quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Godverdomme nu kom ik weer nukkig overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi, je komt ietwat nukkiger over dan anders, is alles goed?How is life??
En Tjikquote:
Pff, ik zal nog eens oprechte interesse tonenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme nu kom ik weer nukkig overWat een gezeik!
Het gaat juist prima, hoe beter het gaat hoe zeikeriger ik word!
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef twi het volgende:
Oh ja, m'n andere slowchat wordt volgepost door mensen die ik niet zo leuk vind, misschien dat het daardoor komt. Moet even hier afreageren.
Ja maar Joy die werkt een hele hoop, die post meestal savondsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
En Joysaaahahaaaa
Goffedomme
Zo. UItgezeurd. Ik ga grafiekjes maken.
De egoïst!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Die is toch bezig met over_hedge ofzo? Die hebben een leven gekregen.
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensenquote:
ZAL IK ZE EVEN UITSCHELDEN VOOR JE, TWI?? DOE IK HOOR!! HOU ME TEGEN!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensen
Nee want de stomme mensen zijn weer even weg. Ik geef je wel een seintje wanneer ze terug zijn. Dan mag je ze aan stukken scheuren. Oh wacht, daar heb ik Murdera al voor. Wat doe jij om mensen af te schrikken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
ZAL IK ZE EVEN UITSCHELDEN VOOR JE, TWI?? DOE IK HOOR!! HOU ME TEGEN!!
Het duizelt me een beetje. Iets over Geoprocessing, python en Image Analysis windows!quote:
Het voelt als een half levenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
Wisten jullie dat deze SC pas 10 weken bestaat?!
Voelt ook als meer dan 80% van mn Fokcarriere. Terwijl die in 2003 al begon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Het voelt als een half levenlots of shit has happened lol
Dus ik heb helemaal niet zoveel gemist dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef shifto het volgende:
Het voelt als een half levenlots of shit has happened lol
29 maart 2012quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
Wisten jullie dat deze SC pas 10 weken bestaat?!
Te veel typewerk.. te drukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo nukkig doen en gewoon helpen door te zeggen "SC VERSIEREN MOEILIJK OF NIET"! Nukkige mensen
Ik iets te veel PL/SQLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het duizelt me een beetje. Iets over Geoprocessing, python en Image Analysis windows!
Die werkt fokking veel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
En Joysaaahahaaaa
Goffedomme
Zo. UItgezeurd. Ik ga grafiekjes maken.
Ja en die Jaleesa ook. Maar die telde ook bijna niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die werkt fokking veel.
En miesjelle heeft ons verlaten.
En terecht, die humorloze 9GAG plaatjes van shifto schrikken af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die werkt fokking veel.
En miesjelle heeft ons verlaten.
Oracle kan best vermoeiend zijn ook. Ik krijg binnenkort een Oracle 11 en webforms opfris dinges.quote:
Uitkijken hè, ik klap mensen alsof het niets is. wacht maar tot 3u snachtsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, die humorloze 9GAG plaatjes van shifto schrikken af.
QFT.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, die humorloze 9GAG plaatjes van shifto schrikken af.
Come at me brah.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Uitkijken hè, ik klap mensen alsof het niets is. wacht maar tot 3u snachts
Kom maar jonge, New Tristam, vanavond, MAAK JE KANKER DOOD MUR HOOR JE ME KANKUUUURRR DOOODDDDDquote:
Jij bent volgens mij een hobbit, je kunt mij niet eens raken man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Uitkijken hè, ik klap mensen alsof het niets is. wacht maar tot 3u snachts
Blijf eens met je grote woorden van mn bitch af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een hobbit, je kunt mij niet eens raken man.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een hobbit, je kunt mij niet eens raken man.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Blijf eens met je grote woorden van mn bitch af.
Het waren juist hele kleine woorden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Blijf eens met je grote woorden van mn bitch af.
TR gemacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom maar jonge, New Tristam, vanavond, MAAK JE KANKER DOOD MUR HOOR JE ME KANKUUUURRR DOOODDDDD
Wat een nachtmerriequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oracle kan best vermoeiend zijn ook. Ik krijg binnenkort een Oracle 11 en webforms opfris dinges.
Aaah nice man, ik ben ff mn wizard naar 60 stampenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
TR gemacht.
hihi garpje.
Gister in act 2 gebaast, ging echt fokking goed ouwe
sorry juffrouw Jukuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Nou nou, wat een taal jongens. Dat kan toch niet. Kknietnormaaldit.
Oracle, SQL, PHP, C Sharp, Java... hahahahara!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Nou nou, wat een taal jongens. Dat kan toch niet. Kknietnormaaldit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |