Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!quote:
Euhm....quote:
Is het ook wel! :d xDquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!
wat is deze nouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm....Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, jij sjanst toch niet met kutalto's
![]()
Mooi onderuit gelult, MohMi
Thee met melkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!
Ik in een hockeyrokje!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:16 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze nou
Ik verslind alles levend. Dan trek je maar een hockeyrokje aan, pumps, en een polo'tje.
EN JE GEEFT GEEN ANTWOORD OP DE VRAAG.
Foetsie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
Ik kan die foto niet meer weghalen.![]()
Hara, crutch, kan een van jullie dat aub voor me doen?
Of hij doet het expresquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:25 schreef ovoxo het volgende:
Hehehe lol, m'n ex heeft twitter en hij sjanst behoorlijk met allemaal meisjes. Idioot. Hij is vast vergeten 'm op private te doen.
Oh, kan ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er zijn tweets over mij. Godsamme.quote:
You're not helping here!quote:
Nog gayerderher!quote:
Gelukkig heb je mij nog schatje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er zijn tweets over mij. Godsamme.
RIGIDE TRUTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik in een hockeyrokje!!Hahaha, dat moet ik meemaken!!
![]()
En ik denk het niet, ik heb gvd 5,5 jaar en liters aan alcohol nodig gehad om met een bekende in bed te duikenZal dus niet snel gebeuren met iemand die ik niet ken en met zo'n openingszin naar me toe komt
![]()
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
diepe shit braquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik mis het gevoel wat je me gaf, niet de manier waarop het gevoel tot stand kwam #TheInfluence
Zullen wij paren?quote:
Je ex is toch niet Geester?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik mis het gevoel wat je me gaf, niet de manier waarop het gevoel tot stand kwam #TheInfluence
Semi-diepzinnig Engels gekonkel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef ovoxo het volgende:
talk to me please don't have much to believe in![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
[..]
RIGIDE TRUT
Gelijk een rigide baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post terug ; 'ne ne sssst'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef ovoxo het volgende:
talk to me please don't have much to believe in![]()
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
En geen kans om je liefje vandaag even te humpen?
Mag ik dan aan je haar zitten?quote:
Okselhaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenVanavond ga ik haar voorstellen aan mijn moeder
[..]
Mag ik dan aan je haar zitten?
Wat een fag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
Even if we have learned from the mistake and would never repeat it. My eyes grew narrower. I became more distant
wat is dit
Deze tweets zijn echt.. ik weet het woord er niet eens voor. Wat een kuttweets.quote:
My eyes grew narrower?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
Even if we have learned from the mistake and would never repeat it. My eyes grew narrower. I became more distant
wat is dit
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenVanavond ga ik haar voorstellen aan mijn moeder
Crutch! Stuur Hara eens iets moois en romantisch.quote:
Moet je nemen, dat is echt baas. Behalve als een ander er dan terloop mee aankomt van HE KIJK EENS WAT EEN LEUK LIEDJE IK HEB DIE IS VOOR JOUquote:
nu ben ik benieuwd welk nr het isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je nemen, dat is echt baas. Behalve als een ander er dan terloop mee aankomt van HE KIJK EENS WAT EEN LEUK LIEDJE IK HEB DIE IS VOOR JOU
En dat je die dan al godverdomse vier jaar lang hebt gehad met iemand anders. rotopjoh
Het woord is in elk geval niet Engels.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Deze tweets zijn echt.. ik weet het woord er niet eens voor. Wat een kuttweets.
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het woord is in elk geval niet Engels.
Neem deze!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een verkeringsliedje man
Verliefd geweest, ben jij wel een verliefd geweeeeheheheeest!quote:
Vreselijk zoetsappig; One day like this van Elbowquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een verkeringsliedje man
Ik heb vier bakken koffie op en heb hetzelfde gevoel. Denk dat het gewoon aan de dag ligt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Nu heb ik zin in mijn bed.
Thee doet echt rare dingen met me.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik rook er nog één en dan vertrek ik maar.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:02 schreef WasMachinator het volgende:
Ik vertrek toch maar niet, kan mijn OV niet vinden..
kan er ook nog wel bij heh
Ja ik ben er inmiddels ook al best goed inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klinkt bekendHad ik zooo vaak toen ik studeerde.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
Gvd ik droomde dat ik met een meidje in bed aan het kroelen was en nu ben ik wakker. Wat een deceptie. Ik herken haar niet
Kroelen, niet neukenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef MohMi het volgende:
[..]Wakker geworden met her en der een hard plekje in de lakens?
Hang bij de supermarkten een briefje op; 'Gezocht; kroelmeisje uit de droom in de nacht van maandag op dinsdag (insert beschrijving hier).'
Is niet gebeurd. Ze was wel leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch nog wel voorvochtplekjes hebben
Wat een hommoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
ik kan mijn huidige crush trouwens vergeten..
Ligt te gevoelig voor die vriend van mij, begrijpelijk en anders zou het ook wel een beetje hypocriet van mij zijn geweest. Maar god wat baal ik ervan
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
Voorvochtplekjes
Woord van de dag.Als er dan nog eens een meisje in mijn bed begint te zeuren over die harde plekken heb ik een goeie reply!
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
Ligt te gevoelig voor die vriend van mij, begrijpelijk en anders zou het ook wel een beetje hypocriet van mij zijn geweest. Maar god wat baal ik ervan
Netjes, de bro code.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
[..]Echt hé xD Ik had vroegah op de middelbare school een klasgenote die werd altijd helemaal gek als iemand 'voorvocht' zei, vond ze smerig
[..]Komt wel goed, schatje
[..]Zuur! Maar je hebt er dus met je vriend over gesproken? Vind het netjes van je hoe je er mee omgaat joh, maar wel echt zuurrrrr dat het dan deze afloop heeft.
inddquote:
Geweldig, ik zou al niks van hun kopen =)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Skv het volgende:
Wij staan zelf als student company achter dit product en zijn hierdoor erg gemotiveerd om dit project succesvol af te ronden.
http://www.kingzen.com/home
'we staan zelf achter ons product'. Joh.
Zonde man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..
en ik moet ook ruim 4 weken doorbrengen in totaal met hem deze vakantie.
Maar het gaat niet van harte, want o wat zag ze er geweldig uit vrijdag
[..]
indd
Vind het kut voor je, kerelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..
en ik moet ook ruim 4 weken doorbrengen in totaal met hem deze vakantie.
Maar het gaat niet van harte, want o wat zag ze er geweldig uit vrijdag
[..]
indd
Uitsluitend wat hints, heb expres verder niets gedaan totdat ik met hem had gesproken.. en ja toen dat was gebeurd is het afkappen wat dat betreft..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Zonde man.
Wat heb je tegen haar gezegd? Of nog niks?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Uitsluitend wat hints, heb expres verder niets gedaan totdat ik met hem had gesproken.. en ja toen dat was gebeurd is het afkappen wat dat betreft..
Spookte ook wel eens door mijn hoofd.. Maar heb het ook met een paar andere vrienden van mijn vriendengroep erover gehad en hun zeggen ook doe nou niet want dat loopt fout..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Bro code be damned. Ik zou er gewoon voor gaan.
Ik vind dit netjes van je, maar ik zou er flink de schijt aan hebben.
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, maar dat is ook wel echt een fijn gevoel, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Spookte ook wel eens door mijn hoofd.. Maar heb het ook met een paar andere vrienden van mijn vriendengroep erover gehad en hun zeggen ook doe nou niet want dat loopt fout..
kan er wel 1 positief ding uit halen, en dat is dat ik nu weet dat er meer is op de wereld als mijn ex.. want dat wou ik eerst niet geloven
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.
Daarentegen; ik vraag me wel af wat de argumenten van die vriend waren...
Hun hadden nog een middelbareschool relatie, oftewel toen t uit was zagen ze elkaar evengoed nog elke dag en hun zijn verder goed bevriend gebleven etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.
dat heb ik dus ook, dus eigenlijk zou het bijzonder hypocriet zijn van mezelf als ik dit had doorgezetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.
De bro code heb ik al eerder overtreden, en iemand heeft hem ook al bij mij overtreden. We gaan nog steeds met zijn allen op vakantie en naar de kroeg. Komt uiteindelijk allemaal goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.
Wat hij zegt. En dan nog, echte vrienden gunnen je ook sloppy seconds!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet wel een paar producten die je moet leveren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb net nieuwe artikelen toegevoegd aan mn webshop. Ben echter nog steeds niet tevreden.
Iemand tips wat er beter zou kunnen?Niet qua artikelen, maar qua site.
www.zuip.nl
Ik zou de omschrijvingen onder de plaatjes zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb net nieuwe artikelen toegevoegd aan mn webshop. Ben echter nog steeds niet tevreden.
Iemand tips wat er beter zou kunnen?Niet qua artikelen, maar qua site.
www.zuip.nl
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En dan nog, echte vrienden gunnen je ook sloppy seconds!
Je kan ook niet gepijnigd en paranoïde worden. Kwestie van mindsetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.
Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook niet gepijnigd en paranoïde worden. Kwestie van mindset
Cue_! Ik ook!quote:
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.
En niet enkel een kwestie van mindset.
Een kwestie van een jaar lang door een hel gaan, en iemand anders met de loot weg zien lopen.
Voorbeelden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef WasMachinator het volgende:
en ondertussen kan ik mij doodlachen om de potentiele nieuwe vriend van mijn ex(wat ook vaag is, ze hebben al 2 maanden contact maar er is echt niks), zijn muziek smaak is zo belabberd dat ik er spontaan de slappe lach van kan krijgen
..
Dat zeg ik, hommoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.
Vertel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar producten die je moet leveren.
Zal even uitzoeken of dat kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou de omschrijvingen onder de plaatjes zetten.
Het ultieme pareltje is ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.
[..]
Voorbeelden!
Gezellig, weekendje Duitsland?quote:
Deze en dan die reactie erna!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Call me Maybe is wel een heel leuk nummer, HEB JE DAT BEGREPEN JA!?
Fuck, dat ging makkelijk!quote:
Bij mij ligt het wellicht wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.
3 aug?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Fuck, dat ging makkelijk!![]()
Moeten we ff een datum prikken!
Ik zeg ook niet dat ik door mijn muzieksmaak bakken met vrouwen zou kunnen krijgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Moet jij zeggen, met je hoofd baggermetal
Dat weekend heb ik nog vrij!quote:
Dit weekend gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
Dat weekend heb ik nog vrij!
woensdag heb ij een gesprek met mijn hypotheek adviseur, dan hoor ik of ik nog geld heb!
Wie zegt er dat je maandag niet fit kan zijn, nemen we gewoon zo'n spa en wellness verhaal!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Dit weekend gaat niet lukkenmoet maandag ook weer fit zijn.
Oeeh spannend
Maar vrijdag ben je welkom bij de grens
Je zei net dat je dit weekend kon!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
Wie zegt er dat je maandag niet fit kan zijn, nemen we gewoon zo'n spa en wellness verhaal!Maar ik kan ook niet dit weekend.
Waz et vrijdag?
Bro! Neem die glaasjes op in je assortiment.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef Skv het volgende:
Ik had een gat in één van mijn happy socks getrokken.
Mailtje gestuurd en nu krijg ik gratis 2 paar nieuwe
Ik zei 'dat weekend'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Je zei net dat je dit weekend kon!![]()
Nouja.. jij vrij, ik vrij
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zei 'dat weekend'
Dit weekend niet vrij... wel een hoop leuke dingen!
Ga werken dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
drukte enzo
Maar kewlDat wordt regelen!
Wat ga je doen dan?
He vakantie/weekendje is belangrijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Ga werken dan!
Eerst ff tjekken hoe mijn financien er straks voor staan!
Squashen, bierdrinken, vakantie voorbereiden, bbqen, vaderdag vieren, the works
Andere vakantie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
He vakantie/weekendje is belangrijker
Het staat zelfs al in je planning
jaja.. i know .. maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
Andere vakantie!Volgende week naar Hongarije!
Ja ik ben aan het kijken waar ik ze goedkoop kan bestellen. Heb al een adresje in de VS gevonden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bro! Neem die glaasjes op in je assortiment.
Ik wil ze kopen.
Hongarijequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Andere vakantie!Volgende week naar Hongarije!
welke van de 2?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het kijken waar ik ze goedkoop kan bestellen. Heb al een adresje in de VS gevonden.
Amazon staat volquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Och God. Denk je dat je alles hebt gehad, zie je dat er een bedrijf heet *naam* Resultancy.We aim to achieve actual results instead of solely consulting your organization.
Wat ben je ook een bitch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Mijn stagiair komt gewoon niet meer opdagen, laat niks horen of wat dan ook
Check stiekem zijn facebook, loopt ie allemaal depressief te doen over stage en dat het lange dagen zijn etc
Gelijk zijn begeleider gebeld en einde stage
Lol, echt?? xD Is dat die enge dude?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Mijn stagiair komt gewoon niet meer opdagen, laat niks horen of wat dan ook
Check stiekem zijn facebook, loopt ie allemaal depressief te doen over stage en dat het lange dagen zijn etc
Gelijk zijn begeleider gebeld en einde stage
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een niet al te snuggere kerel
Je stage begeleider toevoegen op facebook!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een niet al te snuggere kerel
Nee die is gelukkig al ff wegquote:
Je Facebook publiekelijk toegankelijk latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je stage begeleider toevoegen op facebook!
Dat laatste sowieso iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee die is gelukkig al ff weg
[..]
Je Facebook publiekelijk toegankelijk laten
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk! Morgen waarschijnlijk wat papieren tekenen en met een beetje mazzel is mijn huis daarna van mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!
Dude, wat fijn!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk! Morgen waarschijnlijk wat papieren tekenen en met een beetje mazzel is mijn huis daarna van mij!
Goeie vraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic en Cue, wat doen jullie nu met elkaar? Ik mis info hier.
Je moet wat doen om over de 400 vriendjes te komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je stage begeleider toevoegen op facebook!
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachts
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allebei!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?
Ik ben kk aardig en doe nooit watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?
Ik ben ook kk aardig en ik ben nog nooit in een politiecel geëindigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben kk aardig en doe nooit watHier is een verkeerd beeld van mij ontstaan
Nice, net echt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben kk aardig en doe nooit watHier is een verkeerd beeld van mij ontstaan
Ik ben dik, makkelijk doelwitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook kk aardig en ik ben nog nooit in een politiecel geëindigd.
Dat is toch geen koosnaampje. Noem hem dan madeliefje ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb besloten dat mijn koosnaampje voor Crutch Sexy beast zal zijn.
Ja dag, straks krijgt ie hem niet meer overeind. Dat ik zijn pener Little Princess genoemd heb is al erg zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is toch geen koosnaampje. Noem hem dan madeliefje ofzo.
MIjn ex vond het zo nu en dan hilarisch om Prinses Sofia te zeggen. Toen kreeg ze een week kutstraf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag, straks krijgt ie hem niet meer overeind. Dat ik zijn pener Little Princess genoemd heb is al erg zat.
Harshquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
MIjn ex vond het zo nu en dan hilarisch om Prinses Sofia te zeggen. Toen kreeg ze een week kutstraf.
Nog een keertje afspreken!?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic en Cue, wat doen jullie nu met elkaar? Ik mis info hier.
Dat zou echt fantastisch zijn! 450 minuten feest!quote:
We hebben 1 x een biertje gedronken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
Dus jullie zijn vriendjes zonder gesnoep tussendoor?
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!quote:
Dat we dat gewoon mogen vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!
Jullie zien net zoveel als wij in dit topic!
Als ik dat agrument op kantoor gebruik wanneer ik aan de Duitse directeur vraag of ie wel eens heeft geblowed, gaan ze daar veel minder openminded mee omquote:
Ik zie geen reden om daar moeilijk over te gaan doen!quote:
quote:
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om daar moeilijk over te gaan doen!Dan zouden we het wel sneaky over de PM gooien!
[..]
Maar ik kan wel aan jou vragen of je de Duitse directeur wel een hebt geblowd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Als ik dat agrument op kantoor gebruik wanneer ik aan de Duitse directeur vraag of ie wel eens heeft geblowed, gaan ze daar veel minder openminded mee om
Lijkt me ook niet dat je dat eerst gaat besprekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!
Jullie zien net zoveel als wij in dit topic!
Kan ik me totaal niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delen
Iedereen blaast hier behoorlijk hoog van de toren over al dan niet gescoorde clam!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delen
"Hier probeerde SSS hem naar binnen te frommelen."quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik me totaal niet voorstellen.
Ik kan me enkel voorstellen dat er hier dan een enorme fotoreportage en livestream komt te staan.
Ik ben redelijk nieuw op de datingmarkt. Ik ben nog maar een groentje enzo!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me ook niet dat je dat eerst gaat bespreken
Juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
[..]
"Hier probeerde SSS hem naar binnen te frommelen."
"Hier was het bijna gelukt en zochten we een condoom."
"Hier rookt Cue- tevreden een sigaret."!
Cue_ rookt heul niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
[..]
True story.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik stem vóór!!
![]()
Mur en Skv zouden ook wel een dodelijk duo vormen als die een keer de stad in zouden gaan om clam te hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
True story.
We zouden elkaar ook wel goed aanvullen denk ik,
Hoe smaak jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
True story.
We zouden elkaar ook wel goed aanvullen denk ik,
Hij de ene helft van de anus.. jij de ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik stem vóór!!
![]()
Mur en Skv zouden ook wel een dodelijk duo vormen als die een keer de stad in zouden gaan om clam te hosselen
Nee, omdat ik gewoon de lelijke uitwoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.
Maar vanwaar zouden wij dodelijk zijn? Allebei een te grote muil voor onze leeftijd?
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.
Maar vanwaar zouden wij dodelijk zijn? Allebei een te grote muil voor onze leeftijd?
Dat inderdaad, en allebei even fijngevoeligquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat moet zijn geschreven door een Amerikaan.quote:
Ik zou wachten met juichen tot je me een keer in het echt hebt gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en allebei even fijngevoelig
Maakt niet uit, vuige porno is zelden met aantrekkelijke mannen. Opgelost!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou wachten met juichen tot je me een keer in het echt hebt gezien![]()
De subtiliteit zelve!quote:
Pas maar op of we komen jou even uitwonen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vuige porno is zelden met aantrekkelijke mannen. Opgelost!
[..]
De subtiliteit zelve!Volgens mij zouden jullie een spoor nalaten van huilende (niet zo mooie) dames
Nee, maar die hebben dan wel weer ergens anders een groot talent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef MohMi het volgende:
Mijn dames zijn -op enkele uitzonderingen na- best mooi hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
De subtiliteit zelve!Volgens mij zouden jullie een spoor nalaten van huilende (niet zo mooie) dames
Tower bridge!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas maar op of we komen jou even uitwonen.
Moh "Fingercuffs" Miquote:
Als dat inhoudt dat ik niet bij de achtergelaten huilende dames achterblijf, is dat een compliment gek genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas maar op of we komen jou even uitwonen.
Daarom zijn de achtergebleven dames die aan het huilen zijn, niet zo mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn dames zijn -op enkele uitzonderingen na- best mooi hoor!
quote:
Omdat Chasing Amy een bazenfilm is!quote:
Op het moment dat ik zulke benen heb wel ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Als we gaan stappen, doe je dan zoies aan Mohmi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel echt smeergoor. Wat een smeerlijke snoskommer.quote:
Echt smerig iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Die is wel echt smeergoor. Wat een smeerlijke snoskommer.
Als ik klaar met ze ben zien ze er nooit zo best meer uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn dames zijn -op enkele uitzonderingen na- best mooi hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo was ze eerst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn lekkere mensbaksels.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt smerig iddMaar die moet er ook altijd bij zijn om extra te laten zien hoe heerlijk de rest is
Bloed en poep poets je zo weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben zien ze er nooit zo best meer uit.
watmetjouquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zulke benen heb wel ja!Haar linkerbeen loopt niet helemaal recht. Komt dat door het hockeyen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben zien ze er nooit zo best meer uit.
Voorbeeld:
Zo kwam ze eruit te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo was ze eerst:Die mag mij heul nooit vingerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Haar linkerbeen loopt niet helemaal recht. Komt dat door het hockeyen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
'Let's get kinky' she said.
'It'll be fun', she said.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu je het zegt iddOverigens vind ik haar ook te dun, maar er is zeker wel een middenweg tussen haar en mij xD
Ik weet toch niet hoe je er uit ziehiet.quote:
of door photoshopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
HE IK ZEI JE WATquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je weet hoe een kwart van mijn hoofd eruit ziet!
Haar been staat "op slot", knie gewoon naar achter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wazmetjou fotoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, chill, nu ben ik boos.
EEN PENER WHAHGSAJONGEISGquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch wat anders Photoshoppen dan haar been
Je wordt afgestraft voor je ijdeltuiterij. Die overigens wel terecht is, want ik kan hem wel zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
WAAROM WERKT DIEKANKERFOTONIETDAN.
ik helemaal maken en zulks
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
WAAROM WERKT DIEKANKERFOTONIETDAN.
ik helemaal maken en zulks
Zal wel aan ons gesloten homofiele netwerk liggen danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je wordt afgestraft voor je ijdeltuiterij. Die overigens wel terecht is, want ik kan hem wel zien.
Al mag je wel wat aan je haar doen om die parkeervakken te maskeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je wordt afgestraft voor je ijdeltuiterij. Die overigens wel terecht is, want ik kan hem wel zien.
Of aan mijn extra homofielvriendelijke netwerk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zal wel aan ons gesloten homofiele netwerk liggen dan
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Al mag je wel wat aan je haar doen om die parkeervakken te maskeren.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Godverdomme nu kom ik weer nukkig overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi, je komt ietwat nukkiger over dan anders, is alles goed?How is life??
En Tjikquote:
Pff, ik zal nog eens oprechte interesse tonenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme nu kom ik weer nukkig overWat een gezeik!
Het gaat juist prima, hoe beter het gaat hoe zeikeriger ik word!
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef twi het volgende:
Oh ja, m'n andere slowchat wordt volgepost door mensen die ik niet zo leuk vind, misschien dat het daardoor komt. Moet even hier afreageren.
Ja maar Joy die werkt een hele hoop, die post meestal savondsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
En Joysaaahahaaaa
Goffedomme
Zo. UItgezeurd. Ik ga grafiekjes maken.
De egoïst!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Die is toch bezig met over_hedge ofzo? Die hebben een leven gekregen.
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensenquote:
ZAL IK ZE EVEN UITSCHELDEN VOOR JE, TWI?? DOE IK HOOR!! HOU ME TEGEN!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensen
Nee want de stomme mensen zijn weer even weg. Ik geef je wel een seintje wanneer ze terug zijn. Dan mag je ze aan stukken scheuren. Oh wacht, daar heb ik Murdera al voor. Wat doe jij om mensen af te schrikken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
ZAL IK ZE EVEN UITSCHELDEN VOOR JE, TWI?? DOE IK HOOR!! HOU ME TEGEN!!
Het duizelt me een beetje. Iets over Geoprocessing, python en Image Analysis windows!quote:
Het voelt als een half levenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
Wisten jullie dat deze SC pas 10 weken bestaat?!
Voelt ook als meer dan 80% van mn Fokcarriere. Terwijl die in 2003 al begon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Het voelt als een half levenlots of shit has happened lol
Dus ik heb helemaal niet zoveel gemist dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef shifto het volgende:
Het voelt als een half levenlots of shit has happened lol
29 maart 2012quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
Wisten jullie dat deze SC pas 10 weken bestaat?!
Te veel typewerk.. te drukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensen
Ik iets te veel PL/SQLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het duizelt me een beetje. Iets over Geoprocessing, python en Image Analysis windows!
Die werkt fokking veel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
En Joysaaahahaaaa
Goffedomme
Zo. UItgezeurd. Ik ga grafiekjes maken.
Ja en die Jaleesa ook. Maar die telde ook bijna niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die werkt fokking veel.
En miesjelle heeft ons verlaten.
En terecht, die humorloze 9GAG plaatjes van shifto schrikken af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die werkt fokking veel.
En miesjelle heeft ons verlaten.
Oracle kan best vermoeiend zijn ook. Ik krijg binnenkort een Oracle 11 en webforms opfris dinges.quote:
Uitkijken hè, ik klap mensen alsof het niets is. wacht maar tot 3u snachtsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, die humorloze 9GAG plaatjes van shifto schrikken af.
QFT.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, die humorloze 9GAG plaatjes van shifto schrikken af.
Come at me brah.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Uitkijken hè, ik klap mensen alsof het niets is. wacht maar tot 3u snachts
Kom maar jonge, New Tristam, vanavond, MAAK JE KANKER DOOD MUR HOOR JE ME KANKUUUURRR DOOODDDDDquote:
Jij bent volgens mij een hobbit, je kunt mij niet eens raken man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Uitkijken hè, ik klap mensen alsof het niets is. wacht maar tot 3u snachts
Blijf eens met je grote woorden van mn bitch af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een hobbit, je kunt mij niet eens raken man.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een hobbit, je kunt mij niet eens raken man.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Blijf eens met je grote woorden van mn bitch af.
Het waren juist hele kleine woorden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Blijf eens met je grote woorden van mn bitch af.
TR gemacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom maar jonge, New Tristam, vanavond, MAAK JE KANKER DOOD MUR HOOR JE ME KANKUUUURRR DOOODDDDD
Wat een nachtmerriequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oracle kan best vermoeiend zijn ook. Ik krijg binnenkort een Oracle 11 en webforms opfris dinges.
Aaah nice man, ik ben ff mn wizard naar 60 stampenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
TR gemacht.
hihi garpje.
Gister in act 2 gebaast, ging echt fokking goed ouwe
sorry juffrouw Jukuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Nou nou, wat een taal jongens. Dat kan toch niet. Kknietnormaaldit.
Oracle, SQL, PHP, C Sharp, Java... hahahahara!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Nou nou, wat een taal jongens. Dat kan toch niet. Kknietnormaaldit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |