Doe maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een foute grap doen maar durf niet.
Zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kleine neger van ajax ook niet.
Achja, we zijn ook ontzettend verwend met Gomes natuurlijk. Vergeleken met Gomes is geen enkele Eredivisiekeeper goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardige keeper, meer niet. Die Zweed die als een zak aardappelen of een oude juffrouw naar de hoek toe dook kon er niet zoveel van.
30cm hoger en die lag op het parkeerplaats.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bart_van_hintum.html
Gevalletje koekoek
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, we zijn ook ontzettend verwend met Gomes natuurlijk. Vergeleken met Gomes is geen enkele Eredivisiekeeper goed
Of een bal 70 meter weggooienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Gomes, die kan gewoon met zijn benen dunken
Als je pa hem er 10 seconden eerder uit had gehaald was jij hier niet geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
30cm hoger en die lag op het parkeerplaats.
Mag niet gaat je haar door de war.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens moe. Maar dat geheel terzijde.
Bedankt, wilde net vragen hoe het met je ging je was me voor, toppie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens moe. Maar dat geheel terzijde.
Dat weet je niet, nog ff door stoten is ook lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je pa hem er 10 seconden eerder uit had gehaald was jij hier niet geweest
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je pa hem er 10 seconden eerder uit had gehaald was jij hier niet geweest
Toen kwam Davy eruit na 9 maanden, dan had je liever paar keer minder gestoten hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet je niet, nog ff door stoten is ook lekker
Ik ben gegaan met je zusje en vriendin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht nog even op de foute grap van stylo en dan ga ik naar bed.
Is er iets? Heb ik je moeder verkracht ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen kwam Davy eruit na 9 maanden, dan had je liever paar keer minder gestoten hoor
Zeiden ze al ja, wel een eer dat ik een zusje en een vriendin heb die jou hebben mogen neuken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben gegaan met je zusje en vriendin.
Je bent een PSV'er. Reden genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er iets? Heb ik je moeder verkracht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |