De bonuswedstrijd van zondag heeft je goed geholpen, ja.quote:
Meen je dat? Ik kijk het even na.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Zie het topic nu pasMaar ik had mijn voorspellingen voor deze wedstrijden gewoon opgestuurd
Heb het net nagekeken in m'n verstuurde berichten.
Komende stuur ik ook nu op!
quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik kijk het even na.
Edit: je hebt gelijk. Om de een of andere vage reden heb ik hem niet meegenomen. Ik pas het direct aan. Hetzelfde geldt voor Onlogisch.
Inmiddels aangepast. Excuses.quote:
Ik kon het ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Bovenaan zie ik, weet niet of ik met de druk om kan gaan.
Ik heb ook geen bericht gehad geloof ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
Ik heb slechts heel weinig voorspellingen binnengekregen. Vandaag alsnog de kans om ze in te leveren.
En stuur je voorspellingen via PM voor de volgende 6 wedstrijden door vóór vrijdagavond 20:00 uur!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bericht gehad geloof ikLaatste wedstrijd was NAC - Feyenoord. Of moet ik het nu gewoon in het topic plaatsen?
Op naar het kampioenschap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Muto het volgende:
ADO Thuis 3-0
Groningen Thuis 6-1
Ajax Uit 1-2
Twente Thuis 3-1
Willem II Uit 0-5
AZ Thuis 2-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |