4 dubbel 12 uur in een bus zitten geldt ook nog als pure AIDS.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Vanaf Eindhoven met de metalbus naar hellfest. Driedubbele aids.
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Vanaf Eindhoven met de metalbus naar hellfest. Driedubbele aids.
Wij hebben het toch alquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 dubbel 12 uur in een bus zitten geldt ook nog als pure AIDS.
Klopt daarom voelde ik mij ook niet aangevallen. Kan je mij trouwens nog wat AIDS-remmers lenen ik heb mijn maandelijkse dosis weer eens opgerookt.quote:
Ik heb ze verkocht, had geld problemen, kon WoW niet meer betalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt daarom voelde ik mij ook niet aangevallen. Kan je mij trouwens nog wat remmers lenen ik heb mijn maandelijkse dosis weer eens opgerookt.
Moet kunnen toch. Beetje ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.
Godverdomme hey... Tripje Afrika dan maar? Die Aidslijers kunnen toch niet hard meer rennen ondanks hun huidskleur.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ze verkocht, had geld problemen, kon WoW niet meer betalen.
Gast, beetje ongepaste grapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme hey... Tripje Afrika dan maar? Die Aidslijers kunnen toch niet hard meer rennen ondanks hun huidskleur.
2/10quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet kunnen toch. Beetje ontwikkelingshulp.
Nee man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijken
Verpest hij alles weer aan het einde.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Westbrooke, 41 punten die gast eergister
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok al moet je wel begrijpen dat AIDS hebben tot rare dingen leidt, toch Smoofie>?
Heb je zijn sprong gezien bij die extra grote basket?quote:
Zat ook al te kijken wat een deceptiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Zet ik speciaal Sjek op voor sappige Estelle geruchten. Geen woord.
Volgens mij heeft hij een opblaaspak aan hoor.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Zet ik speciaal Sjek op voor sappige Estelle geruchten. Geen woord.
Allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je zijn sprong gezien bij die extra grote basket?
Helaas. En ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik het postuur van Badr Hari hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder bankrekening van +10 mio kom je niet ver denk ik.
Producer Greg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor de selectie van Oranje: Ze hebben gewoon een hekel aan Greg.![]()
Toch lullig man, dat soort jongens die altijd tussen zwart en blank in blijven hangen. Natural pispaaltje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor de selectie van Oranje: Ze hebben gewoon een hekel aan Greg.![]()
Geen wijnvlek op je rug nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helaas. En ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik het postuur van Badr Hari heb
Wat is dat eigenlijk?quote:
Hij is ook moslimquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
VPersie
El Ham had gelijk, wannabe mocro, altijd met Mocro's optrekken
Iets met aders enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk?
Vraag me nog altijd af.
Het zit echt diep hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is met deze shit. Kapiteintje en ik zijn weg en drie regels worden geschonden:
1) Er wordt geluld over voetbal
2) Er zijn PSV'ers
3) Dat schorriemorrie loopt nog met joden te heulen ook, in de wanhoop vriendjes te vinden hierzo.
SMoofie die Ajax 1 en PSV 2 wil![]()
![]()
Wat een mongool ben je dan.
Idd HMF, PSV moet op 1 medesupquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is met deze shit. Kapiteintje en ik zijn weg en drie regels worden geschonden:
2) Er zijn PSV'ers
3) Dat schorriemorrie loopt nog met joden te heulen ook, in de wanhoop vriendjes te vinden hierzo.
![]()
1) Niets mis meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Mijn haat naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Wat als je haren wat langer worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haar naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>
Stylo,. één van de weinige PSV'ers die zo nu en dan wat nuttigs zegt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1) Niets mis mee
2) Niets mis mee
3) Dat snap ik niet.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stylo,. één van de weinige PSV'ers die zo nu en dan wat nuttigs zegt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
En Davy en ik zijn al vanaf het begin FOK! vriendjes.
Als je hier al problemen in zietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Ziet overal een probleem in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je hier al problemen in ziet
Ik denk erover zoals ik denk over ... vrouwenschoenen.quote:
Standaard. Hier hoort het te gaan over bier, stoere verhalen en negers in elkaar rammen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je hier al problemen in ziet
Ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Mijn post was snel weg zeg. Wie is die ninja?
GGMMquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Mijn post was snel weg zeg. Wie is die ninja?
Okequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik gun F'noord over 2 jaar wel een kampioenschap.
Dan Ajax weer 4 keer. Dan een keer een andere club etc. etc.
Daarmee zou ik wel kunnen leven denk ik.
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik gun F'noord over 2 jaar wel een kampioenschap.
Dan Ajax weer 4 keer. Dan een keer een andere club etc. etc.
Daarmee zou ik wel kunnen leven denk ik.
Nee, doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet zo flauw joh, het is tenslotte laat. Bij Davy mag het
Wat is je geboortedatum?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vertel eens precies waar het fout begint dan?
Je hebt 1 kans om te antwoorden.
Mijne ook ik vind juist typerend hoe zoetsappig er richting Feyenoord wordt gedaan op Fok!. Kijk ik vraag niet om Ritmo praktijken maar de laatste tijd zijn er zelfs amper onderlinge sneren meer te vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haat naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>
Brabant hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is het account van Davy trouwens overgenomen door een allochtoon? Het fout, het parkeerplaats...kan ook de onderwijs in Oss zijn.
Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |