Dat zeg ik, hommoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.
Vertel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar producten die je moet leveren.
Zal even uitzoeken of dat kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou de omschrijvingen onder de plaatjes zetten.
Het ultieme pareltje is ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.
[..]
Voorbeelden!
Gezellig, weekendje Duitsland?quote:
Deze en dan die reactie erna!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Call me Maybe is wel een heel leuk nummer, HEB JE DAT BEGREPEN JA!?
Fuck, dat ging makkelijk!quote:
Bij mij ligt het wellicht wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.
3 aug?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Fuck, dat ging makkelijk!![]()
Moeten we ff een datum prikken!
Ik zeg ook niet dat ik door mijn muzieksmaak bakken met vrouwen zou kunnen krijgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Moet jij zeggen, met je hoofd baggermetal
Dat weekend heb ik nog vrij!quote:
Dit weekend gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
Dat weekend heb ik nog vrij!
woensdag heb ij een gesprek met mijn hypotheek adviseur, dan hoor ik of ik nog geld heb!
Wie zegt er dat je maandag niet fit kan zijn, nemen we gewoon zo'n spa en wellness verhaal!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Dit weekend gaat niet lukkenmoet maandag ook weer fit zijn.
Oeeh spannend
Maar vrijdag ben je welkom bij de grens
Je zei net dat je dit weekend kon!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
Wie zegt er dat je maandag niet fit kan zijn, nemen we gewoon zo'n spa en wellness verhaal!Maar ik kan ook niet dit weekend.
Waz et vrijdag?
Bro! Neem die glaasjes op in je assortiment.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef Skv het volgende:
Ik had een gat in één van mijn happy socks getrokken.
Mailtje gestuurd en nu krijg ik gratis 2 paar nieuwe
Ik zei 'dat weekend'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Je zei net dat je dit weekend kon!![]()
Nouja.. jij vrij, ik vrij
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zei 'dat weekend'
Dit weekend niet vrij... wel een hoop leuke dingen!
Ga werken dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
drukte enzo
Maar kewlDat wordt regelen!
Wat ga je doen dan?
He vakantie/weekendje is belangrijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Ga werken dan!
Eerst ff tjekken hoe mijn financien er straks voor staan!
Squashen, bierdrinken, vakantie voorbereiden, bbqen, vaderdag vieren, the works
Andere vakantie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
He vakantie/weekendje is belangrijker
Het staat zelfs al in je planning
jaja.. i know .. maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
Andere vakantie!Volgende week naar Hongarije!
Ja ik ben aan het kijken waar ik ze goedkoop kan bestellen. Heb al een adresje in de VS gevonden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bro! Neem die glaasjes op in je assortiment.
Ik wil ze kopen.
Hongarijequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Andere vakantie!Volgende week naar Hongarije!
welke van de 2?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het kijken waar ik ze goedkoop kan bestellen. Heb al een adresje in de VS gevonden.
Amazon staat volquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
Och God. Denk je dat je alles hebt gehad, zie je dat er een bedrijf heet *naam* Resultancy.We aim to achieve actual results instead of solely consulting your organization.
Wat ben je ook een bitch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Mijn stagiair komt gewoon niet meer opdagen, laat niks horen of wat dan ook
Check stiekem zijn facebook, loopt ie allemaal depressief te doen over stage en dat het lange dagen zijn etc
Gelijk zijn begeleider gebeld en einde stage
Lol, echt?? xD Is dat die enge dude?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
Mijn stagiair komt gewoon niet meer opdagen, laat niks horen of wat dan ook
Check stiekem zijn facebook, loopt ie allemaal depressief te doen over stage en dat het lange dagen zijn etc
Gelijk zijn begeleider gebeld en einde stage
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een niet al te snuggere kerel
Je stage begeleider toevoegen op facebook!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een niet al te snuggere kerel
Nee die is gelukkig al ff wegquote:
Je Facebook publiekelijk toegankelijk latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je stage begeleider toevoegen op facebook!
Dat laatste sowieso iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee die is gelukkig al ff weg
[..]
Je Facebook publiekelijk toegankelijk laten
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk! Morgen waarschijnlijk wat papieren tekenen en met een beetje mazzel is mijn huis daarna van mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!
Dude, wat fijn!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk! Morgen waarschijnlijk wat papieren tekenen en met een beetje mazzel is mijn huis daarna van mij!
Goeie vraagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic en Cue, wat doen jullie nu met elkaar? Ik mis info hier.
Je moet wat doen om over de 400 vriendjes te komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je stage begeleider toevoegen op facebook!
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat niet alleen, wie kan er nu niet overweg met shifto?!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachts
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allebei!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?
Ik ben kk aardig en doe nooit watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?
Ik ben ook kk aardig en ik ben nog nooit in een politiecel geëindigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben kk aardig en doe nooit watHier is een verkeerd beeld van mij ontstaan
Nice, net echt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben kk aardig en doe nooit watHier is een verkeerd beeld van mij ontstaan
Ik ben dik, makkelijk doelwitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook kk aardig en ik ben nog nooit in een politiecel geëindigd.
Dat is toch geen koosnaampje. Noem hem dan madeliefje ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb besloten dat mijn koosnaampje voor Crutch Sexy beast zal zijn.
Ja dag, straks krijgt ie hem niet meer overeind. Dat ik zijn pener Little Princess genoemd heb is al erg zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is toch geen koosnaampje. Noem hem dan madeliefje ofzo.
MIjn ex vond het zo nu en dan hilarisch om Prinses Sofia te zeggen. Toen kreeg ze een week kutstraf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag, straks krijgt ie hem niet meer overeind. Dat ik zijn pener Little Princess genoemd heb is al erg zat.
Harshquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
MIjn ex vond het zo nu en dan hilarisch om Prinses Sofia te zeggen. Toen kreeg ze een week kutstraf.
Nog een keertje afspreken!?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic en Cue, wat doen jullie nu met elkaar? Ik mis info hier.
Dat zou echt fantastisch zijn! 450 minuten feest!quote:
We hebben 1 x een biertje gedronken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
Dus jullie zijn vriendjes zonder gesnoep tussendoor?
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!quote:
Dat we dat gewoon mogen vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!
Jullie zien net zoveel als wij in dit topic!
Als ik dat agrument op kantoor gebruik wanneer ik aan de Duitse directeur vraag of ie wel eens heeft geblowed, gaan ze daar veel minder openminded mee omquote:
Ik zie geen reden om daar moeilijk over te gaan doen!quote:
quote:
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om daar moeilijk over te gaan doen!Dan zouden we het wel sneaky over de PM gooien!
[..]
Maar ik kan wel aan jou vragen of je de Duitse directeur wel een hebt geblowd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Als ik dat agrument op kantoor gebruik wanneer ik aan de Duitse directeur vraag of ie wel eens heeft geblowed, gaan ze daar veel minder openminded mee om
Lijkt me ook niet dat je dat eerst gaat besprekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!
Jullie zien net zoveel als wij in dit topic!
Kan ik me totaal niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delen
Iedereen blaast hier behoorlijk hoog van de toren over al dan niet gescoorde clam!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delen
"Hier probeerde SSS hem naar binnen te frommelen."quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik me totaal niet voorstellen.
Ik kan me enkel voorstellen dat er hier dan een enorme fotoreportage en livestream komt te staan.
Ik ben redelijk nieuw op de datingmarkt. Ik ben nog maar een groentje enzo!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me ook niet dat je dat eerst gaat bespreken
Juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
[..]
"Hier probeerde SSS hem naar binnen te frommelen."
"Hier was het bijna gelukt en zochten we een condoom."
"Hier rookt Cue- tevreden een sigaret."!
Cue_ rookt heul niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
[..]
True story.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik stem vóór!!
![]()
Mur en Skv zouden ook wel een dodelijk duo vormen als die een keer de stad in zouden gaan om clam te hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
True story.
We zouden elkaar ook wel goed aanvullen denk ik,
Hoe smaak jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
True story.
We zouden elkaar ook wel goed aanvullen denk ik,
Hij de ene helft van de anus.. jij de ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik stem vóór!!
![]()
Mur en Skv zouden ook wel een dodelijk duo vormen als die een keer de stad in zouden gaan om clam te hosselen
Nee, omdat ik gewoon de lelijke uitwoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.
Maar vanwaar zouden wij dodelijk zijn? Allebei een te grote muil voor onze leeftijd?
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.
Maar vanwaar zouden wij dodelijk zijn? Allebei een te grote muil voor onze leeftijd?
Dat inderdaad, en allebei even fijngevoeligquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |