4 dubbel 12 uur in een bus zitten geldt ook nog als pure AIDS.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Vanaf Eindhoven met de metalbus naar hellfest. Driedubbele aids.
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
Vanaf Eindhoven met de metalbus naar hellfest. Driedubbele aids.
Wij hebben het toch alquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 dubbel 12 uur in een bus zitten geldt ook nog als pure AIDS.
Klopt daarom voelde ik mij ook niet aangevallen. Kan je mij trouwens nog wat AIDS-remmers lenen ik heb mijn maandelijkse dosis weer eens opgerookt.quote:
Ik heb ze verkocht, had geld problemen, kon WoW niet meer betalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt daarom voelde ik mij ook niet aangevallen. Kan je mij trouwens nog wat remmers lenen ik heb mijn maandelijkse dosis weer eens opgerookt.
Moet kunnen toch. Beetje ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan wel hypocriet tijdens koninginnedag naar Eindhoven gaan.
Godverdomme hey... Tripje Afrika dan maar? Die Aidslijers kunnen toch niet hard meer rennen ondanks hun huidskleur.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ze verkocht, had geld problemen, kon WoW niet meer betalen.
Gast, beetje ongepaste grapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme hey... Tripje Afrika dan maar? Die Aidslijers kunnen toch niet hard meer rennen ondanks hun huidskleur.
2/10quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet kunnen toch. Beetje ontwikkelingshulp.
Nee man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En haten op carnaval maar wel met een klomp op zijn hoofd naar oranje gaan kijken
Verpest hij alles weer aan het einde.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Westbrooke, 41 punten die gast eergister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |