Het zit echt diep hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is met deze shit. Kapiteintje en ik zijn weg en drie regels worden geschonden:
1) Er wordt geluld over voetbal
2) Er zijn PSV'ers
3) Dat schorriemorrie loopt nog met joden te heulen ook, in de wanhoop vriendjes te vinden hierzo.
SMoofie die Ajax 1 en PSV 2 wil![]()
![]()
Wat een mongool ben je dan.
Idd HMF, PSV moet op 1 medesupquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is met deze shit. Kapiteintje en ik zijn weg en drie regels worden geschonden:
2) Er zijn PSV'ers
3) Dat schorriemorrie loopt nog met joden te heulen ook, in de wanhoop vriendjes te vinden hierzo.
![]()
1) Niets mis meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Mijn haat naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Wat als je haren wat langer worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haar naar rotterdammers is altijd nog groter dan PSV>
Stylo,. één van de weinige PSV'ers die zo nu en dan wat nuttigs zegt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1) Niets mis mee
2) Niets mis mee
3) Dat snap ik niet.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stylo,. één van de weinige PSV'ers die zo nu en dan wat nuttigs zegt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
En Davy en ik zijn al vanaf het begin FOK! vriendjes.
Als je hier al problemen in zietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
2) Er zijn PSV'ers
![]()
Ziet overal een probleem in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je hier al problemen in ziet
Ik denk erover zoals ik denk over ... vrouwenschoenen.quote:
Standaard. Hier hoort het te gaan over bier, stoere verhalen en negers in elkaar rammen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je hier al problemen in ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |