He vakantie/weekendje is belangrijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Ga werken dan!
Eerst ff tjekken hoe mijn financien er straks voor staan!
Squashen, bierdrinken, vakantie voorbereiden, bbqen, vaderdag vieren, the works
Andere vakantie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
He vakantie/weekendje is belangrijker
Het staat zelfs al in je planning
jaja.. i know .. maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
Andere vakantie!Volgende week naar Hongarije!
Ja ik ben aan het kijken waar ik ze goedkoop kan bestellen. Heb al een adresje in de VS gevonden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bro! Neem die glaasjes op in je assortiment.
Ik wil ze kopen.
Hongarijequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Andere vakantie!Volgende week naar Hongarije!
welke van de 2?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het kijken waar ik ze goedkoop kan bestellen. Heb al een adresje in de VS gevonden.
Amazon staat volquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Och God. Denk je dat je alles hebt gehad, zie je dat er een bedrijf heet *naam* Resultancy.We aim to achieve actual results instead of solely consulting your organization.
Wat ben je ook een bitch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Mijn stagiair komt gewoon niet meer opdagen, laat niks horen of wat dan ook
Check stiekem zijn facebook, loopt ie allemaal depressief te doen over stage en dat het lange dagen zijn etc
Gelijk zijn begeleider gebeld en einde stage
Lol, echt?? xD Is dat die enge dude?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Mijn stagiair komt gewoon niet meer opdagen, laat niks horen of wat dan ook
Check stiekem zijn facebook, loopt ie allemaal depressief te doen over stage en dat het lange dagen zijn etc
Gelijk zijn begeleider gebeld en einde stage
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een niet al te snuggere kerel
Je stage begeleider toevoegen op facebook!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een niet al te snuggere kerel
Nee die is gelukkig al ff wegquote:
Je Facebook publiekelijk toegankelijk latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je stage begeleider toevoegen op facebook!
Dat laatste sowieso iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee die is gelukkig al ff weg
[..]
Je Facebook publiekelijk toegankelijk laten
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk! Morgen waarschijnlijk wat papieren tekenen en met een beetje mazzel is mijn huis daarna van mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!
Dude, wat fijn!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk! Morgen waarschijnlijk wat papieren tekenen en met een beetje mazzel is mijn huis daarna van mij!
Goeie vraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic en Cue, wat doen jullie nu met elkaar? Ik mis info hier.
Je moet wat doen om over de 400 vriendjes te komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je stage begeleider toevoegen op facebook!
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |