Oeps. Ik zal het vanmiddag even bekijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:10 schreef AartBakkebaard het volgende:
Bij Heracles-Feyenoord had ik 0-1 voorspeld, maar het is 1-2 geworden, daar krijg je dan toch 1 punt voor omdat de toto goed is? Ik heb er 0 gekregen..
Heb alleen de eerste wedstrijd voorspeld.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je een Amsterdamse moeder hebt
Donequote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Muto het volgende:
Vergeet niet de voorspellingen in te sturen!!!
Ochja kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Oeps. Ik zal het vanmiddag even bekijken.
Nee joh, prima. Ik raad ook iedereen aan om het af en toe te controleren. Je had gelijk, ik pas het in de volgende tussenstand aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ochja kan gebeuren.
Wellicht is dat ene punt op het einde cruciaal voor de rangschikking, vandaar dat ik het even meld.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Muto het volgende:
Nieuwe tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs nj schat het te hoog in.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef ursel het volgende:
Dat van die doelpunten gaat niemand goed hebben ben ik bang.
Ajax was de bonusvraag, dus daarna zouden er nieuwe voorspellingen moeten komen en een update. Geen idee hoeveel tijd Muto nu heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ursel het volgende:
Loopt niet echt hard dit topic.
Komt er nog een update? :s
De bonuswedstrijd van zondag heeft je goed geholpen, ja.quote:
Meen je dat? Ik kijk het even na.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Zie het topic nu pasMaar ik had mijn voorspellingen voor deze wedstrijden gewoon opgestuurd
Heb het net nagekeken in m'n verstuurde berichten.
Komende stuur ik ook nu op!
quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik kijk het even na.
Edit: je hebt gelijk. Om de een of andere vage reden heb ik hem niet meegenomen. Ik pas het direct aan. Hetzelfde geldt voor Onlogisch.
Inmiddels aangepast. Excuses.quote:
Ik kon het ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Bovenaan zie ik, weet niet of ik met de druk om kan gaan.
Ik heb ook geen bericht gehad geloof ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
Ik heb slechts heel weinig voorspellingen binnengekregen. Vandaag alsnog de kans om ze in te leveren.
En stuur je voorspellingen via PM voor de volgende 6 wedstrijden door vóór vrijdagavond 20:00 uur!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bericht gehad geloof ikLaatste wedstrijd was NAC - Feyenoord. Of moet ik het nu gewoon in het topic plaatsen?
Op naar het kampioenschap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Muto het volgende:
ADO Thuis 3-0
Groningen Thuis 6-1
Ajax Uit 1-2
Twente Thuis 3-1
Willem II Uit 0-5
AZ Thuis 2-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Voorspellingen pm'en voor vrijdagavond 19:45quote:5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |