Heb ik ookquote:
Oeps. Ik zal het vanmiddag even bekijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:10 schreef AartBakkebaard het volgende:
Bij Heracles-Feyenoord had ik 0-1 voorspeld, maar het is 1-2 geworden, daar krijg je dan toch 1 punt voor omdat de toto goed is? Ik heb er 0 gekregen..
Heb alleen de eerste wedstrijd voorspeld.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je een Amsterdamse moeder hebt
Donequote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Muto het volgende:
Vergeet niet de voorspellingen in te sturen!!!
Ochja kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Oeps. Ik zal het vanmiddag even bekijken.
Nee joh, prima. Ik raad ook iedereen aan om het af en toe te controleren. Je had gelijk, ik pas het in de volgende tussenstand aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ochja kan gebeuren.
Wellicht is dat ene punt op het einde cruciaal voor de rangschikking, vandaar dat ik het even meld.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Muto het volgende:
Nieuwe tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs nj schat het te hoog in.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef ursel het volgende:
Dat van die doelpunten gaat niemand goed hebben ben ik bang.
Ajax was de bonusvraag, dus daarna zouden er nieuwe voorspellingen moeten komen en een update. Geen idee hoeveel tijd Muto nu heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ursel het volgende:
Loopt niet echt hard dit topic.
Komt er nog een update? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |