Whehe zo las ik hem ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je drank nodig hebt om ons te kunnen uitstaan
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dankzij de drank ben ik nog hier ja
Anders had ik een lollyfiguurtje galore!!
Met zo'n wiebelend veel te groot hoofd er op
Voor mij niet.. Ik ga de wijn (alcohol) niet opgeven om eventueel nog af te vallen. Die stap vind ik het niet waard namelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
Wijn! Dat gaat samen met de croissantjes de volgend uitdaging zijn...
Op naar parijs maar weer.. En voor (gezonde) restaurant tips hou ik me aanbevolen!
Sympathieke vriendin hé...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik het van de week nog met een vriendinnetje over hoe vervelend niet-steunende mensen om je heen zijn, van die types die je maar steeds proberen over te halen wel wat te eten.
Was ik vanmorgen met haar aan het whatsappen, ze vroeg me wat mijn einddoel was, dus ik zeg 70 kilo. Haar reactie: Yeah right! Hahahahaha!
Dus...Ja, het is heel ambitieus, maar het hoeft er ook niet morgen af te zijn. Al duurt het nog 2 jaarbij wijze van spreken.
Echt zo irritant. Ze krabbelde ook terug toen ik dat zei.
Gaat lekker met lopen Sil!
Ik ga zo ook weer.heb wel even gekeken hoe de wind op de dijk staat, even mijn rondje rechtsom lopen ipv linksom, maar lopen zal ik!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
En kijk eens naar DP!
Die zit ook de helft van de tijd onder de 80
mweeehh..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor mij niet.. Ik ga de wijn (alcohol) niet opgeven om eventueel nog af te vallen. Die stap vind ik het niet waard namelijkMaar ik kan me best voorstellen dat je de wijn de calorieën niet waard vind, dat heb ik met andere dingen.
ohh.. moeder-lief reageerde ook enigszins verbaasd toen ik zei dat er 8 kilo af is en er nog 16 kilo af moet..quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eens hoor BE.
Het is een beetje die spagaat die ik laatst zei. Ik vind mezelf meer dan OK met dit gewicht. Maar minder zou NOG beter zijn
Waar is je groente? Kun je die nog toevoegen bij de lunch ofzo? Te laat, maar toch:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:44 schreef Silmarwen het volgende:
Morgen alvast
O: Havermout met rozijntjes + water
S: Bodybalance
T: 2 x kiwi + cappuccino
L: 2 Bruine boterhammen met rookvlees + gekookt eitje
T: Stukje galia meloen + thee
D: 2 homemade pannenkoeken met kaneel ofzo
S: 30 minuutjes hardlopen
T: Magere yoghurt met havermout + cola zero
Even 2 dagen achter elkaar hardlopen zodat het nieuwe ritme in kan gaan.
Jups, ben lactoseintolerant en vanaf "extra belegen" of "extra gerijpt" kan ik probleemloos NL'se kaas eten. Dat geldt btw niet voor zachte kazen, schimmelkazen, enz.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef Stefan het volgende:
Ik las trouwens ergens dat als je lactose intolerant bent wel kaas die 18 maanden is gerijpt kunt eten, iemand die meer weet?
Nicequote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Vicky het volgende:
Super BE!
De weegschaal stond vanmorgen op 78,4¡
Mijn lijstje:
O; boterham met 20+ kaas en boterham met rauwe ham
T: finse ronde met smeerkaas
L: kwark met allbran en een banaan
T: appel
D; sla met gebakken krieltjes en kipfilet
Ik denk niet dat ik vanavond ga sporten.. Ik heb verschrikkelijke spierpijn..
Behalve de bloemkoolsoepquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uitstekend! Ik zit nu aan twee volkorenbammetjes met ei, tomaat en hamEn een glas karnemelk. Had wat kcal in te halen, want afgelopen week was wat dat betreft niet best.
Ik wilde dat Leven Lang Fit dieet ook 5 dagen gaan doenZe hebben wel lekkere recepten
En 's morgens alleen fruit is voor mij geen straf. (neemt overigens niet weg dat het dieet nog steeds nonsens is)
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef helicopter het volgende:
[..]
Behalve de bloemkoolsoep![]()
Ik heb het als tiener gedaan, althans... mijn ouders deden het en wij deden gewoon mee. Ben er enorm mee afgevallen en ik voelde me wel goed. Maar dat kwam waarschijnlijk door de grote hoeveelheden groenten en fruit en geen snoep.![]()
Overigens ben ik toen ook gestopt met melk drinken en dat bleek een gouden zet. Ik bleek namelijk lactose-intollerant te zijn.
Dat is echt fijn he, als je over zo'n grens heen gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn gewicht was hetzelfde als gisteren, nu dus al 3 dagen onder de 95!Zo blij mee!
Ja ik word pas ziek van meer dan 2 pannenkoeken/meer dan 1 glas melk per dag/kaasfondue.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.
Xx
Ik functioneer redelijk als ik geen melk drink. Ik let er verder niet zo streng op...quote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactoseintolerantie heeft niet alleen met melk te maken he... In echt bizar veel producten zit melkpoeder, weipoeder, lactose als los ingredient enz. Hoeveel last je daarvan hebt is afhankelijk van hoe intolerant je bent... Ik kan persoonlijk echt niks hebben waar melksuiker in welke vorm dan ook in zit.
Xx
Groot gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
Oh en als ik pannenkoeken eet, doe ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak.
ik ook niet.. Ik doe er aardbeitjes opquote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oh en als ik pannenkoeken eet, eet ik er geen groente bij. Slecht is slecht, doen we niet vaak.
Ben ik allergisch voor.quote:
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ben ik allergisch voor.
Rauwkost is vaak ook geen optie voor mij trouwens. Rauwe wortel = allergische reactie.
It's sad I know.
O: Havermout met rozijntjes + water
T: 2 kiwi's, kleine stukje pure chocola (de laatste!) en cappuccino
L: 2 bruine boterhammen. 1 met rookvlees, 1 met kaas en komkommer + ei + glas melk
T: Niets (kies wordt getrokken om 14:00)
D: Homemade groente soep met balletjes en zelfgemaakte Italiaanse bolletjes (als ik die laatste kan eten)
T: Bakje magere yoghurt met schepje havermout + thee
Je kan je kat toch gewoon opzij duwen of ben ik nou gek?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kat weigert me met rust te laten... heel handig als je een productief dagje gepland had.
Njah, dan maar even Thee met een T, high tea is pas om 14:00 uur, dus als ik nu niks meer eet, kiep ik straks om.
Xx
Schop m naar buiten of de logeerkamerquote:
Ik zit achter de mac en meneer vindt het erg gezellig om bij mij te komen liggen. Dat mag best, normaal gesproken, maar vandaag is hij nogal speels en wilt hij heel graag aandacht, dus loopt hij over m'n toetsenbord enzo. Naar buiten gaan de poezels hier niet en ik vind dat ik geen huisdieren heb om ze op te sluiten in de studeerkamer, dus zet ik hem consequent op de grond met een ferme "Nee!"... De doorzetter wint, inmiddels ligt meneer netjes op de tafel en blijft hij overal vanaf en kan ik doorwerkenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan je kat toch gewoon opzij duwen of ben ik nou gek?
Ik had gisteren een hontd van 65 kilo die me bij elke beweging volgde, dat was een uitdaging, maar een poesje, daar wip ik mijn voet onder en dan is ie zo weg
Dan is het sla, geen rauwkost.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla.
Tuurlijk niet! Radijsjes, witte kool, stukjes paprika, rauwe andijvie, enzquote:
Geraspte wortel met een azijndressingquote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon rauwkost zonder wortel eten? Ik heb zelden wortel in mijn sla.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
nee ik vind rauwkost van die fijn gesnede groente meuk eigenlijk.
en niet te vreten.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:18 schreef Stefan het volgende:
Goedkoop, rauwkost vind ik vrij duur, zowel voorgesneden als als je alles los moet kopen
nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.quote:
Wat eet jij dan voor groente?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
nee man. Sla / Salade / Rauwkost is allemaal meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |