Met die armen had niemand langs hem gekomen in het korfbal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan met elke sport gewoon een gouden plak halen
Is al goed, zwager...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeiden ze al ja, wel een eer dat ik een zusje en een vriendin heb die jou hebben mogen neuken.
Die krijgt hij al bij het inschrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan met elke sport gewoon een gouden plak halen
Ah, geen leven buiten voetbal dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een PSV'er. Reden genoeg lijkt me
Ik wou zeggen of HMF lul te ver door is gegaan bij jou, want je kan niet meer normaal denken.quote:
Zelfs ons Stijntje nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die armen had niemand langs hem gekomen in het korfbal.
Komend seizoenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, geen leven buiten voetbal dus.
Wanneer doe je mee met voetbalfans?
Dit vind ik bijzonder ongepast.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen of HMF lul te ver door is gegaan bij jou, want je kan niet meer normaal denken.
Oe modbashquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen of HMF lul te ver door is gegaan bij jou, want je kan niet meer normaal denken.
Nee zelfs Stijntje niet hij durft sowieso niet in de buurt van PSV'ers te komen na zijn harde kritieken.quote:
Daarom vroeg ik het eerst.quote:
Want hij wordt per direct gelyncht zodra hij Eindhoven binnenkomtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zelfs Stijntje niet hij durft sowieso niet in de buurt van PSV'ers te komen na zijn harde kritieken.
Ja sowieso ik durf ook niet meer in Eindhoven te komen hoor na die rellen na het verlies tegen RKC?. Ik wilde eigenlijk met de Metalbus naar Hellfest totdat ik het vertrekpunt zag...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want hij wordt per direct gelyncht zodra hij Eindhoven binnenkomt
Ik had een negergrap verwacht, of iets over Hitler ofzo, maar je gaat mij toch niet belachelijk maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sowieso ik durf ook niet meer in Eindhoven te komen hoor na die rellen na het verlies tegen RKC?. Ik wilde eigenlijk met de Metalbus naar Hellfest totdat ik het vertrekpunt zag...
Idd, klap hemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een negergrap verwacht, of iets over Hitler ofzo, maar je gaat mij toch niet belachelijk maken?
Aan een stoplicht in de Mathildelaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want hij wordt per direct gelyncht zodra hij Eindhoven binnenkomt
Ik heb wel een hitler grap maar die heb ik paar dagen geleden al gebruikt. Als je het niet gezien hebt dan wil ik het best weer plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een negergrap verwacht, of iets over Hitler ofzo, maar je gaat mij toch niet belachelijk maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |