Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!quote:
Euhm....quote:
Is het ook wel! :d xDquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!
wat is deze nouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm....Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, jij sjanst toch niet met kutalto's
![]()
Mooi onderuit gelult, MohMi
Thee met melkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, nu aan mijn tweede bak thee. Ik voel me echt gay!
Ik in een hockeyrokje!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:16 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze nou
Ik verslind alles levend. Dan trek je maar een hockeyrokje aan, pumps, en een polo'tje.
EN JE GEEFT GEEN ANTWOORD OP DE VRAAG.
Foetsie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
Ik kan die foto niet meer weghalen.![]()
Hara, crutch, kan een van jullie dat aub voor me doen?
Of hij doet het expresquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:25 schreef ovoxo het volgende:
Hehehe lol, m'n ex heeft twitter en hij sjanst behoorlijk met allemaal meisjes. Idioot. Hij is vast vergeten 'm op private te doen.
Oh, kan ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er zijn tweets over mij. Godsamme.quote:
You're not helping here!quote:
Nog gayerderher!quote:
Gelukkig heb je mij nog schatje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er zijn tweets over mij. Godsamme.
RIGIDE TRUTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik in een hockeyrokje!!Hahaha, dat moet ik meemaken!!
![]()
En ik denk het niet, ik heb gvd 5,5 jaar en liters aan alcohol nodig gehad om met een bekende in bed te duikenZal dus niet snel gebeuren met iemand die ik niet ken en met zo'n openingszin naar me toe komt
![]()
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
diepe shit braquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik mis het gevoel wat je me gaf, niet de manier waarop het gevoel tot stand kwam #TheInfluence
Zullen wij paren?quote:
Je ex is toch niet Geester?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef ovoxo het volgende:
Ik mis het gevoel wat je me gaf, niet de manier waarop het gevoel tot stand kwam #TheInfluence
Semi-diepzinnig Engels gekonkel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef ovoxo het volgende:
talk to me please don't have much to believe in![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
[..]
RIGIDE TRUT
Gelijk een rigide baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post terug ; 'ne ne sssst'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef ovoxo het volgende:
talk to me please don't have much to believe in![]()
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
En geen kans om je liefje vandaag even te humpen?
Mag ik dan aan je haar zitten?quote:
Okselhaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenVanavond ga ik haar voorstellen aan mijn moeder
[..]
Mag ik dan aan je haar zitten?
Wat een fag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
Even if we have learned from the mistake and would never repeat it. My eyes grew narrower. I became more distant
wat is dit
Deze tweets zijn echt.. ik weet het woord er niet eens voor. Wat een kuttweets.quote:
My eyes grew narrower?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef ovoxo het volgende:
Even if we have learned from the mistake and would never repeat it. My eyes grew narrower. I became more distant
wat is dit
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat ik tot het weekend moet wachtenVanavond ga ik haar voorstellen aan mijn moeder
Crutch! Stuur Hara eens iets moois en romantisch.quote:
Moet je nemen, dat is echt baas. Behalve als een ander er dan terloop mee aankomt van HE KIJK EENS WAT EEN LEUK LIEDJE IK HEB DIE IS VOOR JOUquote:
nu ben ik benieuwd welk nr het isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je nemen, dat is echt baas. Behalve als een ander er dan terloop mee aankomt van HE KIJK EENS WAT EEN LEUK LIEDJE IK HEB DIE IS VOOR JOU
En dat je die dan al godverdomse vier jaar lang hebt gehad met iemand anders. rotopjoh
Het woord is in elk geval niet Engels.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Deze tweets zijn echt.. ik weet het woord er niet eens voor. Wat een kuttweets.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |