Geweldig, ik zou al niks van hun kopen =)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Skv het volgende:
Wij staan zelf als student company achter dit product en zijn hierdoor erg gemotiveerd om dit project succesvol af te ronden.
http://www.kingzen.com/home
'we staan zelf achter ons product'. Joh.
Zonde man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..
en ik moet ook ruim 4 weken doorbrengen in totaal met hem deze vakantie.
Maar het gaat niet van harte, want o wat zag ze er geweldig uit vrijdag
[..]
indd
Vind het kut voor je, kerelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..
en ik moet ook ruim 4 weken doorbrengen in totaal met hem deze vakantie.
Maar het gaat niet van harte, want o wat zag ze er geweldig uit vrijdag
[..]
indd
Uitsluitend wat hints, heb expres verder niets gedaan totdat ik met hem had gesproken.. en ja toen dat was gebeurd is het afkappen wat dat betreft..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Zonde man.
Wat heb je tegen haar gezegd? Of nog niks?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Uitsluitend wat hints, heb expres verder niets gedaan totdat ik met hem had gesproken.. en ja toen dat was gebeurd is het afkappen wat dat betreft..
Spookte ook wel eens door mijn hoofd.. Maar heb het ook met een paar andere vrienden van mijn vriendengroep erover gehad en hun zeggen ook doe nou niet want dat loopt fout..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Bro code be damned. Ik zou er gewoon voor gaan.
Ik vind dit netjes van je, maar ik zou er flink de schijt aan hebben.
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, maar dat is ook wel echt een fijn gevoel, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Spookte ook wel eens door mijn hoofd.. Maar heb het ook met een paar andere vrienden van mijn vriendengroep erover gehad en hun zeggen ook doe nou niet want dat loopt fout..
kan er wel 1 positief ding uit halen, en dat is dat ik nu weet dat er meer is op de wereld als mijn ex.. want dat wou ik eerst niet geloven
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.
Daarentegen; ik vraag me wel af wat de argumenten van die vriend waren...
Hun hadden nog een middelbareschool relatie, oftewel toen t uit was zagen ze elkaar evengoed nog elke dag en hun zijn verder goed bevriend gebleven etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.
dat heb ik dus ook, dus eigenlijk zou het bijzonder hypocriet zijn van mezelf als ik dit had doorgezetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.
De bro code heb ik al eerder overtreden, en iemand heeft hem ook al bij mij overtreden. We gaan nog steeds met zijn allen op vakantie en naar de kroeg. Komt uiteindelijk allemaal goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.
Wat hij zegt. En dan nog, echte vrienden gunnen je ook sloppy seconds!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet wel een paar producten die je moet leveren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb net nieuwe artikelen toegevoegd aan mn webshop. Ben echter nog steeds niet tevreden.
Iemand tips wat er beter zou kunnen?Niet qua artikelen, maar qua site.
www.zuip.nl
Ik zou de omschrijvingen onder de plaatjes zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb net nieuwe artikelen toegevoegd aan mn webshop. Ben echter nog steeds niet tevreden.
Iemand tips wat er beter zou kunnen?Niet qua artikelen, maar qua site.
www.zuip.nl
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En dan nog, echte vrienden gunnen je ook sloppy seconds!
Je kan ook niet gepijnigd en paranoïde worden. Kwestie van mindsetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.
Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook niet gepijnigd en paranoïde worden. Kwestie van mindset
Cue_! Ik ook!quote:
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.
En niet enkel een kwestie van mindset.
Een kwestie van een jaar lang door een hel gaan, en iemand anders met de loot weg zien lopen.
Voorbeelden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef WasMachinator het volgende:
en ondertussen kan ik mij doodlachen om de potentiele nieuwe vriend van mijn ex(wat ook vaag is, ze hebben al 2 maanden contact maar er is echt niks), zijn muziek smaak is zo belabberd dat ik er spontaan de slappe lach van kan krijgen
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |