quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Godverdomme nu kom ik weer nukkig overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi, je komt ietwat nukkiger over dan anders, is alles goed?How is life??
En Tjikquote:
Pff, ik zal nog eens oprechte interesse tonenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme nu kom ik weer nukkig overWat een gezeik!
Het gaat juist prima, hoe beter het gaat hoe zeikeriger ik word!
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef twi het volgende:
Oh ja, m'n andere slowchat wordt volgepost door mensen die ik niet zo leuk vind, misschien dat het daardoor komt. Moet even hier afreageren.
Ja maar Joy die werkt een hele hoop, die post meestal savondsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
En Joysaaahahaaaa
Goffedomme
Zo. UItgezeurd. Ik ga grafiekjes maken.
De egoïst!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Die is toch bezig met over_hedge ofzo? Die hebben een leven gekregen.
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensenquote:
ZAL IK ZE EVEN UITSCHELDEN VOOR JE, TWI?? DOE IK HOOR!! HOU ME TEGEN!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensen
Nee want de stomme mensen zijn weer even weg. Ik geef je wel een seintje wanneer ze terug zijn. Dan mag je ze aan stukken scheuren. Oh wacht, daar heb ik Murdera al voor. Wat doe jij om mensen af te schrikken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
ZAL IK ZE EVEN UITSCHELDEN VOOR JE, TWI?? DOE IK HOOR!! HOU ME TEGEN!!
Het duizelt me een beetje. Iets over Geoprocessing, python en Image Analysis windows!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |