Waar is ons tegendoelpunt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker toch.
PSV- FC Zwolle 5-0
Ajax - FC Zwolle 7-0
Ach, het is gewoon leuk dat er een keer zo'n ploegje bij zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar hier in Zwolle gaat het hem echt totaal niet worden vrees ik. Totaal geen geld. Gelukkig nog wel een spits gehaald die wat kan, maar voor de rest is het gewoon het team van afgelopen jaar.
Precies.quote:
Ah, logischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaart Strootman, te goed spel.
Ebecilio en Strootman kunnen er geen reet van. Clasie is baas der bazenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjaak waarom ziet de gemiddelde Feyenoorder de klasse van Ebecilio/Strootman niet in terwijl Clasie er wel na 1 seizoen al is?
Zou baas zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met Tyton als vaste goalie en Zanka ervoor, komen die er niet
O hij, ken ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben Joey van den Berg al. Dat is trouwens een van de weinigen die eredivisiewaardig is
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tyton is niet zo'n goede keeper man. Zanka ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat je wel opvallen komend seizoen. Samen met de linksback, Bartje van Hintum. Vraag maar aan Sierd de Vosquote:
Ebecilio heeft Totaalvoetbal terug gebrachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ebecilio en Strootman kunnen er geen reet van. Clasie is baas der bazen
Tyton is sowieso vele klassen beter dan Isakssonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyton is niet zo'n goede keeper man. Zanka ken ik niet.
Jorgensen, Neger Deen nog relatief jong.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet soms nog iets teveel voor zichzelf hoor maar ja... Hij heeft Ajax wel kampioen gemaakt dus wie geeft er nog om.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ebecilio heeft Totaalvoetbal terug gebracht
Deze modquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardige keeper, meer niet. Die Zweed die als een zak aardappelen of een oude juffrouw naar de hoek toe dook kon er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tyton is sowieso vele klassen beter dan IsakssonVind Tyton zeker wel een goede keeper, eigenlijk.
Wel met Wijnaldum als nummer 10.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zul je zien dat elke pot 0-0 wordt
Ik wil een foute grap doen maar durf niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kleine neger van ajax ook niet, alleen neuer is goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardige keeper, meer niet. Die Zweed die als een zak aardappelen of een oude juffrouw naar de hoek toe dook kon er niet zoveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |