mijn lijstje:
O; boterham met 20+ kaas en boterham met rauwe ham
T: finse ronde met smeerkaas
L: kwark met allbran en een banaan
T: appel
D; sla met gebakken krieltjes en kipfilet

Ik denk niet dat ik vanavond ga sporten.. Ik heb verschrikkelijke spierpijn..
Nice :)

Ik heb ook enorm spierpijn, hoe lang duurt dat normaal? Heb zaterdagmiddag een uur flink paardgereden op een heel ander paard dan de makke schapen waar ik normaal op rijd en heb nog steeds flinke beenspierpijn... Wil er eigenlijk wel vanaf!

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_113353334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, uitstekend! Ik zit nu aan twee volkorenbammetjes met ei, tomaat en ham :9 En een glas karnemelk. Had wat kcal in te halen, want afgelopen week was wat dat betreft niet best.

Ik wilde dat Leven Lang Fit dieet ook 5 dagen gaan doen :') Ze hebben wel lekkere recepten *O*
En 's morgens alleen fruit is voor mij geen straf. (neemt overigens niet weg dat het dieet nog steeds nonsens is)
Behalve de bloemkoolsoep :r
Ik heb het als tiener gedaan, althans... mijn ouders deden het en wij deden gewoon mee. Ben er enorm mee afgevallen en ik voelde me wel goed. Maar dat kwam waarschijnlijk door de grote hoeveelheden groenten en fruit en geen snoep. :P
Overigens ben ik toen ook gestopt met melk drinken en dat bleek een gouden zet. Ik bleek namelijk lactose-intollerant te zijn. :')
Crashing might hurt your health.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:09:26 #125
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113353484
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef helicopter het volgende:

[..]

Behalve de bloemkoolsoep :r
Ik heb het als tiener gedaan, althans... mijn ouders deden het en wij deden gewoon mee. Ben er enorm mee afgevallen en ik voelde me wel goed. Maar dat kwam waarschijnlijk door de grote hoeveelheden groenten en fruit en geen snoep. :P
Overigens ben ik toen ook gestopt met melk drinken en dat bleek een gouden zet. Ik bleek namelijk lactose-intollerant te zijn. :')
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.

Xx
  maandag 25 juni 2012 @ 10:42:13 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_113354383
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:

Mijn gewicht was hetzelfde als gisteren, nu dus al 3 dagen onder de 95! *O* Zo blij mee! :Y
Dat is echt fijn he, als je over zo'n grens heen gaat. ^O^

Daarom is m'n einddoel ook 79 kg en niet 80. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 25 juni 2012 @ 10:44:46 #127
54772 Silmarwen
pi_113354447
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.

Xx
Ja ik word pas ziek van meer dan 2 pannenkoeken/meer dan 1 glas melk per dag/kaasfondue.
Ik kan prima een plakje kaas op brood eten en een glas melk en 's avonds nog yoghurt, maar dat is de max.

Oh en als ik pannenkoeken eet, doe ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak. :D
pi_113354572
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Xx
Ik functioneer redelijk als ik geen melk drink. Ik let er verder niet zo streng op...
Misschien zou ik dat wel moeten doen, aangezien ik wel een prikkelbare darm heb. :P
pi_113354602
In de tijd dat we 'Leven lang fit' deden met mijn ouders, maakte mijn moeder pannenkoeken met sojamelk en aten we er groenten op. Dat was echt superlekker. :9
  maandag 25 juni 2012 @ 10:58:52 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_113354815
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Silmarwen het volgende:

Oh en als ik pannenkoeken eet, doe ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak. :D
Groot gelijk.
pi_113354912
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Oh en als ik pannenkoeken eet, eet ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak. :D
ik ook niet.. Ik doe er aardbeitjes op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:08:39 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_113355092
Mja, laat ik weer eens een mile gaan doen. Voor het eerst sinds 1,5 maand ofzo.

Ik heb helemaal geen zin meer om op mijn eten te letten. Ik vind het gewoon ontzettend oneerlijk dat ik er 20 kilo af moet 'gezonden'. Ik moet even mijn zin weer vinden.
Spoilers!
pi_113355186
Ik vind een maaltijd zonder groenten niet compleet. Dus zelfs als ik slecht eet, neem ik er eigenlijk altijd iets van rauwkost bij. Maarja, ik ben dan ook opgevoed met veel groenten in mijn maaltijden.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:19:02 #134
54772 Silmarwen
pi_113355387
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ook niet.. Ik doe er aardbeitjes op
Ben ik allergisch voor. :')

Rauwkost is vaak ook geen optie voor mij trouwens. Rauwe wortel = allergische reactie.

It's sad I know.

T: 2 kiwi's, kleine stukje pure chocola (de laatste!) en cappuccino
L: 2 bruine boterhammen. 1 met rookvlees, 1 met kaas en komkommer + ei + glas melk
T: Niets (kies wordt getrokken om 14:00)
D: Homemade groente soep met balletjes en zelfgemaakte Italiaanse bolletjes (als ik die laatste kan eten)
T: Bakje magere yoghurt met schepje havermout + thee
pi_113355472
Mogguh,

Ontbijt boterham met chocopasta :D
Tussendoor : Ontbijtkoek
Lunch : 4 boterhammen met vleeswaren

kortom gezond dagje :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:31:10 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113355750
Mijn kat weigert me met rust te laten... heel handig als je een productief dagje gepland had.

Njah, dan maar even Thee met een T, high tea is pas om 14:00 uur, dus als ik nu niks meer eet, kiep ik straks om.

Xx
pi_113355759
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ben ik allergisch voor. :')

Rauwkost is vaak ook geen optie voor mij trouwens. Rauwe wortel = allergische reactie.

It's sad I know.

T: 2 kiwi's, kleine stukje pure chocola (de laatste!) en cappuccino
L: 2 bruine boterhammen. 1 met rookvlees, 1 met kaas en komkommer + ei + glas melk
T: Niets (kies wordt getrokken om 14:00)
D: Homemade groente soep met balletjes en zelfgemaakte Italiaanse bolletjes (als ik die laatste kan eten)
T: Bakje magere yoghurt met schepje havermout + thee
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla. :P
  maandag 25 juni 2012 @ 11:36:18 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_113355933
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kat weigert me met rust te laten... heel handig als je een productief dagje gepland had.

Njah, dan maar even Thee met een T, high tea is pas om 14:00 uur, dus als ik nu niks meer eet, kiep ik straks om.

Xx
Je kan je kat toch gewoon opzij duwen of ben ik nou gek?

Ik had gisteren een hont van 65 kilo die me bij elke beweging volgde, dat was een uitdaging, maar een poesje, daar wip ik mijn voet onder en dan is ie zo weg :')
disclaimer
  maandag 25 juni 2012 @ 11:41:54 #139
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113356141
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kat weigert me met rust te laten...
Schop m naar buiten of de logeerkamer
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 25 juni 2012 @ 11:58:33 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113356802
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je kan je kat toch gewoon opzij duwen of ben ik nou gek?

Ik had gisteren een hontd van 65 kilo die me bij elke beweging volgde, dat was een uitdaging, maar een poesje, daar wip ik mijn voet onder en dan is ie zo weg :')
Ik zit achter de mac en meneer vindt het erg gezellig om bij mij te komen liggen. Dat mag best, normaal gesproken, maar vandaag is hij nogal speels en wilt hij heel graag aandacht, dus loopt hij over m'n toetsenbord enzo. Naar buiten gaan de poezels hier niet en ik vind dat ik geen huisdieren heb om ze op te sluiten in de studeerkamer, dus zet ik hem consequent op de grond met een ferme "Nee!"... De doorzetter wint, inmiddels ligt meneer netjes op de tafel en blijft hij overal vanaf en kan ik doorwerken :) Ennuhm, 'voetje eronder wippen' vind ik niet echt lief voor je kat...
  maandag 25 juni 2012 @ 11:59:26 #141
54772 Silmarwen
pi_113356840
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef helicopter het volgende:

[..]

Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla. :P
Dan is het sla, geen rauwkost. :D
  maandag 25 juni 2012 @ 12:02:06 #142
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113356961
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Tuurlijk niet! Radijsjes, witte kool, stukjes paprika, rauwe andijvie, enz :Y)
  maandag 25 juni 2012 @ 12:07:50 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113357199
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef helicopter het volgende:

[..]

Geraspte wortel met een azijndressing :9
pi_113357207
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Uhhh.. sla is toch ook rauwkost? :D
  maandag 25 juni 2012 @ 12:09:33 #145
54772 Silmarwen
pi_113357266
nee ik vind rauwkost van die fijn gesnede groente meuk eigenlijk. :D
  maandag 25 juni 2012 @ 12:16:34 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113357546
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
nee ik vind rauwkost van die fijn gesnede groente meuk eigenlijk. :D
Ik ook :) Makkelijk *en goedkoop* zelf te maken als je er een ochtendje op de markt aan besteedt. Jum!
  maandag 25 juni 2012 @ 12:18:03 #147
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113357608
Goedkoop, rauwkost vind ik vrij duur, zowel voorgesneden als als je alles los moet kopen
pi_113357890
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:18 schreef Stefan het volgende:
Goedkoop, rauwkost vind ik vrij duur, zowel voorgesneden als als je alles los moet kopen
en niet te vreten.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:26:25 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113357901
Niet op brood, wel bij pasta als salade.
pi_113358129
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Stefan het volgende:
Niet op brood, wel bij pasta als salade.
nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:42:25 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_113358460
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef Joene het volgende:

[..]

nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.
Wat eet jij dan voor groente?
  maandag 25 juni 2012 @ 12:43:34 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_113358493
ik neem aan gekookte / gegrilde / gebakken groente :P
disclaimer
pi_113359136
Sla en (andere) rauwkost vind ik heerlijk. O+
Net als de meeste gekookte/gebakken/etc groenten. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')