Idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het woord is in elk geval niet Engels.
Neem deze!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een verkeringsliedje man
Verliefd geweest, ben jij wel een verliefd geweeeeheheheeest!quote:
Vreselijk zoetsappig; One day like this van Elbowquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een verkeringsliedje man
Ik heb vier bakken koffie op en heb hetzelfde gevoel. Denk dat het gewoon aan de dag ligt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Nu heb ik zin in mijn bed.
Thee doet echt rare dingen met me.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik rook er nog één en dan vertrek ik maar.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:02 schreef WasMachinator het volgende:
Ik vertrek toch maar niet, kan mijn OV niet vinden..
kan er ook nog wel bij heh
Ja ik ben er inmiddels ook al best goed inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klinkt bekendHad ik zooo vaak toen ik studeerde.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
Gvd ik droomde dat ik met een meidje in bed aan het kroelen was en nu ben ik wakker. Wat een deceptie. Ik herken haar niet
Kroelen, niet neukenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef MohMi het volgende:
[..]Wakker geworden met her en der een hard plekje in de lakens?
Hang bij de supermarkten een briefje op; 'Gezocht; kroelmeisje uit de droom in de nacht van maandag op dinsdag (insert beschrijving hier).'
Is niet gebeurd. Ze was wel leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch nog wel voorvochtplekjes hebben
Wat een hommoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
ik kan mijn huidige crush trouwens vergeten..
Ligt te gevoelig voor die vriend van mij, begrijpelijk en anders zou het ook wel een beetje hypocriet van mij zijn geweest. Maar god wat baal ik ervan
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
Voorvochtplekjes
Woord van de dag.Als er dan nog eens een meisje in mijn bed begint te zeuren over die harde plekken heb ik een goeie reply!
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
Ligt te gevoelig voor die vriend van mij, begrijpelijk en anders zou het ook wel een beetje hypocriet van mij zijn geweest. Maar god wat baal ik ervan
Netjes, de bro code.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
[..]Echt hé xD Ik had vroegah op de middelbare school een klasgenote die werd altijd helemaal gek als iemand 'voorvocht' zei, vond ze smerig
[..]Komt wel goed, schatje
[..]Zuur! Maar je hebt er dus met je vriend over gesproken? Vind het netjes van je hoe je er mee omgaat joh, maar wel echt zuurrrrr dat het dan deze afloop heeft.
inddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |