Dat zullen er meer doen. Alleen probeer ik rekening te houden met vakanties etc. door het vroeg te starten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:28 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Mooi dat je dit doet! Succes allen, zolang ik win natuurlijk dan....
Voorspellingen van de eerste ronde zullen door mij pas vlak voor de deadline gestuurd worden, transfermarkt afwachten; dit dat.
Staat in de op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Maak je ook nog de lijstjes of moeten we dat zelf doen?
alstublaftquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Staat in de op.
Stuur dan voor 10 augustus 20:00 uur via een PM naar Muto de voorspellingen van de volgende wedstrijden plus het antwoord op de vraag.
zo 12-08-2012 Fc Utrecht Feyenoord
za 18-08-2012 Feyenoord sc Heerenveen
za 25-08-2012 Heracles Almelo Feyenoord
zo 02-09-2012 Vitesse Feyenoord
Vraag: hoeveel doelpunten scoort Feijenoord aankomend seizoen? (Alleen in de Eredivisie)
"Feijenoorders". Jij bent geen Feijenoorder, jij mag niet meedoen.quote:
Pm'en pik. Maar ik zal het toevoegen. Btw, pm even het aantal doelpunten dat je verwacht dat we scoren in de Eredivisie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Feijenoorders". Jij bent geen Feijenoorder, jij mag niet meedoen.![]()
zo 12-08-2012 Fc Utrecht – Feyenoord
0 -3
za 18-08-2012 Feyenoord – sc Heerenveen
1 - 0
za 25-08-2012 Heracles Almelo – Feyenoord
1 - 1 ()
zo 02-09-2012 Vitesse – Feyenoord
0 - 2
23quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Muto het volgende:
[..]
pm even het aantal doelpunten dat je verwacht dat we scoren in de Eredivisie.
Ik vroeg niet hoeveel doelpunten Te Vrede in zijn eentje ging maken.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoeveel doelpunten Te Vrede in zijn eentje ging maken.
Doe dit dan in het Feyenoord topic!! Als je het hier neerzet wil ik ook meedoen gvd!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Feijenoorders". Jij bent geen Feijenoorder, jij mag niet meedoen.![]()
zo 12-08-2012 Fc Utrecht – Feyenoord
0 -3
za 18-08-2012 Feyenoord – sc Heerenveen
1 - 0
za 25-08-2012 Heracles Almelo – Feyenoord
1 - 1 ()
zo 02-09-2012 Vitesse – Feyenoord
0 - 2
Anders lees je de OP evenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe dit dan in het Feyenoord topic!! Als je het hier neerzet wil ik ook meedoen gvd!!
O ja. Hoogopgeleide mensen zijn vaak nogal in de war johquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Pm'en pik. Maar ik zal het toevoegen. Btw, pm even het aantal doelpunten dat je verwacht dat we scoren in de Eredivisie.
Ik denk dat hij daar wel meer dan te vrede mee zou zijn!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoeveel doelpunten Te Vrede in zijn eentje ging maken.
Beetje jammer weer ditquote:Ja, voor de thuis(!)wedstrijd tegen de Joden
Komt vast omdat je een Amsterdamse moeder hebtquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je een Amsterdamse moeder hebt
0-3quote:Op zondag 2 september 2012 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarom ga ik Feyenoord-Ajax helemaal goed hebben
pleurt toch op johquote:Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Mensen met het minst verstand van voetbal winnen dit soort dingen doorgaans.
Heb ik ookquote:
Oeps. Ik zal het vanmiddag even bekijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:10 schreef AartBakkebaard het volgende:
Bij Heracles-Feyenoord had ik 0-1 voorspeld, maar het is 1-2 geworden, daar krijg je dan toch 1 punt voor omdat de toto goed is? Ik heb er 0 gekregen..
Heb alleen de eerste wedstrijd voorspeld.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je een Amsterdamse moeder hebt
Donequote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Muto het volgende:
Vergeet niet de voorspellingen in te sturen!!!
Ochja kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Oeps. Ik zal het vanmiddag even bekijken.
Nee joh, prima. Ik raad ook iedereen aan om het af en toe te controleren. Je had gelijk, ik pas het in de volgende tussenstand aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ochja kan gebeuren.
Wellicht is dat ene punt op het einde cruciaal voor de rangschikking, vandaar dat ik het even meld.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Muto het volgende:
Nieuwe tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs nj schat het te hoog in.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef ursel het volgende:
Dat van die doelpunten gaat niemand goed hebben ben ik bang.
Ajax was de bonusvraag, dus daarna zouden er nieuwe voorspellingen moeten komen en een update. Geen idee hoeveel tijd Muto nu heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ursel het volgende:
Loopt niet echt hard dit topic.
Komt er nog een update? :s
De bonuswedstrijd van zondag heeft je goed geholpen, ja.quote:
Meen je dat? Ik kijk het even na.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Zie het topic nu pasMaar ik had mijn voorspellingen voor deze wedstrijden gewoon opgestuurd
Heb het net nagekeken in m'n verstuurde berichten.
Komende stuur ik ook nu op!
quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik kijk het even na.
Edit: je hebt gelijk. Om de een of andere vage reden heb ik hem niet meegenomen. Ik pas het direct aan. Hetzelfde geldt voor Onlogisch.
Inmiddels aangepast. Excuses.quote:
Ik kon het ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Bovenaan zie ik, weet niet of ik met de druk om kan gaan.
Ik heb ook geen bericht gehad geloof ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
Ik heb slechts heel weinig voorspellingen binnengekregen. Vandaag alsnog de kans om ze in te leveren.
En stuur je voorspellingen via PM voor de volgende 6 wedstrijden door vóór vrijdagavond 20:00 uur!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bericht gehad geloof ikLaatste wedstrijd was NAC - Feyenoord. Of moet ik het nu gewoon in het topic plaatsen?
Op naar het kampioenschap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Muto het volgende:
ADO Thuis 3-0
Groningen Thuis 6-1
Ajax Uit 1-2
Twente Thuis 3-1
Willem II Uit 0-5
AZ Thuis 2-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Voorspellingen pm'en voor vrijdagavond 19:45quote:5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Niet 19:40?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Voorspellingen pm'en voor vrijdagavond 19:45
Ik heb geen idee hoe laat we spelen, eigenlijk. 20 uur toch?quote:
Yes.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe laat we spelen, eigenlijk. 20 uur toch?
Ja, ik twijfelde van het weekend of het nou 19:45 of 20:00 uur was. Vandaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:41 schreef Muto het volgende:
HMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Door zijn ban heeft hij slechts 6 wedstrijden voorspeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Multiply! De ranking is opgemaakt met een combinatie van punten en doelpunten. Bij gelijk aantal punten was het verschil in doelpunten bepalend.
Volgend seizoen
Ik ga het volgend jaar wéér organiseren, maar in een andere vorm. Zeker gezien de steeds lager wordende inzendingen heb ik besloten om volgend seizoen elke week een voorspelling te vragen in plaats van voor zes weken.
Ik zal binnenkort beginnen met het verzamelen van users die mee willen doen. Jullie horen van me!If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Haha, jij bouwt enige zekerheid in alvorens je hier aan mee gaat doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
Ga je weer elke keer een DM/PM sturen als mensen het vergeten?
Siquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, jij bouwt enige zekerheid in alvorens je hier aan mee gaat doen?
Wekelijkse DM, ja! Behalve tweede, derde (en vierde) speelronde door vakantie. Dus als iemand in die weken wil helpen, graag!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
Ga je weer elke keer een DM/PM sturen als mensen het vergeten?
Ik wil het wel doen als je mij alle namen geeft die een herinnering moeten krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wekelijkse DM, ja! Behalve tweede, derde (en vierde) speelronde door vakantie. Dus als iemand in die weken wil helpen, graag!
quote:
hmmm...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen als je mij alle namen geeft die een herinnering moeten krijgen.
Zal ik doen. Thanks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen als je mij alle namen geeft die een herinnering moeten krijgen.
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik wil ook een poging wagen. Kan ik standaard een herinnerings pm krijgen?
Kan ik je eindelijk met een reden pm'en.quote:
Je kan meedoen, ja. Het is gewoon wekelijks je voorspelling doorgeven. 1 wedstrijd per keer.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Maastoren het volgende:
Kan ik nog meedoen?En welke wedstrijden moet ik als eerst voorspellen?
Ok prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan meedoen, ja. Het is gewoon wekelijks je voorspelling doorgeven. 1 wedstrijd per keer.
Ik ga het ook weer proberen te onthoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:51 schreef Muto het volgende:
Morgen gaan de PM's eruit. Aanmelden kan nog steeds. Hier. Nu.
Uiteraard. Het is inderdaad ook doelpuntenvoorspelling, ik doe je in de PM-lijst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:03 schreef Celeritas het volgende:
Ik had mijn voorspellingen voor de wedstrijden van vorig jaar opgestuurd. Mag ik toch nog meedoen?
Ik zie hem. 0-1. Ik pas het aan voor de statistieken. Excuses.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom staat er bij mij een streepje, ik had wel voorspeld
Okéquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie hem. 0-1. Ik pas het aan voor de statistieken. Excuses.
Nou ja, optimistisch. Ik vond mijn 2-2 voorspelling niet bijster optimistisch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We waren alleen optimistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta gedeeld eerste.
Dat zei Ronald Koeman ook afgelopen vrijdag om 20:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Prima. Stuur je voorspelling maar in via PM.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
Mooi, iedereen fout: Dus ik kan nog gewoon instromen zonder achterstand in punten.
Whoo ik stond bovenaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef Muto het volgende:
Tussenstand
[ afbeelding ]
Tja, dus.
Voorspellingen kunnen via PM gestuurd worden naar mij. Voorspel je uitslag in het onderwerp van de PM: Feijenoord - FC Twente [uitslag]. Bijvoorbeeld:
Feijenoord - FC Twente [6-0]
Dacht ik al. Maar de voorspellingsvraag was omgedraaid. Dus je had Feyenoord - Neuzenvreugd 0-10 staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Dat puntje bij mij klopt niet. Had de voorspelling logischerwijs andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomatenboer loopt dus verder uit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik kom nog wel langszij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bedankt voor het updaten van de tussenstand.
Nog steeds lijstaanvoerder.
Ik ben benieuwd hoelang ik het vol weet te houden. Feyenoord maakt het ons niet makkelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom nog wel langszij.Was twee jaar geleden in top van Feyenoord Netwerk.
Alleen die vergeet ik nu telkens in te vullen.Dus ik hou 't maar op fok.
Precies, natte vingerwerk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang ik het vol weet te houden. Feyenoord maakt het ons niet makkelijk.
Lijkt me ook wel leuk, maar waar zit je aan te denken dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Tussenstand volgt straks. Ik heb wel een vraag aan jullie:
Zal ik wekelijks een bonusvraag mbt de wedstrijd toevoegen? Dit seizoen lopen de voorspellingen namelijk veel minder uiteen dan vorig seizoen. De keus is aan jullie``
Zoiets, of wie de openingstreffer maakt. Gewoon wekelijks een ander soort vraag. Soms Ja/Nee-vragen, soms vragen waar ik om een naam vraag etc.quote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk, maar waar zit je aan te denken dan?
Dat je moet raden wie geel pakt, scoort of ...?
Er waren er een aantal die dat hadden. Niemand had 4-2. Bijna iedereen had een overwinning voorspelt.quote:
Benieuwd wie er geen vertrouwen in haddenquote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Er waren er een aantal die dat hadden. Niemand had 4-2. Bijna iedereen had een overwinning voorspelt.
Ik had er weinig vertrouwen in. Ik had 1-1 voorspeld tegen ADO.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Benieuwd wie er geen vertrouwen in hadden
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Ik moet wel lachen dat ik zelfs nu veel gelijkende voorspellingen binnen krijg.
Zes voorspellingen binnen: 4 users noemen dezelfde speler met een gele kaart.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Ik moet wel lachen dat ik zelfs nu veel gelijkende voorspellingen binnen krijg.
Zes voorspellingen binnen: 4 users noemen dezelfde speler met een gele kaart.
Stuur je dan weer een PM?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef Muto het volgende:
Trouwens, mocht een van de spelers voor de bonusvraag deze week geblesseerd raken oid, dan kan die voorspelling gewoon aangepast worden.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als jij dat ook hebt dan weet ik dat ik goed zit met mijn voorspelling
Iedereen begon met Immers. Maar het is nu best wel verdeeld.quote:
Ik heb Vilhenaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Iedereen begon met Immers. Maar het is nu best wel verdeeld.
Wat?quote:
Op de computer (Chrome 32) en op mijn telefoon (via IE 9 is dat) doen ze het wel gewoon, dus ligt niet aan de afbeeldingquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef PIETR het volgende:
De scores. Kan ik niet zien op mn telefoon.
doet het hier met mozilla niet iigquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Op de computer (Chrome 32) en op mijn telefoon (via IE 9 is dat) doen ze het wel gewoon, dus ligt niet aan de afbeelding
Hm, klopt inderdaad, Firefox 27 faalt hier ook, linkt naar het plaatje i.p.v. afbeelding laten zien. En in IE 11 krijg ik de spoiler niet eens geopend. Maar zowel jij als PIETR staan op een gedeelde 9e plek, mocht je dat willen wetenquote:
Dit. Suggesties zijn welkom.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand al leuke bonusvraag in z'n hoofd voor volgende week?
Als Immers een bal op doel schiet dan kan hij toch nooit in een vak belandenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef satecl het volgende:
Wie veroorzaakt eerste vrije trap tegen?
Wie krijg eerste vrijtrap mee?
In welke vak schiet Immers zijn eerste schot op doel?
Krijgt Feyenoord meer of minder dan 60% balbezit?
Voor Immers is dat een schot op doel. Feitelijk een schot richting doel(alhoewel...)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als Immers een bal op doel schiet dan kan hij toch nooit in een vak belanden. Snap het principe wel hoor
Zou ook wel treurig zijn om een gelijkspel te voorspellen.quote:
Ik voorspel meestal tegen beter weten in.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vergeet de hele tijd in te vullen
Oepsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Muto het volgende:
Reminder voor iedereen die niets heeft ingestuurd. OOK JIJ ZOEKEENLEVEN.
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:08 schreef Muto het volgende:
Dramatisch weer. Iedereen nul punten erbij.
Enkel omdat ik gewacht heb tot na Twente en Ajax en Feyenoord dan ook altijd punten verspeelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Muto het volgende:
Wel de complimenten aan Knut die met zijn 1-1 er het dichts bij zat.
Je loopt dus weg?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik stop ermee. Ik ben bij deze voorspeller af.
Alleen joden lopen wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
En laat je club maar in de steeeeeek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Hahaha, ik dacht al. Ging over die lijst met belachelijke getallen (elfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:31 schreef Anosmos het volgende:
Ooh, ik had ingevuld hoeveel doelpunten ik dacht dat Hoek ging maken. Ik kom een beetje pessimistisch over zo
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
De bonusvraag heeft toch nog wat puntjes opgeleverd. Ursel loopt verder uit. Trouwens, vergeet niet je voorspelling in te sturen.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben ook zeer tevreden. Die Ursel moet wel ff normaal gaan doen
Is het zo erg joh?quote:
Valt mee, zat al op 17.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
Vrijwel iedereen denkt dat Immers of Boëtius gaan scoren. Slechts 4 personen zeggen iets anders.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
Vrijwel iedereen denkt dat Immers of Boëtius gaan scoren. Slechts 4 personen zeggen iets anders.
Johansson tochquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
2-0quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:01 schreef Muto het volgende:
En de uitslag 2-1 heeft ook bijna iedereen.
Hier ook 2-0 voorspeld. Optimist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |