Niet 19:40?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Voorspellingen pm'en voor vrijdagavond 19:45
Ik heb geen idee hoe laat we spelen, eigenlijk. 20 uur toch?quote:
Yes.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe laat we spelen, eigenlijk. 20 uur toch?
Ja, ik twijfelde van het weekend of het nou 19:45 of 20:00 uur was. Vandaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:41 schreef Muto het volgende:
HMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Door zijn ban heeft hij slechts 6 wedstrijden voorspeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Multiply! De ranking is opgemaakt met een combinatie van punten en doelpunten. Bij gelijk aantal punten was het verschil in doelpunten bepalend.
Volgend seizoen
Ik ga het volgend jaar wéér organiseren, maar in een andere vorm. Zeker gezien de steeds lager wordende inzendingen heb ik besloten om volgend seizoen elke week een voorspelling te vragen in plaats van voor zes weken.
Ik zal binnenkort beginnen met het verzamelen van users die mee willen doen. Jullie horen van me!If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Haha, jij bouwt enige zekerheid in alvorens je hier aan mee gaat doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
Ga je weer elke keer een DM/PM sturen als mensen het vergeten?
Siquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, jij bouwt enige zekerheid in alvorens je hier aan mee gaat doen?
Wekelijkse DM, ja! Behalve tweede, derde (en vierde) speelronde door vakantie. Dus als iemand in die weken wil helpen, graag!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
Ga je weer elke keer een DM/PM sturen als mensen het vergeten?
Ik wil het wel doen als je mij alle namen geeft die een herinnering moeten krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wekelijkse DM, ja! Behalve tweede, derde (en vierde) speelronde door vakantie. Dus als iemand in die weken wil helpen, graag!
quote:
hmmm...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen als je mij alle namen geeft die een herinnering moeten krijgen.
Zal ik doen. Thanks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen als je mij alle namen geeft die een herinnering moeten krijgen.
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik wil ook een poging wagen. Kan ik standaard een herinnerings pm krijgen?
Kan ik je eindelijk met een reden pm'en.quote:
Je kan meedoen, ja. Het is gewoon wekelijks je voorspelling doorgeven. 1 wedstrijd per keer.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Maastoren het volgende:
Kan ik nog meedoen?En welke wedstrijden moet ik als eerst voorspellen?
Ok prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan meedoen, ja. Het is gewoon wekelijks je voorspelling doorgeven. 1 wedstrijd per keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |