Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!quote:
Euhm....quote:
Is het ook wel! :d xDquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!
wat is deze nouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm....Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, jij sjanst toch niet met kutalto's
![]()
Mooi onderuit gelult, MohMi
Thee met melkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!
Ik in een hockeyrokje!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:16 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze nou
Ik verslind alles levend. Dan trek je maar een hockeyrokje aan, pumps, en een polo'tje.
EN JE GEEFT GEEN ANTWOORD OP DE VRAAG.
Foetsie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
Ik kan die foto niet meer weghalen.![]()
Hara, crutch, kan een van jullie dat aub voor me doen?
Of hij doet het expresquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:25 schreef ovoxo het volgende:
Hehehe lol, m'n ex heeft twitter en hij sjanst behoorlijk met allemaal meisjes. Idioot. Hij is vast vergeten 'm op private te doen.
Oh, kan ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er zijn tweets over mij. Godsamme.quote:
You're not helping here!quote:
Nog gayerderher!quote:
Gelukkig heb je mij nog schatje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er zijn tweets over mij. Godsamme.
RIGIDE TRUTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik in een hockeyrokje!!Hahaha, dat moet ik meemaken!!
![]()
En ik denk het niet, ik heb gvd 5,5 jaar en liters aan alcohol nodig gehad om met een bekende in bed te duikenZal dus niet snel gebeuren met iemand die ik niet ken en met zo'n openingszin naar me toe komt
![]()
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
diepe shit braquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik mis het gevoel wat je me gaf, niet de manier waarop het gevoel tot stand kwam #TheInfluence
Zullen wij paren?quote:
Je ex is toch niet Geester?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik mis het gevoel wat je me gaf, niet de manier waarop het gevoel tot stand kwam #TheInfluence
Semi-diepzinnig Engels gekonkel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef ovoxo het volgende:
talk to me please don't have much to believe in![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
[..]
RIGIDE TRUT
Gelijk een rigide baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post terug ; 'ne ne sssst'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef ovoxo het volgende:
talk to me please don't have much to believe in![]()
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
En geen kans om je liefje vandaag even te humpen?
Mag ik dan aan je haar zitten?quote:
Okselhaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenVanavond ga ik haar voorstellen aan mijn moeder
[..]
Mag ik dan aan je haar zitten?
Wat een fag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
Even if we have learned from the mistake and would never repeat it. My eyes grew narrower. I became more distant
wat is dit
Deze tweets zijn echt.. ik weet het woord er niet eens voor. Wat een kuttweets.quote:
My eyes grew narrower?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
Even if we have learned from the mistake and would never repeat it. My eyes grew narrower. I became more distant
wat is dit
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenVanavond ga ik haar voorstellen aan mijn moeder
Crutch! Stuur Hara eens iets moois en romantisch.quote:
Moet je nemen, dat is echt baas. Behalve als een ander er dan terloop mee aankomt van HE KIJK EENS WAT EEN LEUK LIEDJE IK HEB DIE IS VOOR JOUquote:
nu ben ik benieuwd welk nr het isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je nemen, dat is echt baas. Behalve als een ander er dan terloop mee aankomt van HE KIJK EENS WAT EEN LEUK LIEDJE IK HEB DIE IS VOOR JOU
En dat je die dan al godverdomse vier jaar lang hebt gehad met iemand anders. rotopjoh
Het woord is in elk geval niet Engels.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Deze tweets zijn echt.. ik weet het woord er niet eens voor. Wat een kuttweets.
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het woord is in elk geval niet Engels.
Neem deze!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een verkeringsliedje man
Verliefd geweest, ben jij wel een verliefd geweeeeheheheeest!quote:
Vreselijk zoetsappig; One day like this van Elbowquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een verkeringsliedje man
Ik heb vier bakken koffie op en heb hetzelfde gevoel. Denk dat het gewoon aan de dag ligt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Nu heb ik zin in mijn bed.
Thee doet echt rare dingen met me.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik rook er nog één en dan vertrek ik maar.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:02 schreef WasMachinator het volgende:
Ik vertrek toch maar niet, kan mijn OV niet vinden..
kan er ook nog wel bij heh
Ja ik ben er inmiddels ook al best goed inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klinkt bekendHad ik zooo vaak toen ik studeerde.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
Gvd ik droomde dat ik met een meidje in bed aan het kroelen was en nu ben ik wakker. Wat een deceptie. Ik herken haar niet
Kroelen, niet neukenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef MohMi het volgende:
[..]Wakker geworden met her en der een hard plekje in de lakens?
Hang bij de supermarkten een briefje op; 'Gezocht; kroelmeisje uit de droom in de nacht van maandag op dinsdag (insert beschrijving hier).'
Is niet gebeurd. Ze was wel leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch nog wel voorvochtplekjes hebben
Wat een hommoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
ik kan mijn huidige crush trouwens vergeten..
Ligt te gevoelig voor die vriend van mij, begrijpelijk en anders zou het ook wel een beetje hypocriet van mij zijn geweest. Maar god wat baal ik ervan
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
Voorvochtplekjes
Woord van de dag.Als er dan nog eens een meisje in mijn bed begint te zeuren over die harde plekken heb ik een goeie reply!
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
Ligt te gevoelig voor die vriend van mij, begrijpelijk en anders zou het ook wel een beetje hypocriet van mij zijn geweest. Maar god wat baal ik ervan
Netjes, de bro code.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
[..]Echt hé xD Ik had vroegah op de middelbare school een klasgenote die werd altijd helemaal gek als iemand 'voorvocht' zei, vond ze smerig
[..]Komt wel goed, schatje
[..]Zuur! Maar je hebt er dus met je vriend over gesproken? Vind het netjes van je hoe je er mee omgaat joh, maar wel echt zuurrrrr dat het dan deze afloop heeft.
inddquote:
Geweldig, ik zou al niks van hun kopen =)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Skv het volgende:
Wij staan zelf als student company achter dit product en zijn hierdoor erg gemotiveerd om dit project succesvol af te ronden.
http://www.kingzen.com/home
'we staan zelf achter ons product'. Joh.
Zonde man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..
en ik moet ook ruim 4 weken doorbrengen in totaal met hem deze vakantie.
Maar het gaat niet van harte, want o wat zag ze er geweldig uit vrijdag
[..]
indd
Vind het kut voor je, kerelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja vond het toch wel zo eerlijk, ook omdat die 2 nog goed met elkaar bevriend zijn..
en ik moet ook ruim 4 weken doorbrengen in totaal met hem deze vakantie.
Maar het gaat niet van harte, want o wat zag ze er geweldig uit vrijdag
[..]
indd
Uitsluitend wat hints, heb expres verder niets gedaan totdat ik met hem had gesproken.. en ja toen dat was gebeurd is het afkappen wat dat betreft..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Zonde man.
Wat heb je tegen haar gezegd? Of nog niks?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Uitsluitend wat hints, heb expres verder niets gedaan totdat ik met hem had gesproken.. en ja toen dat was gebeurd is het afkappen wat dat betreft..
Spookte ook wel eens door mijn hoofd.. Maar heb het ook met een paar andere vrienden van mijn vriendengroep erover gehad en hun zeggen ook doe nou niet want dat loopt fout..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Bro code be damned. Ik zou er gewoon voor gaan.
Ik vind dit netjes van je, maar ik zou er flink de schijt aan hebben.
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, maar dat is ook wel echt een fijn gevoel, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Spookte ook wel eens door mijn hoofd.. Maar heb het ook met een paar andere vrienden van mijn vriendengroep erover gehad en hun zeggen ook doe nou niet want dat loopt fout..
kan er wel 1 positief ding uit halen, en dat is dat ik nu weet dat er meer is op de wereld als mijn ex.. want dat wou ik eerst niet geloven
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.
Daarentegen; ik vraag me wel af wat de argumenten van die vriend waren...
Hun hadden nog een middelbareschool relatie, oftewel toen t uit was zagen ze elkaar evengoed nog elke dag en hun zijn verder goed bevriend gebleven etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het een échte goede vriend is, zou ik dat niet op het spel zetten voor een meisje.
dat heb ik dus ook, dus eigenlijk zou het bijzonder hypocriet zijn van mezelf als ik dit had doorgezetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.
De bro code heb ik al eerder overtreden, en iemand heeft hem ook al bij mij overtreden. We gaan nog steeds met zijn allen op vakantie en naar de kroeg. Komt uiteindelijk allemaal goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Als een vriend van me met mn ex zou gaan zitten klooien dan zou ik 'm de tyfus laten krijgen forever. Snap dat wel hoor.
Wat hij zegt. En dan nog, echte vrienden gunnen je ook sloppy seconds!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet wel een paar producten die je moet leveren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb net nieuwe artikelen toegevoegd aan mn webshop. Ben echter nog steeds niet tevreden.
Iemand tips wat er beter zou kunnen?Niet qua artikelen, maar qua site.
www.zuip.nl
Ik zou de omschrijvingen onder de plaatjes zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Ik heb net nieuwe artikelen toegevoegd aan mn webshop. Ben echter nog steeds niet tevreden.
Iemand tips wat er beter zou kunnen?Niet qua artikelen, maar qua site.
www.zuip.nl
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En dan nog, echte vrienden gunnen je ook sloppy seconds!
Je kan ook niet gepijnigd en paranoïde worden. Kwestie van mindsetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte vrienden doe je die pijn en paranoia niet aan.
Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook niet gepijnigd en paranoïde worden. Kwestie van mindset
Cue_! Ik ook!quote:
Ik weet het niet, bij mijn zijn exen er ook met vrienden vandoor gegaan, en ik heb dat die vrienden nooit kwalijk genomen onder het mom van "ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben". Dat werkte best wel goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.
En niet enkel een kwestie van mindset.
Een kwestie van een jaar lang door een hel gaan, en iemand anders met de loot weg zien lopen.
Voorbeelden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef WasMachinator het volgende:
en ondertussen kan ik mij doodlachen om de potentiele nieuwe vriend van mijn ex(wat ook vaag is, ze hebben al 2 maanden contact maar er is echt niks), zijn muziek smaak is zo belabberd dat ik er spontaan de slappe lach van kan krijgen
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |