quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Punten bedoel je?
1. PSV 2
2. AJAX 1
Tjah, je hebt het of je hebt het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
Chapeau voor het feit dat je Ebecilio goed gespeld hebt.
Dan doe ik een Netsplitertjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zwolle op 2, dan vreet ik m'n schoenen op.
De X-factorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, je hebt het of je hebt het niet
IK ben voor Heat/LBJ, maar durf niet te kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond heats
Lebron.
Hij verdient het, al heb ik liever Celtics
Lekker toch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar hier in Zwolle gaat het hem echt totaal niet worden vrees ik. Totaal geen geld. Gelukkig nog wel een spits gehaald die wat kan, maar voor de rest is het gewoon het team van afgelopen jaar.
5 maar?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker toch.
PSV- FC Zwolle 5-0
Ajax - FC Zwolle 7-0
Gewoon Ozil huren, mooi manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar hier in Zwolle gaat het hem echt totaal niet worden vrees ik. Totaal geen geld. Gelukkig nog wel een spits gehaald die wat kan, maar voor de rest is het gewoon het team van afgelopen jaar.
Enkel als Rutten toch komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
Niet weten dat dit jaar 3 is van Vitesse
Waar is ons tegendoelpunt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker toch.
PSV- FC Zwolle 5-0
Ajax - FC Zwolle 7-0
Ach, het is gewoon leuk dat er een keer zo'n ploegje bij zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Precies.quote:
Ah, logischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaart Strootman, te goed spel.
Ebecilio en Strootman kunnen er geen reet van. Clasie is baas der bazenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjaak waarom ziet de gemiddelde Feyenoorder de klasse van Ebecilio/Strootman niet in terwijl Clasie er wel na 1 seizoen al is?
Zou baas zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met Tyton als vaste goalie en Zanka ervoor, komen die er niet
O hij, ken ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben Joey van den Berg al. Dat is trouwens een van de weinigen die eredivisiewaardig is
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tyton is niet zo'n goede keeper man. Zanka ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat je wel opvallen komend seizoen. Samen met de linksback, Bartje van Hintum. Vraag maar aan Sierd de Vosquote:
Ebecilio heeft Totaalvoetbal terug gebrachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ebecilio en Strootman kunnen er geen reet van. Clasie is baas der bazen
Tyton is sowieso vele klassen beter dan Isakssonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyton is niet zo'n goede keeper man. Zanka ken ik niet.
Jorgensen, Neger Deen nog relatief jong.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet soms nog iets teveel voor zichzelf hoor maar ja... Hij heeft Ajax wel kampioen gemaakt dus wie geeft er nog om.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ebecilio heeft Totaalvoetbal terug gebracht
Deze modquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardige keeper, meer niet. Die Zweed die als een zak aardappelen of een oude juffrouw naar de hoek toe dook kon er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tyton is sowieso vele klassen beter dan IsakssonVind Tyton zeker wel een goede keeper, eigenlijk.
Wel met Wijnaldum als nummer 10.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zul je zien dat elke pot 0-0 wordt
Ik wil een foute grap doen maar durf niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kleine neger van ajax ook niet, alleen neuer is goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardige keeper, meer niet. Die Zweed die als een zak aardappelen of een oude juffrouw naar de hoek toe dook kon er niet zoveel van.
Doe maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een foute grap doen maar durf niet.
Zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kleine neger van ajax ook niet.
Achja, we zijn ook ontzettend verwend met Gomes natuurlijk. Vergeleken met Gomes is geen enkele Eredivisiekeeper goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardige keeper, meer niet. Die Zweed die als een zak aardappelen of een oude juffrouw naar de hoek toe dook kon er niet zoveel van.
30cm hoger en die lag op het parkeerplaats.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bart_van_hintum.html
Gevalletje koekoek
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, we zijn ook ontzettend verwend met Gomes natuurlijk. Vergeleken met Gomes is geen enkele Eredivisiekeeper goed
Of een bal 70 meter weggooienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Gomes, die kan gewoon met zijn benen dunken
Als je pa hem er 10 seconden eerder uit had gehaald was jij hier niet geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
30cm hoger en die lag op het parkeerplaats.
Mag niet gaat je haar door de war.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens moe. Maar dat geheel terzijde.
Bedankt, wilde net vragen hoe het met je ging je was me voor, toppie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens moe. Maar dat geheel terzijde.
Dat weet je niet, nog ff door stoten is ook lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je pa hem er 10 seconden eerder uit had gehaald was jij hier niet geweest
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je pa hem er 10 seconden eerder uit had gehaald was jij hier niet geweest
Toen kwam Davy eruit na 9 maanden, dan had je liever paar keer minder gestoten hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet je niet, nog ff door stoten is ook lekker
Ik ben gegaan met je zusje en vriendin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht nog even op de foute grap van stylo en dan ga ik naar bed.
Is er iets? Heb ik je moeder verkracht ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen kwam Davy eruit na 9 maanden, dan had je liever paar keer minder gestoten hoor
Zeiden ze al ja, wel een eer dat ik een zusje en een vriendin heb die jou hebben mogen neuken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben gegaan met je zusje en vriendin.
Je bent een PSV'er. Reden genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er iets? Heb ik je moeder verkracht ofzo?
Met die armen had niemand langs hem gekomen in het korfbal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan met elke sport gewoon een gouden plak halen
Is al goed, zwager...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeiden ze al ja, wel een eer dat ik een zusje en een vriendin heb die jou hebben mogen neuken.
Die krijgt hij al bij het inschrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan met elke sport gewoon een gouden plak halen
Ah, geen leven buiten voetbal dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een PSV'er. Reden genoeg lijkt me
Ik wou zeggen of HMF lul te ver door is gegaan bij jou, want je kan niet meer normaal denken.quote:
Zelfs ons Stijntje nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die armen had niemand langs hem gekomen in het korfbal.
Komend seizoenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, geen leven buiten voetbal dus.
Wanneer doe je mee met voetbalfans?
Dit vind ik bijzonder ongepast.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen of HMF lul te ver door is gegaan bij jou, want je kan niet meer normaal denken.
Oe modbashquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen of HMF lul te ver door is gegaan bij jou, want je kan niet meer normaal denken.
Nee zelfs Stijntje niet hij durft sowieso niet in de buurt van PSV'ers te komen na zijn harde kritieken.quote:
Daarom vroeg ik het eerst.quote:
Want hij wordt per direct gelyncht zodra hij Eindhoven binnenkomtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zelfs Stijntje niet hij durft sowieso niet in de buurt van PSV'ers te komen na zijn harde kritieken.
Ja sowieso ik durf ook niet meer in Eindhoven te komen hoor na die rellen na het verlies tegen RKC?. Ik wilde eigenlijk met de Metalbus naar Hellfest totdat ik het vertrekpunt zag...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want hij wordt per direct gelyncht zodra hij Eindhoven binnenkomt
Ik had een negergrap verwacht, of iets over Hitler ofzo, maar je gaat mij toch niet belachelijk maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sowieso ik durf ook niet meer in Eindhoven te komen hoor na die rellen na het verlies tegen RKC?. Ik wilde eigenlijk met de Metalbus naar Hellfest totdat ik het vertrekpunt zag...
Idd, klap hemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een negergrap verwacht, of iets over Hitler ofzo, maar je gaat mij toch niet belachelijk maken?
Aan een stoplicht in de Mathildelaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want hij wordt per direct gelyncht zodra hij Eindhoven binnenkomt
Ik heb wel een hitler grap maar die heb ik paar dagen geleden al gebruikt. Als je het niet gezien hebt dan wil ik het best weer plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een negergrap verwacht, of iets over Hitler ofzo, maar je gaat mij toch niet belachelijk maken?
4 dubbel 12 uur in een bus zitten geldt ook nog als pure AIDS.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Vanaf Eindhoven met de metalbus naar hellfest. Driedubbele aids.
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Vanaf Eindhoven met de metalbus naar hellfest. Driedubbele aids.
Wij hebben het toch alquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 dubbel 12 uur in een bus zitten geldt ook nog als pure AIDS.
Klopt daarom voelde ik mij ook niet aangevallen. Kan je mij trouwens nog wat AIDS-remmers lenen ik heb mijn maandelijkse dosis weer eens opgerookt.quote:
Ik heb ze verkocht, had geld problemen, kon WoW niet meer betalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt daarom voelde ik mij ook niet aangevallen. Kan je mij trouwens nog wat remmers lenen ik heb mijn maandelijkse dosis weer eens opgerookt.
Moet kunnen toch. Beetje ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.
Godverdomme hey... Tripje Afrika dan maar? Die Aidslijers kunnen toch niet hard meer rennen ondanks hun huidskleur.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ze verkocht, had geld problemen, kon WoW niet meer betalen.
Gast, beetje ongepaste grapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme hey... Tripje Afrika dan maar? Die Aidslijers kunnen toch niet hard meer rennen ondanks hun huidskleur.
2/10quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet kunnen toch. Beetje ontwikkelingshulp.
Nee man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijken
Verpest hij alles weer aan het einde.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Westbrooke, 41 punten die gast eergister
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok al moet je wel begrijpen dat AIDS hebben tot rare dingen leidt, toch Smoofie>?
Heb je zijn sprong gezien bij die extra grote basket?quote:
Zat ook al te kijken wat een deceptiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Zet ik speciaal Sjek op voor sappige Estelle geruchten. Geen woord.
Volgens mij heeft hij een opblaaspak aan hoor.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Zet ik speciaal Sjek op voor sappige Estelle geruchten. Geen woord.
Allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je zijn sprong gezien bij die extra grote basket?
Helaas. En ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik het postuur van Badr Hari hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder bankrekening van +10 mio kom je niet ver denk ik.
Producer Greg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor de selectie van Oranje: Ze hebben gewoon een hekel aan Greg.![]()
Toch lullig man, dat soort jongens die altijd tussen zwart en blank in blijven hangen. Natural pispaaltje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor de selectie van Oranje: Ze hebben gewoon een hekel aan Greg.![]()
Geen wijnvlek op je rug nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helaas. En ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik het postuur van Badr Hari heb
Wat is dat eigenlijk?quote:
Hij is ook moslimquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
VPersie
El Ham had gelijk, wannabe mocro, altijd met Mocro's optrekken
Iets met aders enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk?
Vraag me nog altijd af.
Het zit echt diep hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is met deze shit. Kapiteintje en ik zijn weg en drie regels worden geschonden:
1) Er wordt geluld over voetbal
2) Er zijn PSV'ers
3) Dat schorriemorrie loopt nog met joden te heulen ook, in de wanhoop vriendjes te vinden hierzo.
SMoofie die Ajax 1 en PSV 2 wil![]()
![]()
Wat een mongool ben je dan.
Idd HMF, PSV moet op 1 medesupquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is met deze shit. Kapiteintje en ik zijn weg en drie regels worden geschonden:
2) Er zijn PSV'ers
3) Dat schorriemorrie loopt nog met joden te heulen ook, in de wanhoop vriendjes te vinden hierzo.
![]()
1) Niets mis meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Mijn haat naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Wat als je haren wat langer worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haar naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>
Stylo,. één van de weinige PSV'ers die zo nu en dan wat nuttigs zegt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1) Niets mis mee
2) Niets mis mee
3) Dat snap ik niet.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stylo,. één van de weinige PSV'ers die zo nu en dan wat nuttigs zegt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
En Davy en ik zijn al vanaf het begin FOK! vriendjes.
Als je hier al problemen in zietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Ziet overal een probleem in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je hier al problemen in ziet
Ik denk erover zoals ik denk over ... vrouwenschoenen.quote:
Standaard. Hier hoort het te gaan over bier, stoere verhalen en negers in elkaar rammen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je hier al problemen in ziet
Ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Mijn post was snel weg zeg. Wie is die ninja?
GGMMquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Mijn post was snel weg zeg. Wie is die ninja?
Okequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik gun F'noord over 2 jaar wel een kampioenschap.
Dan Ajax weer 4 keer. Dan een keer een andere club etc. etc.
Daarmee zou ik wel kunnen leven denk ik.
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik gun F'noord over 2 jaar wel een kampioenschap.
Dan Ajax weer 4 keer. Dan een keer een andere club etc. etc.
Daarmee zou ik wel kunnen leven denk ik.
Nee, doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet zo flauw joh, het is tenslotte laat. Bij Davy mag het
Wat is je geboortedatum?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vertel eens precies waar het fout begint dan?
Je hebt 1 kans om te antwoorden.
Mijne ook ik vind juist typerend hoe zoetsappig er richting Feyenoord wordt gedaan op Fok!. Kijk ik vraag niet om Ritmo praktijken maar de laatste tijd zijn er zelfs amper onderlinge sneren meer te vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haat naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>
Brabant hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is het account van Davy trouwens overgenomen door een allochtoon? Het fout, het parkeerplaats...kan ook de onderwijs in Oss zijn.
Hihi.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is het account van Davy trouwens overgenomen door een allochtoon? Het fout, het parkeerplaats...kan ook de onderwijs in Oss zijn.
Hihi.
HAHAHAHAHAHAHAHA....niet grappig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Stylo blijft logeren en zit op Davy's account
ALTIJD FIJN als mods je complimenteren met je gedragquote:
En Tompsv12 is al naar bed ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Stylo blijft logeren en zit op Davy's account
Is een automatische reactie denk ik. Als ik ze mijn username gaat er iets mis in hun hoofdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gespeelde haat tegen Davy terwijl het zo'n lieve jongen is
hehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALTIJD FIJN als mods je complimenteren met je gedrag.
Doe ik GGMM. Kijk jongens, HMF terug en gelijk leven in de brouwerij en lampies op hun plek gewezen. Zo doen we dat.
Nee die zit stampvoetend van woede bij zijn ouders uit te huilen omdat Derksen iets negatiefs over Psv zeiquote:
Nee, jouw "haat" slaat werkelijk helemaal nergens op. Je kunt toch gewoon normaal reageren of niet? VBL draait niet alleen om jou of om jouw voorkeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALTIJD FIJN als mods je complimenteren met je gedrag.
Doe ik GGMM. Kijk jongens, HMF terug en gelijk leven in de brouwerij en lampies op hun plek gewezen. Zo doen we dat.
Als ik en Kapo hier zitten gaat het over alles behalve duffe zaken als voetbal. Hell, vandaag ging het zelfs over de fucking amerikanen en hun 9/11 conspiracy.quote:
Die van vandaag was best saai, dus hier heb je wel gelijk.quote:
Tom had 2ml teveel GHB gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
Waarom mag Davy eigenlijk langer opblijven dan Tom?
Maar HMF beloof je wel weer anti Ajax te worden over 2 maanden? Ik als Ajacied voel mij een beetje in de steek gelaten door je blinde Psv haatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik en Kapo hier zitten gaat het over alles behalve duffe zaken als voetbal. Hell, vandaag ging het zelfs over de fucking amerikanen en hun 9/11 conspiracy.
Nee zeg, zijn we allebei een keertje lekker uit, lult men hier over talentloze voetballers bij lelijke voetbalclubs. Godverdomme zeg, alles wat we hebben opgebouwd na 300-zoveel topics in een keer naar de pleuris geholpen.
Weg met PSV'ers.
Mijn "haat"?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, jouw "haat" slaat werkelijk helemaal nergens op. Je kunt toch gewoon normaal reageren of niet? VBL draait niet alleen om jou of om jouw voorkeuren.
We we we...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik en Kapo hier zitten gaat het over alles behalve duffe zaken als voetbal. Hell, vandaag ging het zelfs over de fucking amerikanen en hun 9/11 conspiracy.
Nee zeg, zijn we allebei een keertje lekker uit, lult men hier over talentloze voetballers bij lelijke voetbalclubs. Godverdomme zeg, alles wat we hebben opgebouwd na 300-zoveel topics in een keer naar de pleuris geholpen.
Weg met PSV'ers.
Heerlijk generaliserend weer. Jij ziet vooral dingen die je wilt zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn "haat"?. Man, je hebt het PSV'ert syndroom. Als ze iets horen waar ze zich niet in kunnen vinden gaan ze stampvoeten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weg met PSV'ers.
Zelfs René van der Gijp onderstreept dit syndroom, trouwens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn "haat"?. Man, je hebt het PSV'ert syndroom. Als ze iets horen waar ze zich niet in kunnen vinden gaan ze stampvoeten.
HMF is een PSVer hoor, ontkenningsfasequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar HMF beloof je wel weer anti Ajax te worden over 2 maanden? Ik als Ajacied voel mij een beetje in de steek gelaten door je blinde Psv haat
cutequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben volgens mijn vriendin een leeuw. Je slaapt alleen maar, en als je niet slaapt dan lig je. Je wilt jagen maar dat doe je niet, want je bent te lui. Dus verwacht je maar dat ik het doe, zelfs je vreten halen. En geeuwen jongen, alsof je net 30 uur achter elkaar gewerkt hebt..
Teringwijf..
. Lof joe beeb.
Komt vanzelf joh dat jodentrollen. Maar er lopen hier gewoon teveel leuke ajacieden rondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar HMF beloof je wel weer anti Ajax te worden over 2 maanden? Ik als Ajacied voel mij een beetje in de steek gelaten door je blinde Psv haat
Waar maak je je druk om man, het is toch juist mooi, die haat over en weer? Ik vind het leuk in ieder geval, hoort er bijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk generaliserend weer. Jij ziet vooral dingen die je wilt zien.
Ach moppie toch. Koekje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk generaliserend weer. Jij ziet vooral dingen die je wilt zien.
Grap 2x herhalen is niet goed.quote:
Ah net als Smoofie met zijn AIDS toen hij het aan mij overdroeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF is een PSVer hoor, ontkenningsfase
Ik zit hier al iets langer dan jij grote vriend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij mag nog wat jaartjes posten voordat je mij mag toespreken.
Dat filmpje over hoe hij in de lift staatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs René van der Gijp onderstreept dit syndroom, trouwens.
Het is leuk tot op een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man, het is toch juist mooi, die haat over en weer? Ik vind het leuk in ieder geval, hoort er bij
Alleen als het een lekker koekje isquote:
Nah, toch niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit hier al iets langer dan jij grote vriend.
Iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man, het is toch juist mooi, die haat over en weer? Ik vind het leuk in ieder geval, hoort er bij
Op het einde zei hij dat het bij Ajax en Feyenoord ook zo is/was. Maar dan heb je het zeker uit gezet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat filmpje over hoe hij in de lift staatTé grappig gewoon.
Hahaha. Davy heeft meegemaakt wat het is om grappig gevonden te worden. De beste dag uit zijn 5 jaren fok! was aangebrokenquote:
Mee eens op Fok! ben ik pas 1x echt getrolled en dat was door die Ritmo al was dat niet echt trollen want volgens mij meent hij hetquote:
Of die PSV steward.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat filmpje over hoe hij in de lift staatTé grappig gewoon.
Andere psv'ers hier gaan overal tegen in, zeiken net zo hard tegen andere users die voor Feijenoord of Ajax zijn. Je hoeft hier echt niet de beschermende papa te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is leuk tot op een zekere hoogte.
[..]
Alleen als het een lekker koekje is
Ik geniet altijd als jij weer fucking hard ragedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahaha. Davy heeft meegemaakt wat het is om grappig gevonden te worden. De beste dag uit zijn 5 jaren fok! was aangebroken.
Nou jongen, we gaan nog allemaal een keer héél hard lachen om je grapje.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik piste toen haast in mijn broek, echt. ZO grappig geowonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Of die PSV steward.
'Maar ik heet helemaal geen Salinero'
![]()
![]()
![]()
Het is dat Jojoortje geen mod meer is anders had iedereen nu een ban incl GGMM en Guitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens op Fok! ben ik pas 1x echt getrolled en dat was door die Ritmo al was dat niet echt trollen want volgens mij meent hij het
Ja, en dan gewoon al anderhalve minuut een camera op je mik hebben. Heb je dan het IQ van een splijtzwam of van een champignon, ik ben er nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:27 schreef Caland het volgende:
Maar dat is wel de PSV'er in een notendop. Verongelijkt, calimero en overal op happen.
'Dit is televisie hé?'
Briljant.
Ik morgenochtend maar...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Straks even VI'tje kijken met baas Van Rossem. Niks mis mee.
Van Rossemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Viel tegen deze keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Niet waar.quote:
Dat 10 minuten over dat zogenaamde lek was echt wel kut. Andere stukken waren wel wat beter.quote:
En dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn typetje sloeg ook voor mij iets teveel door. Na 1x zijn 'ik haat voetbal' wist ik het wel.
Jouw Bosnisch is goed?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
MessorNav als je zijn naam omdraait. Dat betekent in het bosnisch 'slimme kerel' als je het uitspreekt zoals je het leest.
Best grappig
Jij vindt het écht moeilijk om grappig te zijn hé. God, wat lijkt me dat erg. Vrouwen vallen eigenlijk 99,9% op gevatte jongens of grappig kerels.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik post zit ik zo zeg maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En bij HMF gaat het dan zo:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ga je weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij vindt het écht moeilijk om grappig te zijn hé. God, wat lijkt me dat erg. Vrouwen vallen eigenlijk 99,9% op gevatte jongens of grappig kerels.
Als je die eigenschap niet hebt, dan zit er bijna niets anders op dan...... ooooooooooooooooo.............
Als ik jou ooit op een Fok!-meet zie dauw ik een kurk in mn reet. Just to be sure.
D'uh!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet weten dat HMF alle talen op de aardbol beheerst.
De mannen daarentegen...!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post niet hier om vrouwen op mij te laten vallen maargoed
Later.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga toch maar eens pitten. Rustig aan gasten
Nee, klopt. [/Schaken].quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post niet hier om vrouwen op mij te laten vallen maargoed
Affelay doe niet zo gemeen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ben het wel eens met HMF, Davy heeft op internet zelfs al serieuze issues om mee te praten.. hoe moet dat in real lifebest zielig.
Ik heb gehoord dat hij een uitstekende LARP-fanbase heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ben het wel eens met HMF, Davy heeft op internet zelfs al serieuze issues om mee te praten.. hoe moet dat in real lifebest zielig.
Ach zij nemen volgens mij SC/VBL veel te serieusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt het hem nu wel heel makkelijk Davy
Waarom googlede ik dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een uitstekende LARP-fanbase heeft..
Eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Damn. The Cleveland show is zó enorm matig.
Wacht even. De PSV'ertjes onderling hebben elkaar nu namen van voetballers gegeven?quote:
Ja valt me ook tegen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Damn. The Cleveland show is zó enorm matig.
Geheel naar Brabantse traditie de naam verkeerd spellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wacht even. De PSV'ertjes onderling hebben elkaar nu namen van voetballers gegeven?. Dan is Geo idd. Affelay, een van de besten van PSV's afgelopen 10 jaar (en dat zegt wat
!).
Als dat zo is, is dat nieuw voor mij.. ik word niet eens geaccepteerd als PSV'er dus waarom zou ik een nickname krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wacht even. De PSV'ertjes onderling hebben elkaar nu namen van voetballers gegeven?. Dan is Geo idd. Affelay, een van de besten van PSV's afgelopen 10 jaar (en dat zegt wat
!).
Geo schuift de schuld wel goed op zijn mede supporters af ja. Alleen betwijfel ik het toch want ik heb hem nog nooit Afellay goed zien schrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
!).
Dat doet Geo altijd, daarom dat 'grapje'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geheel naar Brabantse traditie de naam verkeerd spellen.
Alleen door mij denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat nieuw voor mij.. ik word niet eens geaccepteerd als PSV'er dus waarom zou ik een nickname krijgen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 21 juni 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 366 haan33
002. 325 Id_do_her
003. 286 SpaceInvaders
004. 281 Dimens
005. 275 Lithia
006. 264 DevilsWhore
007. 247 Helpmefok
008. 246 4EverBlackEyed
009. 243 Tchock
010. 240 OnweersComplex
010. 240 rhubarbje
012. 239 Samzz
012. 239 Zosk
014. 238 robin007bond
015. 228 LompeHork
016. 224 Qwea
017. 208 kapiteintje
018. 201 Dqod
019. 194 GSbrder
020. 180 Rezania
021. 177 ErwinRommel
022. 176 Klipnap
023. 175 Frank_Drebin
024. 165 Thorb
025. 164 Stiffler1988
026. 160 Littlerabbit
027. 159 Murdera
028. 156 gianni61
029. 155 johannes_vermeer
030. 152 wietparkiet
031. 150 Crazy-M
032. 149 waht
033. 141 Rijst
034. 138 WebHawkjuh
034. 138 Kally
036. 137 remlof
036. 137 pascal08
038. 133 Dr_Flash
039. 132 SjaakBauer
040. 130 rosepetals
041. 128 leeell
042. 127 Rickazio
043. 124 naatje_1
043. 124 Life2.0
045. 122 motorbloempje
046. 121 GekkePoes
047. 120 sinterklaaskapoentje
047. 120 HeatWave
049. 119 Geo4kant
049. 119 automatic_
049. 119 BobbyB
049. 119 stevenmac26
053. 115 eriksd
053. 115 von_Preussen
055. 114 Karina
056. 113 ToT
056. 113 Prof_Hoax
056. 113 Bos81
056. 113 missbehavin
060. 112 oh-oh
061. 111 Scorpie
062. 109 chufi
062. 109 Typisch
064. 107 Devvie
064. 107 Zienswijze
066. 106 DeZwabber
067. 105 MaryMouse
067. 105 Arashimashou
069. 104 arachide.
069. 104 Specularium
069. 104 Hungry_Joe
072. 103 Fogel
073. 102 KoosVogels
073. 102 Dromenvangertje
073. 102 vandermar
076. 100 Dudeweiser
076. 100 Ajacied422
078. 099 iBenny
079. 098 Oognip
079. 098 Angel-Joy
081. 097 minthy
081. 097 Barbusse
081. 097 PriemGirl
084. 096 Anonymousz
084. 096 Dj_Day-V
086. 095 Greys
086. 095 Solique
088. 094 ArTiC
088. 094 Pisces29
090. 093 Kapt-Ruigbaard
091. 092 Adames
091. 092 El_Thijs
091. 092 Piye
094. 091 -Vaduz-
094. 091 Sanddr
094. 091 Garisson72
097. 090 Barbapapamama
098. 088 Zolder
098. 088 sinepedraap
100. 086 marcie216
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
Ik sta er niet eens tussen.quote:
Top 500 subforum Voetbal van 21-06-2012
Ook alleen maar kwaliteit.quote:25 011 mrstylo
tantoe lauwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:40 schreef Helpmefok het volgende:
Top 500 subforum Voetbal van 21-06-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 247 Helpmefok
02 161 kapiteintje
03 130 SjaakBauer
04 090 Littlerabbit
05 078 Jojoortje