Ik kom nog wel langszij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bedankt voor het updaten van de tussenstand.
Nog steeds lijstaanvoerder.
Ik ben benieuwd hoelang ik het vol weet te houden. Feyenoord maakt het ons niet makkelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom nog wel langszij.Was twee jaar geleden in top van Feyenoord Netwerk.
Alleen die vergeet ik nu telkens in te vullen.Dus ik hou 't maar op fok.
Precies, natte vingerwerk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang ik het vol weet te houden. Feyenoord maakt het ons niet makkelijk.
Lijkt me ook wel leuk, maar waar zit je aan te denken dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Tussenstand volgt straks. Ik heb wel een vraag aan jullie:
Zal ik wekelijks een bonusvraag mbt de wedstrijd toevoegen? Dit seizoen lopen de voorspellingen namelijk veel minder uiteen dan vorig seizoen. De keus is aan jullie``
Zoiets, of wie de openingstreffer maakt. Gewoon wekelijks een ander soort vraag. Soms Ja/Nee-vragen, soms vragen waar ik om een naam vraag etc.quote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk, maar waar zit je aan te denken dan?
Dat je moet raden wie geel pakt, scoort of ...?
Er waren er een aantal die dat hadden. Niemand had 4-2. Bijna iedereen had een overwinning voorspelt.quote:
Benieuwd wie er geen vertrouwen in haddenquote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Er waren er een aantal die dat hadden. Niemand had 4-2. Bijna iedereen had een overwinning voorspelt.
Ik had er weinig vertrouwen in. Ik had 1-1 voorspeld tegen ADO.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Benieuwd wie er geen vertrouwen in hadden
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Ik moet wel lachen dat ik zelfs nu veel gelijkende voorspellingen binnen krijg.
Zes voorspellingen binnen: 4 users noemen dezelfde speler met een gele kaart.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Ik moet wel lachen dat ik zelfs nu veel gelijkende voorspellingen binnen krijg.
Zes voorspellingen binnen: 4 users noemen dezelfde speler met een gele kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |