Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok al moet je wel begrijpen dat AIDS hebben tot rare dingen leidt, toch Smoofie>?
Heb je zijn sprong gezien bij die extra grote basket?quote:
Zat ook al te kijken wat een deceptiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Zet ik speciaal Sjek op voor sappige Estelle geruchten. Geen woord.
Volgens mij heeft hij een opblaaspak aan hoor.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Zet ik speciaal Sjek op voor sappige Estelle geruchten. Geen woord.
Allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je zijn sprong gezien bij die extra grote basket?
Helaas. En ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik het postuur van Badr Hari hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder bankrekening van +10 mio kom je niet ver denk ik.
Producer Greg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor de selectie van Oranje: Ze hebben gewoon een hekel aan Greg.![]()
Toch lullig man, dat soort jongens die altijd tussen zwart en blank in blijven hangen. Natural pispaaltje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor de selectie van Oranje: Ze hebben gewoon een hekel aan Greg.![]()
Geen wijnvlek op je rug nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helaas. En ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik het postuur van Badr Hari heb
Wat is dat eigenlijk?quote:
Hij is ook moslimquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
VPersie
El Ham had gelijk, wannabe mocro, altijd met Mocro's optrekken
Iets met aders enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk?
Vraag me nog altijd af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |