quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachts
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag dat aan mensen die shifto tegenkomen bij het uitgaan om 3 uur 's nachts
Allebei!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?
Ik ben kk aardig en doe nooit watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Maakt shifto nou ruzie of klapt hij mensen?
Ik ben ook kk aardig en ik ben nog nooit in een politiecel geëindigd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben kk aardig en doe nooit watHier is een verkeerd beeld van mij ontstaan
Nice, net echt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben kk aardig en doe nooit watHier is een verkeerd beeld van mij ontstaan
Ik ben dik, makkelijk doelwitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook kk aardig en ik ben nog nooit in een politiecel geëindigd.
Dat is toch geen koosnaampje. Noem hem dan madeliefje ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb besloten dat mijn koosnaampje voor Crutch Sexy beast zal zijn.
Ja dag, straks krijgt ie hem niet meer overeind. Dat ik zijn pener Little Princess genoemd heb is al erg zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is toch geen koosnaampje. Noem hem dan madeliefje ofzo.
MIjn ex vond het zo nu en dan hilarisch om Prinses Sofia te zeggen. Toen kreeg ze een week kutstraf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag, straks krijgt ie hem niet meer overeind. Dat ik zijn pener Little Princess genoemd heb is al erg zat.
Harshquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
MIjn ex vond het zo nu en dan hilarisch om Prinses Sofia te zeggen. Toen kreeg ze een week kutstraf.
Nog een keertje afspreken!?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic en Cue, wat doen jullie nu met elkaar? Ik mis info hier.
Dat zou echt fantastisch zijn! 450 minuten feest!quote:
We hebben 1 x een biertje gedronken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
Dus jullie zijn vriendjes zonder gesnoep tussendoor?
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!quote:
Dat we dat gewoon mogen vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We hebben nog niets besproken over iets anders, nee!
Jullie zien net zoveel als wij in dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |