Als ik dat agrument op kantoor gebruik wanneer ik aan de Duitse directeur vraag of ie wel eens heeft geblowed, gaan ze daar veel minder openminded mee omquote:
Ik zie geen reden om daar moeilijk over te gaan doen!quote:
quote:
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om daar moeilijk over te gaan doen!Dan zouden we het wel sneaky over de PM gooien!
[..]
Maar ik kan wel aan jou vragen of je de Duitse directeur wel een hebt geblowd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Als ik dat agrument op kantoor gebruik wanneer ik aan de Duitse directeur vraag of ie wel eens heeft geblowed, gaan ze daar veel minder openminded mee om
Lijkt me ook niet dat je dat eerst gaat besprekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!
Jullie zien net zoveel als wij in dit topic!
Kan ik me totaal niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delen
Iedereen blaast hier behoorlijk hoog van de toren over al dan niet gescoorde clam!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
Nou, zou het me wel weer voor kunnen stellen dat als jullie wél zouden neuken, je geen zin hebt om dat hier te delen
"Hier probeerde SSS hem naar binnen te frommelen."quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik me totaal niet voorstellen.
Ik kan me enkel voorstellen dat er hier dan een enorme fotoreportage en livestream komt te staan.
Ik ben redelijk nieuw op de datingmarkt. Ik ben nog maar een groentje enzo!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me ook niet dat je dat eerst gaat bespreken
Juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
[..]
"Hier probeerde SSS hem naar binnen te frommelen."
"Hier was het bijna gelukt en zochten we een condoom."
"Hier rookt Cue- tevreden een sigaret."!
Cue_ rookt heul niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
[..]
True story.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik stem vóór!!
![]()
Mur en Skv zouden ook wel een dodelijk duo vormen als die een keer de stad in zouden gaan om clam te hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
True story.
We zouden elkaar ook wel goed aanvullen denk ik,
Hoe smaak jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
True story.
We zouden elkaar ook wel goed aanvullen denk ik,
Hij de ene helft van de anus.. jij de ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik stem vóór!!
![]()
Mur en Skv zouden ook wel een dodelijk duo vormen als die een keer de stad in zouden gaan om clam te hosselen
Nee, omdat ik gewoon de lelijke uitwoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.
Maar vanwaar zouden wij dodelijk zijn? Allebei een te grote muil voor onze leeftijd?
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wingmannen. Laatst voor het eerst volledig gelukt met een vriend van me. Allebei één van een set van twee vriendinnetjes geregeld. Meestal staat er eentje met een lelijkerd te praten en eentje met een lieve.
Maar vanwaar zouden wij dodelijk zijn? Allebei een te grote muil voor onze leeftijd?
Dat inderdaad, en allebei even fijngevoeligquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |