Dat zeg ik, hommoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.
Vertel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar producten die je moet leveren.
Zal even uitzoeken of dat kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou de omschrijvingen onder de plaatjes zetten.
Het ultieme pareltje is ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.
[..]
Voorbeelden!
Gezellig, weekendje Duitsland?quote:
Deze en dan die reactie erna!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Call me Maybe is wel een heel leuk nummer, HEB JE DAT BEGREPEN JA!?
Fuck, dat ging makkelijk!quote:
Bij mij ligt het wellicht wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.
3 aug?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Fuck, dat ging makkelijk!![]()
Moeten we ff een datum prikken!
Ik zeg ook niet dat ik door mijn muzieksmaak bakken met vrouwen zou kunnen krijgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Moet jij zeggen, met je hoofd baggermetal
Dat weekend heb ik nog vrij!quote:
Dit weekend gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
Dat weekend heb ik nog vrij!
woensdag heb ij een gesprek met mijn hypotheek adviseur, dan hoor ik of ik nog geld heb!
Wie zegt er dat je maandag niet fit kan zijn, nemen we gewoon zo'n spa en wellness verhaal!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Dit weekend gaat niet lukkenmoet maandag ook weer fit zijn.
Oeeh spannend
Maar vrijdag ben je welkom bij de grens
Je zei net dat je dit weekend kon!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
Wie zegt er dat je maandag niet fit kan zijn, nemen we gewoon zo'n spa en wellness verhaal!Maar ik kan ook niet dit weekend.
Waz et vrijdag?
Bro! Neem die glaasjes op in je assortiment.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef Skv het volgende:
Ik had een gat in één van mijn happy socks getrokken.
Mailtje gestuurd en nu krijg ik gratis 2 paar nieuwe
Ik zei 'dat weekend'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Je zei net dat je dit weekend kon!![]()
Nouja.. jij vrij, ik vrij
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zei 'dat weekend'
Dit weekend niet vrij... wel een hoop leuke dingen!
Ga werken dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
drukte enzo
Maar kewlDat wordt regelen!
Wat ga je doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |