Ik kom nog wel langszij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Bedankt voor het updaten van de tussenstand.
Nog steeds lijstaanvoerder.
Ik ben benieuwd hoelang ik het vol weet te houden. Feyenoord maakt het ons niet makkelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom nog wel langszij.Was twee jaar geleden in top van Feyenoord Netwerk.
Alleen die vergeet ik nu telkens in te vullen.Dus ik hou 't maar op fok.
Precies, natte vingerwerk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang ik het vol weet te houden. Feyenoord maakt het ons niet makkelijk.
Lijkt me ook wel leuk, maar waar zit je aan te denken dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Tussenstand volgt straks. Ik heb wel een vraag aan jullie:
Zal ik wekelijks een bonusvraag mbt de wedstrijd toevoegen? Dit seizoen lopen de voorspellingen namelijk veel minder uiteen dan vorig seizoen. De keus is aan jullie``
Zoiets, of wie de openingstreffer maakt. Gewoon wekelijks een ander soort vraag. Soms Ja/Nee-vragen, soms vragen waar ik om een naam vraag etc.quote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk, maar waar zit je aan te denken dan?
Dat je moet raden wie geel pakt, scoort of ...?
Er waren er een aantal die dat hadden. Niemand had 4-2. Bijna iedereen had een overwinning voorspelt.quote:
Benieuwd wie er geen vertrouwen in haddenquote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Er waren er een aantal die dat hadden. Niemand had 4-2. Bijna iedereen had een overwinning voorspelt.
Ik had er weinig vertrouwen in. Ik had 1-1 voorspeld tegen ADO.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Benieuwd wie er geen vertrouwen in hadden
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Ik moet wel lachen dat ik zelfs nu veel gelijkende voorspellingen binnen krijg.
Zes voorspellingen binnen: 4 users noemen dezelfde speler met een gele kaart.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Muto het volgende:
Ik moet wel lachen dat ik zelfs nu veel gelijkende voorspellingen binnen krijg.
Zes voorspellingen binnen: 4 users noemen dezelfde speler met een gele kaart.
Stuur je dan weer een PM?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef Muto het volgende:
Trouwens, mocht een van de spelers voor de bonusvraag deze week geblesseerd raken oid, dan kan die voorspelling gewoon aangepast worden.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als jij dat ook hebt dan weet ik dat ik goed zit met mijn voorspelling
Iedereen begon met Immers. Maar het is nu best wel verdeeld.quote:
Ik heb Vilhenaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Iedereen begon met Immers. Maar het is nu best wel verdeeld.
Wat?quote:
Op de computer (Chrome 32) en op mijn telefoon (via IE 9 is dat) doen ze het wel gewoon, dus ligt niet aan de afbeeldingquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef PIETR het volgende:
De scores. Kan ik niet zien op mn telefoon.
doet het hier met mozilla niet iigquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Op de computer (Chrome 32) en op mijn telefoon (via IE 9 is dat) doen ze het wel gewoon, dus ligt niet aan de afbeelding
Hm, klopt inderdaad, Firefox 27 faalt hier ook, linkt naar het plaatje i.p.v. afbeelding laten zien. En in IE 11 krijg ik de spoiler niet eens geopend. Maar zowel jij als PIETR staan op een gedeelde 9e plek, mocht je dat willen wetenquote:
Dit. Suggesties zijn welkom.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand al leuke bonusvraag in z'n hoofd voor volgende week?
Als Immers een bal op doel schiet dan kan hij toch nooit in een vak belandenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef satecl het volgende:
Wie veroorzaakt eerste vrije trap tegen?
Wie krijg eerste vrijtrap mee?
In welke vak schiet Immers zijn eerste schot op doel?
Krijgt Feyenoord meer of minder dan 60% balbezit?
Voor Immers is dat een schot op doel. Feitelijk een schot richting doel(alhoewel...)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als Immers een bal op doel schiet dan kan hij toch nooit in een vak belanden. Snap het principe wel hoor
Zou ook wel treurig zijn om een gelijkspel te voorspellen.quote:
Ik voorspel meestal tegen beter weten in.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vergeet de hele tijd in te vullen
Oepsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Muto het volgende:
Reminder voor iedereen die niets heeft ingestuurd. OOK JIJ ZOEKEENLEVEN.
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:08 schreef Muto het volgende:
Dramatisch weer. Iedereen nul punten erbij.
Enkel omdat ik gewacht heb tot na Twente en Ajax en Feyenoord dan ook altijd punten verspeelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Muto het volgende:
Wel de complimenten aan Knut die met zijn 1-1 er het dichts bij zat.
Je loopt dus weg?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik stop ermee. Ik ben bij deze voorspeller af.
Alleen joden lopen wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
En laat je club maar in de steeeeeek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Hahaha, ik dacht al. Ging over die lijst met belachelijke getallen (elfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:31 schreef Anosmos het volgende:
Ooh, ik had ingevuld hoeveel doelpunten ik dacht dat Hoek ging maken. Ik kom een beetje pessimistisch over zo
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
De bonusvraag heeft toch nog wat puntjes opgeleverd. Ursel loopt verder uit. Trouwens, vergeet niet je voorspelling in te sturen.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben ook zeer tevreden. Die Ursel moet wel ff normaal gaan doen
Is het zo erg joh?quote:
Valt mee, zat al op 17.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
Vrijwel iedereen denkt dat Immers of Boëtius gaan scoren. Slechts 4 personen zeggen iets anders.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
Vrijwel iedereen denkt dat Immers of Boëtius gaan scoren. Slechts 4 personen zeggen iets anders.
Johansson tochquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
2-0quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:01 schreef Muto het volgende:
En de uitslag 2-1 heeft ook bijna iedereen.
Hier ook 2-0 voorspeld. Optimist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |