Ik zie het nog wel gebeuren dat zij alles en iedereen overwonnen heeft, dan hem treft, en dan in een emotioneel iets haar draken niet op hem durft af te sturen en dan allebei in een episch gevecht sterven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef Khaleesi het volgende:
Zou een interessante battle worden mocht ie ooit slaags raken met Dany.
Of een verbondje sluiten? Kat in het bakkie.
Toen ze Drogo in de fik zette, was dat niet omdat dat familietraditie is bij de Targaryens?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef DeParo het volgende:
Ik denk dat die leider van die wandelende lijken de Mad King is, maar goed, een vermoeden.
Dat is toch een compleet ander ras.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef DeParo het volgende:
Ik denk dat die leider van die wandelende lijken de Mad King is, maar goed, een vermoeden.
Nee, dat was een Dothraki gewoonte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ze Drogo in de fik zette, was dat niet omdat dat familietraditie is bij de Targaryens?
leuke gedachte maar nee. Dit is een undead en dus een ander ras.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef DeParo het volgende:
De white walkers dan kennelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:16 schreef maurisioo het volgende:
Ander ras? Wat heb ik gemist? Zijn er rassen in GoT?
White Walkers schijnen een ander ras te zijn. Dus niet geturned als een soort zombie, maar echt zo geboren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:16 schreef maurisioo het volgende:
De wights daarintegen zijn wel geturndquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
White Walkers schijnen een ander ras te zijn. Dus niet geturned als een soort zombie, maar echt zo geboren.
Je bedoelt vuur tegen ijs?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef Khaleesi het volgende:
Zou een interessante battle worden mocht ie ooit slaags raken met Dany.
Of een verbondje sluiten? Kat in het bakkie.
Die wel ja. Maar die leider is een white walker en geen wight.quote:
A Song of Ice and Firequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt vuur tegen ijs?
Hoe heet de boekenreeks ook alweer? Ik gok (geen idee, niet gelezen) dat dat er wel aan zit te komen!
Dat doen Targaryens ook uit gewoonte, net zoals Wildlings en in het verleden de Night's Watch.quote:
Misschien is het wel een oude overgebleven gewoonte uit voorzorg. Steek alles wat dood is in de hens, dan komt t zeker niet terug!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat doen Targaryens ook uit gewoonte, net zoals Wildlings en in het verleden de Night's Watch.
Wat was de religie van de Targaryens voordat Aegon Westeros veroverde? Want toen ging hij pas de faith of the seven aanhangen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is het wel een oude overgebleven gewoonte uit voorzorg. Steek alles wat dood is in de hens, dan komt t zeker niet terug!
Dit, en de belachelijke uitvaartkosten in Westeros...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is het wel een oude overgebleven gewoonte uit voorzorg. Steek alles wat dood is in de hens, dan komt t zeker niet terug!
Maar "besmetten" ze nou andere mensen als ze die doden ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
White Walkers schijnen een ander ras te zijn. Dus niet geturned als een soort zombie, maar echt zo geboren.
Er staan spoilers in die tekst dus pas op!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Faith_of_the_Seven
Ik wil geen achtergrond info lezen, ik wil de serie volgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nee, de doden worden op een of andere manier tot leven gewekt door de "White walkers"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar "besmetten" ze nou andere mensen als ze die doden ofzo?
Of ben ik te zombieminded.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:16 schreef maurisioo het volgende:
Oh dat heb ik nog nooit uit de serie kunnen halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Theon en Petyr zijn sowieso bestaande namen. Eddard is in ieder geval een bestaande achternaam, net als Robb. Niet te snel denken dat de namen fantasienamen zijn die door de schrijver bedacht zijn. Tolkien heeft ook Gandalf niet als naam verzonnen. Er zit vaak een hoop research in dat soort boeken waardoor ze met namen in aanraking komen die niet meer in algemeen gebruik zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef Khaleesi het volgende:
Iets anders wat ik me altijd afvroeg: Waar staat de titel Ser voor? Is dat een simpele ombuiging van Sir zodat het wat exotischer klinkt?![]()
Ik heb gemerkt dat GRRM vaak simpelweg een letter weghaalt of toevoegt bij namen, om ze iets specialer te maken. Robb ipv Rob, Theon ipv Theo, Eddard ipv Edward, Petyr ipv Peter, Myrcella ipv Marcella eeeenz.
Van asoiaf forum.quote:Bran Stark Bran is Welsh for crow. Bran the Blessed (Bran Fendigaidd -pronounced "Fendigaith") was a hero from the Mabinogion Cycle. Wikipedia has an excellent page on this guy, whose sister Branwen's story sounds a lot like Arya's, though some aspects of her life have more in common with Sansa's ("It's all my fault!"). The presence magic cauldron (hey, Bran did kinda come back from the dead) sounds an awful like the wights coming back once the Others have killed them; that is, if you want to equate the Irish with the Others. Bran is associated with everything from the ravens at the Tower of London to the Parsifal legend (as a fisher-king type, which is a whole other massive subject but which the crippled Bran from ruined Winterfell fits almost perfectly.) Bran the Blessed was also a giant (Bran Stark rides one) and could, if memory serves, see the future. His father was Llyr, the basis for Shakespeare's King Lear, two of whose daughters rebel.
Dat waren de sprookjes ja die die oma vertelde. Ik ga er niet vanuit dat dat bepaalde rassen zijn. Klinkt dan net als WoW.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja.
1 Mensen
2 The Others (White Walkers)
3 Children of the Forest
4 Reuzen
Nee, want er wordt, ook in de serie, nadruk op gelegd dat je de doden, ten noorden van The Wall, moet verbranden omdat ze anders terugkomen. Ygritte bijvoorbeeld wil de belofte dat Jon haar lichaam verbrandt. The Others kunnen de doden weer tot leven brengen maar daarvoor hoeven ze niet degenen te zijn die de dood veroorzaken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar we weten toch nog helemaal niet HOE ze dat doen? Misschien is het wel een soort van beet. Hap! Hopsa. Zo. Zombie-wight! Who knowsHet lijkt we een beetje op alsof die Wights de ghouls zijn van de White Walkers. Gewoon lekker kanonnenvoer en slaafjes.
Snarks en grumpkins?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat waren de sprookjes ja die die oma vertelde. Ik ga er niet vanuit dat dat bepaalde rassen zijn. Klinkt dan net als WoW.
Okee okee, 'k wist niet dat je boos werd...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef Dagonet het volgende:
Niet te snel denken dat de namen fantasienamen zijn die door de schrijver bedacht zijn.
Zeker zijn die echtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat waren de sprookjes ja die die oma vertelde. Ik ga er niet vanuit dat dat bepaalde rassen zijn. Klinkt dan net als WoW.
Wat zijn het danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik boos ben? Je zat alleen fout door te denken dat het simpelweg het toevoegen/veranderen van wat lettertjes is om een naam interessant te doen lijken,p er zit veel meer achter en dat geeft het verhaal juist een veel betere lading.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee okee, 'k wist niet dat je boos werd...![]()
That it doesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik boos ben? Je zat alleen fout door te denken dat het simpelweg het toevoegen/veranderen van wat lettertjes is om een naam interessant te doen lijken,p er zit veel meer achter en dat geeft het verhaal juist een veel betere lading.
Old Nan. Is het kindermeisje, niet oma.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
volgens de verhalen wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
Kom op zeg, reuzen
En ze rijden dan zeker ook op mammoeten en gebruiken boomstammen als knuppels
Schijnt zelfs dat sommigen op draken die vuur (quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
Kom op zeg, reuzen
En ze rijden dan zeker ook op mammoeten en gebruiken boomstammen als knuppels
Okequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Old Nan. Is het kindermeisje, niet oma.
Van the Others weet je dat ze echt zijn, waarom de rest dan niet?
Dit is het serietopic. Hier discussieren en speculeren we puur over wat we van de serie weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef Sjapoela het volgende:
Sommigen hier moeten zich echt eens in de geschiedenis verdiepen, the children of the forest vs the andals etc
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:20 schreef Kirov het volgende:
Ik zal wel even een samenvatting typen met alle belangrijke spoilers, als je dat heb gelezen hoef je niet meer bang te zijn voor spoilers op internet en kun je alle achtergronden lezen.
Probleem opgelost!
Dan moeten er geen onzin 'feiten' genoemd worden, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dit is het serietopic. Hier discussieren en speculeren we puur over wat we van de serie weten.
Een serie is voor mij nog altijd ontspanning, geen extra studie.
Dat is inderdaad wel lastig, ik heb nog steeds een aantal spoilers in mijn kop zitten waar ik niet naar op zoek wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Khaleesi het volgende:
Plus wanneer je studiemateriaal wil zoeken op internet je 9 van de 10 keer tegen je zin gespoild wordt....
Kom op zeg. Laat ons lekker discussiëren. Ook al slaat het nergens op, het is nog steeds leuk. En niet als iemand dat verpest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dan moeten er geen onzin 'feiten' aangedragen worden, toch?
Omg, ik heb het verpestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kom op zeg. Laat ons lekker discussiëren. Ook al slaat het nergens op, het is nog steeds leuk. En niet als iemand dat verpest.
The Othersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Old Nan. Is het kindermeisje, niet oma.
Van the Others weet je dat ze echt zijn, waarom de rest dan niet?
Ze zijn van het begin af aan the Others genoemd in de boeken, dus daar houd ik me aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
The Others. Klinkt als Lost. Btw, Old Nan is waarschijnlijk kapot nu Winterfell in as ligt?
Maar wij hebben het hier over de serie dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn van het begin af aan the Others genoemd in de boeken, dus daar houd ik me aan.En Lost is een kutserie.
Ik neem aan dat ze dood is ja, maar dat heeft me al een aantal x zuur komen te staan.
Het blijven the others.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar wij hebben het hier over de serie dus
Oke jij je zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was old nan niet al vermoord toen Geoffrey aan de macht kwam? Haar hoofd stond toch ook op een staak?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
The Others. Klinkt als Lost. Btw, Old Nan is waarschijnlijk kapot nu Winterfell in as ligt?
Nee, dat was Septa Mordane, Sansa's hofdame/begeleidster.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef kirsten. het volgende:
[..]
was old nan niet al vermoord toen Geoffrey aan de macht kwam? Haar hoofd stond toch ook op een staak?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke jij je zienDon't you bazinga meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./lerares/priesteres.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, dat was Septa Mordane, Sansa's hofdame/begeleidster.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ook niet. Was er ook niet uit te halen. Dat is hier gezegd of "verklapt".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit uit de serie kunnen halen.
Maakt niet uit, ik heb het ook nooit uit de boeken gehaaldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was er ook niet uit te halen. Dat is hier gezegd of "verklapt".
Wat wel duidleijk is is dta ze er anders uitzien dan de wights. Maar dat het een apart ras is en niet iets gemaakt, dat is in de serie ook niet echt duidelijk gemaakt nog, volgens mij.
Wie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
In de serie vond ik het juist duidelijker dan in het boek. Je kon namelijk goed zien dat de white walkers intelligente levende wezens zijn (maar geen mensen, dus ander ras/soort), terwijl de wights als rottende zombies voor zich uit staren/lopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was er ook niet uit te halen. Dat is hier gezegd of "verklapt".
Wat wel duidleijk is is dta ze er anders uitzien dan de wights. Maar dat het een apart ras is en niet iets gemaakt, dat is in de serie ook niet echt duidelijk gemaakt nog, volgens mij.
Ik denk dat we Old Nan sowieso niet meer terug gaan zien, de actrice die haar speelde is kort na de opnames voor seizoen 1 overleden. Ze was 84 als ik mij niet vergis.quote:
Neeheeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef ems. het volgende:
Old Nan werd toch gewoon genakt, net als de rest van de starks toen Joffrey die coup pleegde en Eddard in de gevangenis gooide?
Zeker in het boek komt ze daarna nog behoorlijk vaak naar voren. Of we haar daarna in de serie hebben gezien, weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik het van zowel de serie als het boek verkeerd meegekregen
Oh die! Waarom zouden we die nog terug zien? Die had toch maar een klein bij-rolletje?quote:
Waar staat het kan het niet vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef Khaleesi het volgende:
Doe geen moeite, dat heeft Dr. Sexy al gedaan in het vorige topic![]()
Dat is een principe dat sommige (veel) mensen niet begrijpen. Dat sommige figuren er alleen maar inzitten om een hoofdpersoon een zetje te geven in een bepaalde richting en dat het daarna niet meer belangrijk is wat er met ze gebeurt. Nan is er zo één voor Bran, die zwaardleraar van Sansa is een andere en voor Arya is het dan weer Jaqen. Ze hebben hun doel gediend en verdwijnen uit het verhaal zonder dat er zelfs echt duidelijk is wat hun lot is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Oh die! Waarom zouden we die nog terug zien? Die had toch maar een klein bij-rolletje?
Syrio was ook bij Arya en niet bij Sansaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een principe dat sommige (veel) mensen niet begrijpen. Dat sommige figuren er alleen maar inzitten om een hoofdpersoon een zetje te geven in een bepaalde richting en dat het daarna niet meer belangrijk is wat er met ze gebeurt. Nan is er zo één voor Bran, die zwaardleraar van Sansa is een andere en voor Arya is het dan weer Jaqen. Ze hebben hun doel gediend en verdwijnen uit het verhaal zonder dat er zelfs echt duidelijk is wat hun lot is.
eh...bloosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Syrio was ook bij Arya en niet bij Sansa
Sansa is een verrassende dame; kijk maar eens naar die scene in de finale van seizoen 1 waarbij ze naar het afgehakte hoofd van haar vader moet kijken. Van een trillend miepje verandert ze daar in seconden in iemand die weerstand biedt aan de koning.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:03 schreef Franknfurter het volgende:
Sansa en zwaardvechtenIk probeer het me even te visualiseren!
'Oh jee, mijn nagel!'quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:03 schreef Franknfurter het volgende:
Sansa en zwaardvechtenIk probeer het me even te visualiseren!
Ze was zelfs 1 duwtje verwijderd van eeuwige epicness (in die scene)...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Sansa is een verrassende dame; kijk maar eens naar die scene in de finale van seizoen 1 waarbij ze naar het afgehakte hoofd van haar vader moet kijken. Van een trillend miepje verandert ze daar in seconden in iemand die weerstand biedt aan de koning.
Omdat altijd personages die halverwege het verhaal op onverklaarbare wijze verdwijnen, later op een cruciaal moment nog een laatste keer toeslaan. Dat zit er gewoon ingebakken na decennia van voorspelbare films en series. "Heb je ze niet dood zien gaan - dan komen ze gegarandeerd terug"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een principe dat sommige (veel) mensen niet begrijpen. Dat sommige figuren er alleen maar inzitten om een hoofdpersoon een zetje te geven in een bepaalde richting en dat het daarna niet meer belangrijk is wat er met ze gebeurt. Nan is er zo één voor Bran, die zwaardleraar van Sansa is een andere en voor Arya is het dan weer Jaqen. Ze hebben hun doel gediend en verdwijnen uit het verhaal zonder dat er zelfs echt duidelijk is wat hun lot is.
Dat zou tegen alles ingaan waar House Stark voor staat. Ik kan het me niet voorstellen dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef daeh het volgende:
Ik zat de denken hè, die oom van Jon (Benjen), heeft die zich niet gewoon aangesloten bij The Wildlings? Dat hij het leven in het zwart zat was, en dit de enige manier was om te ontsnappen aan dat leven?
Er is nog steeds niets over hem bekend. Voor al we know is hij ondertussen een wight of een walker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef daeh het volgende:
Ik zat de denken hè, die oom van Jon (Benjen), heeft die zich niet gewoon aangesloten bij The Wildlings? Dat hij het leven in het zwart zat was, en dit de enige manier was om te ontsnappen aan dat leven? Want ten zuiden van de muur zou hij vermoord worden en in het noorden wordt toch iedereen geaccepteerd. Dat zou wel die 2 dode metgezellen verklaren, dat hij ze het plan voorlegde maar dat ze het niet accepteerden.
En zo ja, hoe zou Jon reageren bij een weerzien?
Achja, ik speculeer ook maar wat
Ga er maar niet vanuit, the Starks zijn gedrild in eer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef daeh het volgende:
Ik zat de denken hè, die oom van Jon (Benjen), heeft die zich niet gewoon aangesloten bij The Wildlings? Dat hij het leven in het zwart zat was, en dit de enige manier was om te ontsnappen aan dat leven? Want ten zuiden van de muur zou hij vermoord worden en in het noorden wordt toch iedereen geaccepteerd. Dat zou wel die 2 dode metgezellen verklaren, dat hij ze het plan voorlegde maar dat ze het niet accepteerden.
En zo ja, hoe zou Jon reageren bij een weerzien?
Achja, ik speculeer ook maar wat
In ieder verhaal zit toch altijd een uitschieter in de familie? Misschien voelde hij er wel iets voor om de Wildlings iets bij te brengen, of heeft hij een scharrel ontmoet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit, the Starks zijn gedrild in eer.
Ja zo iets lijkt mij ook het meest logisch. En de reden dat je ze dan niet dood ziet gaan is denk ik dat als het nodig is de personages terug kunnen komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Denk ik ook. Als Benjen nog leeft, komt Jon hem vast wel tegen bij de Wildlings. Ik verwacht inderdaad dat beide heren aan zullen sluiten bij de Wildlings. Gezien de common enemy die eraan komt verwacht ik niet dat de Nights Watch daar zoveel bezwaar tegen zal hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Vieuw het volgende:
Wat Benjen Stark betreft, dat idee had ik zelf ook al gehad. Sowieso denk ik dat Jon de Wildlings wel gaat joinen.
Waarom? Er zijn maar enkele walkers gespot in tegenstelling tot het leger van Mance, die het grootste leger van westeros schijnt te hebben en steeds dichter bij de wall gespot wordt gezien hij waarschijnlijk overweegd om aan te vallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef Khaleesi het volgende:
Ik denk dat de WW's wel een iets grotere bedreiging zijn voor mensen onder de Wall dan de Wildlings hoor
Je verzint nogal wat dingen. Grootste leger van westeros? In aantallen zijn de Lannisters + Tyrells al met meer + veel beter bewapend en getraind. En zijn leger zit nog steeds in de Frostfangs wat juist ver van de Wall vandaan is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn maar enkele walkers gespot in tegenstelling tot het leger van Mance, die het grootste leger van westeros schijnt te hebben en steeds dichter bij de wall gespot wordt gezien hij waarschijnlijk overweegd om aan te vallen.
Dus nee, de wildlings zijn een veel groter gevaar. Voor nu
Dat had je dan verkeerd, want die WW's kwamen voor het kamp van de Crowsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Khaleesi het volgende:
Het idee wat ik overhield aan de season finale was dat een leger van WW's het kamp van de Wildlings aan ging vallen, met hopelijk in seizoen 3 dus een directe confrontatie.
Nogmaals; zij zullen allebei niet snel zich zomaar aansluiten bij de wildlings gezien diezelfde wildlings de wall willen aanvallen..quote:Wellicht dat tegen die tijd Jon en de misschien nog levende Benjen een rol van betekenis konden vervullen aan het front van Mance's leger. Jon die toevallig weet hoe je een WW kapot kan krijgen enzo....
Maar niet als Jon (en heel eventueel Benjen) zich aansluiten bij de vijand van de nights watchquote:In die zin mag de Night's Watch blij zijn dat Jon en Benjen het vuile werk opknappen aan het noorden van de muur.
De WW vallen de wildlings aan? Was wel duidelijk dat het om de Fist ging aangezien Sam daar rondliepquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Khaleesi het volgende:
Het idee wat ik overhield aan de season finale was dat een leger van WW's het kamp van de Wildlings aan ging vallen, met hopelijk in seizoen 3 dus een directe confrontatie. Wellicht dat tegen die tijd Jon en de misschien nog levende Benjen een rol van betekenis konden vervullen aan het front van Mance's leger. Jon die toevallig weet hoe je een WW kapot kan krijgen enzo....
In die zin mag de Night's Watch blij zijn dat Jon en Benjen het vuile werk opknappen aan het noorden van de muur.
DOCH als Jon de Wildlings joined en ze helpt om de Wall te doorbreken, ja dan moet zijn kop rollen ja
Enkel speculatie dus van mijn kant...
Dit dacht ik dus ook. En omdat die toeter 3x af ging, en ik geloof niet dat Wildlings gebruiken van de Crows hadden overgenomen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De WW vallen de wildlings aan? Was wel duidelijk dat het om de Fist ging aangezien Sam daar rondliep
De crows in de fist, dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ik neem aan dat die WW's geen enkele andere kant op kunnen dan zuidwaarts, dus vroeg of laat gaan ze de Wildlings tegenkomen.
Nu is het dus maar de vraag wie waar eerst is: 1: WW's bij Wildling kamp, of 2: de Wildlings bij de Wall.....
Hoeft ook niet bewust "overgelopen" te zijn. Kan ook gevangen genomen zijn, en indien er een battle met de WW's komt gewoon voorin het leger geduwd worden...quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef ems. het volgende:
Verder lijkt het me sterk dat Benjen zomaar opeens is over gelopen naar de wildlings.
Hoedatzo? Ik kreeg toch het idee dat ze onderweg waren naar iets veel groters, met veel meer man dan nodig was om die paar Crows uit te schakelen...?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat had je dan verkeerd, want die WW's kwamen voor het kamp van de Crows
Dat niet alleen, elke keer heb je valse hoop op iets moois maar krijgt het een onverwachte wending. Zoals in seizoen 1 dat Eddard Stark Goffrey gaat arresteren en dat die gold cloaks hem ineens aanvallen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet bewust "overgelopen" te zijn. Kan ook gevangen genomen zijn, en indien er een battle met de WW's komt gewoon voorin het leger geduwd worden...En zich dan bewijzen als capabele vechtersbaes.
Het is maar net wat de omstandigheden zijn.
En ja je merkt het: ik verwacht dus stiekem een WW tegen Wildlings battle, hoewel dit vast en zeker ijdele hoop zal zijn aangezien dit financieel en technisch niet haalbaar is voor de makers
[..]
Hoedatzo? Ik kreeg toch het idee dat ze onderweg waren naar iets veel groters, met veel meer man dan nodig was om die paar Crows uit te schakelen...?
Het personage Mance Rayder wordt momenteel gecast, dus moet wel iemand anders zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Maar het is toch ook niet duidelijk wie Mance Ryder is? Ik had een vermoedden dat dat Benjen was, of is dat complete bullshit?
Het leger van de Lannisters en Tyrells zijn niet met meer, en zitten sowieso in het zuiden. Willen ook zo min mogelijk met the wall te maken hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verzint nogal wat dingen. Grootste leger van westeros? In aantallen zijn de Lannisters + Tyrells al met meer + veel beter bewapend en getraind. En zijn leger zit nog steeds in de Frostfangs wat juist ver van de Wall vandaan is.
Het leger van wijlen Renly Baratheon was de grootste met 100.000 man, in de Frostfangs zitten 100.000 Wildlingen dus niet alleen soldaten maar ook vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het leger van de Lannisters en Tyrells zijn niet met meer, en zitten sowieso in het zuiden. Willen ook zo min mogelijk met the wall te maken hebben.
Er waren er meer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het leger van wijlen Renly Baratheon was de grootste met 100.000 man, in de Frostfangs zitten 100.000 Wildlingen dus niet alleen soldaten maar ook vrouwen en kinderen.
Tot nu toe hebben we vooral gezien dat ze hun charmes in de strijd gooien ^^quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
En die vrouwen kunnen toevallig ook keigoed vechten.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we vooral gezien dat ze hun charmes in de strijd gooien ^^
Ja maar de omaatjes en moedertjes nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
Misschien poepen ze wel allemaal 1 of ander monster uit. Weet jij veel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
Het deed hele harde woei toen ze werd geboren.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het deed hele harde woei toen ze werd geboren.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef DustPuppy het volgende:
Omdat het flink stormde toen ze geboren werd.
Het kan soms zo makkelijk zijn
Dat is sowieso iemand anders want de mannen van de Night Watch kennen Mance Rayder ook. Is gewoon iemand die eerst bij hen hoorde maar zich heeft aangesloten bij de wildlings.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het personage Mance Rayder wordt momenteel gecast, dus moet wel iemand anders zijn.
Ah ja dan kan het hem inderdaad niet zijn nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is sowieso iemand anders want de mannen van de Night Watch kennen Mance Rayder ook. Is gewoon iemand die eerst bij hen hoorde maar zich heeft aangesloten bij de wildlings.
Sowieso niet Benjen Stark.
Ja oke haha. Ik vraag me ook af waar ze haar vandaan hebben. Want zo vaak zie je geen vrouw van 3 meter lopen die ook nog is kan acteren..quote:
Waarom klikte ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
NSFW, mensen![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)aar_geboortekostuum/
Geen idee waarom ik dit post maar misschien heeft er nog iemand wat aan
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
NSFW, mensen![]()
Dat is een understatement lolquote:In de serie een zeer mannelijke vrouw waar je zeker geen ruzie mee moet hebben
Niet klikken dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu ben ik niet geil meer, geen idee hoe dat kwam.
Ach ze hebben ook een 'dwerg' gevonden, dan moet een grote vrouw ook wel lukken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja oke haha. Ik vraag me ook af waar ze haar vandaan hebben. Want zo vaak zie je geen vrouw van 3 meter lopen die ook nog is kan acteren..
Haha wtf. Der hoofd is wel een stuk aangenamer op de foto moet ik toegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
NSFW, mensen![]()
Als je die pubers hierboven moet geloven welquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Franknfurter het volgende:
durf ik te klikken of is het kotswaardig?
Kotswaardig is zwaar overdreven. Gewoon klikken en kijken, tis niet zo dat ze onder de stront zit of zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Franknfurter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef Franknfurter het volgende:
Jezus dat valt toch wel mee? Voor iedereen die hier zijn zolderkamer aan het onderkotsen is: niet iedere vrouw ziet er uit alsof ze net uit de plastische chirurgie fabriek gerold komt.T valt ook gewoon mee. De meeste mannen hier voelen zich denk ik bedreigd door der lengte.. (die benadrukt wordt door die midget er naast).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die doodgaat = soldaat voor de White Walkers. Lijkt me duidelijk dat de WW het grotere gevaar zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn maar enkele walkers gespot in tegenstelling tot het leger van Mance, die het grootste leger van westeros schijnt te hebben en steeds dichter bij de wall gespot wordt gezien hij waarschijnlijk overweegd om aan te vallen.
Dus nee, de wildlings zijn een veel groter gevaar. Voor nu
Het was meer dat ik beneden met familie op de bank zat. Zie ik opeens een link, gelijk klikken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Franknfurter het volgende:
Geniusquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Het was meer dat ik beneden met familie op de bank zat. Zie ik opeens een link, gelijk klikken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toepasselijk trouwens!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef Franknfurter het volgende:
Jezus dat valt toch wel mee? Voor iedereen die hier zijn zolderkamer aan het onderkotsen is: niet iedere vrouw ziet er uit alsof ze net uit de plastische chirurgie fabriek gerold komt.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Jammer dat ze dood isquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toepasselijk trouwens!
Ze is nog niet dood. Ze sterft zeer langzaam en pijnlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jammer dat ze dood is
Was wel een mooi meisje
Ik ben in de Playmobil- Lannisterburcht geweestquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef Gwywen het volgende:
Bij Playmobil hebben ze de serie ook gezien.
Lannister/Casterly Rock
[ afbeelding ]
Arryn/The Eyrie
[ afbeelding ]
Stark/Winterfell
[ afbeelding ]
En natuurlijk Targaryen
[ afbeelding ]
Pycellequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Khaleesi het volgende:
Haha ik wacht echt met smart op legit lego sets (die er vast gaan komen), tot die tijd wat fanmade poppetjes:
[ afbeelding ]
Toevallig zit in de 'lego wereld' en moet je teleurstellen dat dit er niet zal gaan komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Khaleesi het volgende:
Haha ik wacht echt met smart op legit lego sets (die er vast gaan komen), tot die tijd wat fanmade poppetjes:
[ afbeelding ]
The Hound houdt niet zo van vuur
[ afbeelding ]
En Tyrion in de Battle
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Kirov het volgende:
Is het nog verantwoord om dat als 23 jarige te kopen? :p
Haha awesome! Alleen ik hoop niet dat het te commercieel wordt. Vaak daalt dan de kwaliteit ook van zon serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
The Hound houdt niet zo van vuur
[ afbeelding ]
En Tyrion in de Battle
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef benx het volgende:
Toevallig zit in de 'lego wereld' en moet je teleurstellen dat dit er niet zal gaan komen.
Dat gaat echt nog wel komen, van lego of iets anders. Er valt geld mee te verdienen dus iemand gaat het produceren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer!Waarom niet? Niet voor alle leeftijden?
Hoeft ook niet per se van mij, als er dan maar vette fanmade dingen komen. Hoe vet zou een gedetailleerde Red Keep zijn! Niet dat prul uit die lego GoT intro maar een eckte. Iemand moet daar op dit moment toch mee bezig zijn???
Hou ons op de hoogte benx, of begin zelf met bouwen
Lego moet een bepaald quotum halen om te graan produceren met een licentie, dit kost geld en er zijn niet veel kinderen die Game of Thrones zullen kijken. Mensen kunnen hun eigen Lego creaties aan Lego laten zien op de website: http://lego.cuusoo.com/quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer!Waarom niet? Niet voor alle leeftijden?
Hoeft ook niet per se van mij, als er dan maar vette fanmade dingen komen. Hoe vet zou een gedetailleerde Red Keep zijn! Niet dat prul uit die lego GoT intro maar een eckte. Iemand moet daar op dit moment toch mee bezig zijn???
Hou ons op de hoogte benx, of begin zelf met bouwen
Maak hem in het roze, maak er een foto van en kleur hem via paint rood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef Khaleesi het volgende:
Ja ik had altijd alleen maar van die roze lego en wat stadsdingetjes.... Kan wel een Pink Keep maken maar zal niet echt angst inboezemen
Leuke site btw benx, maar zag geen GoT inzendingen???
Lego kinderspeelgoed noemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef Vieuw het volgende:
[
En als 23 jarige die lego kopen.. Ik ken de neiging maar ik zou het toch niet doen want het blijft toch kinder speelgoed.
:0 I've said nothing!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Lego kinderspeelgoed noemen![]()
[ afbeelding ]
Klopt, en tevens een van de vetste gebouwen in de introquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Vieuw het volgende:
Dragonstone is trouwens toch het kasteel van Stannis?
Mwoah, valt ook weer mee. Ik zie er niks mis mee en ze is maar 1 cm langer dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Vieuw het volgende:
[..]
T valt ook gewoon mee. De meeste mannen hier voelen zich denk ik bedreigd door der lengte.. (die benadrukt wordt door die midget er naast).
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
Jeppers, ik heb nog een ontopic vraag:
Qarth vrouwtje met ijzeren gezicht zegt tegen Jorah: "are you gonna betray her (Dany) again?"
Waar doelt ze denken jullie op?
Nu weet ik dat hij naar Westeros gesnitched heeft dat ze in verwachting was, en waarschijnlijk betrokken was bij de moordaanslag, maar sinds Dany uit de as herrezen is lijkt ie een bekeerd mens en niet terug te willen naar Bear Island...
Of schijn bedriegt en is ie ondertussen iets aan het bekokstoven? Of zal ie haar nog bedriegen??
[ afbeelding ]
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.
Volgens mij is hij juist niet iets aan het bekokstoven en is hij inderdaad een bekeerd mens. Hij zit haar ineens zo op de lip en gedraagt zich anders tegen over haar. Hij is veel zorgelijker en zo. Sowieso lijkt me Dany bedriegen niet slim nu die draakjes de "baard" in de keel hebben.
Serieus? Helemaal gemist. Seizoen 1 dan nog maar eens kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.
Mag ik vragen of je dyslectisch bent? Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft. Niet dat het heel boeiend is maar ik vroeg het me ineens af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Vieuw het volgende:
Ja dan is het inderdaad zo
Maar ik denk niet dat hij haar nu nog een keer gaat veraden. Sowieso kan die beter even blijven waar hij nu is ipv naar westeros gaan waar de White Walkers in aantoch zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft.
Nope, niet dat ik weet. Die u in mn naam heb ik er expres tussen gezet. En die enkele r en missende t zijn gewoon type fouten die ik maak doordat ik dan even te snel typ.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je dyslectisch bent? Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft. Niet dat het heel boeiend is maar ik vroeg het me ineens af.
quote:
Haha, die was inderdaad mooi ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Doler12 het volgende:
Godver die reactie van die oude alchemist als hij zijn werk in actie ziet prachtig!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Cool filmpje natuurlijk en vet dat iemand het geprobeerd heeft, maar ik denk/hoop dat er ergens iemand op de wereld bezig is aan gedetaillleerdere GoT gebouwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoe vet zou een gedetailleerde Red Keep zijn! Niet dat prul uit die lego GoT intro maar een eckte. Iemand moet daar op dit moment toch mee bezig zijn???
Oh damn. Dat ik die link nooit gelegd heb.quote:
Genant dat ze niet even voor opname de namen van de personages hebben doorgenomen. Tyrion 'Taairion' noemen en Jaqen 'Joachim'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:24 schreef Beach het volgende:
http://www.teamhww.nl/2012/06/tv-game-of-thrones-seizoen-2/
Ik stoor me een beetje aan alle foutjes die ze maken als ze ingaan op bepaalde stukken in het verhaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:24 schreef Beach het volgende:
http://www.teamhww.nl/2012/06/tv-game-of-thrones-seizoen-2/
Inderdaad, het zat vol met foutenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:20 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik stoor me een beetje aan alle foutjes die ze maken als ze ingaan op bepaalde stukken in het verhaal.
Ik stoor me aan het feit dat ik nu alles weer gezien heb en weer zo verschrikkelijk lang moet wachten op seizoen 3quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:20 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik stoor me een beetje aan alle foutjes die ze maken als ze ingaan op bepaalde stukken in het verhaal.
Aprilquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stoor me aan het feit dat ik nu alles weer gezien heb en weer zo verschrikkelijk lang moet wachten op seizoen 3
ETA?
Is volgens mij al voorbij gekomen. Maar het kan ook wel een toeval zijn omdat de white walkers het zelfde klinken als de draakjesquote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef Gwywen het volgende:
Is het iemand opgevallen dat toen Stannis met Mel in het vuur keek, je die cirkel weerspiegeld in zijn ogen zag die we al twee keer eerder hadden gezien (1 x in s01e10 en 1 x van ijs, in s01e01?)
Deze dus.
[ afbeelding ]
Ze is gewoon een figurant, verder niks speciaals aanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef HiZ het volgende:
He, het valt me nu op dat die hoer die op de schoot van Bronn zit aan de vooravond van de battle of the Blackwater een van de hoeren uit het bordeel van Littlefinger is !
Dat lijkt mij geen toeval, het verklaart ook een beetje waarom die hele sperma-afveeg actie eerder in het seizoen zat. Zodat je haar goed kon zien.
Ik bedoelde die weerspiegeling in Stannis' ogen. Zou dat nog iets betekenen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Is volgens mij al voorbij gekomen. Maar het kan ook wel een toeval zijn omdat de white walkers het zelfde klinken als de draakjes
Heb je mest naar hem gegooid?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef sbientje het volgende:
ik zag vandaag King Joffrey in de sportschoolhij leek er echt op!
heb m in zijn gezicht geslagenquote:
Pics!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef sbientje het volgende:
ik zag vandaag King Joffrey in de sportschoolhij leek er echt op!
Waarom nou Joffrey.. hij is echt één held maar niemand ziet dit omdat de schrijvers dat zo willen.quote:
Dat is toch simpel..hij is het karakter dat "everyone loves to hate". Zulke gasten moeten er ook inzitten en dat is alleen maar goed, maar het is logisch dat iedereen een hekel aan hem heeft. Dat maakt het geen "slecht" karakter in de serie.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom nou Joffrey.. hij is echt één held maar niemand ziet dit omdat de schrijvers dat zo willen.
Zo gemakkelijk om hem te haten omdat hij toevallig er niet zo charmant uitziet plus paar stoute dingen doet.
Ik hoop dat hij nog veel seizoenen blijft.
Wel mooi gemaakt! Kunnen de stakkers goed op oefenen.
wel bij het zien van daenerysquote:Op maandag 25 juni 2012 03:30 schreef PretKroket het volgende:
Wie krijgt er nog meer kippenvel en stijve tepels bij het horen van de introtheme?
quote:Op maandag 25 juni 2012 03:30 schreef PretKroket het volgende:
Wie krijgt er nog meer kippenvel en stijve tepels bij het horen van de introtheme?
Hij is in de serie nog vrij mild hoor. Maar hij speelt het wel heel goed, verwend snotjong.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom nou Joffrey.. hij is echt één held maar niemand ziet dit omdat de schrijvers dat zo willen.
Zo gemakkelijk om hem te haten omdat hij toevallig er niet zo charmant uitziet plus paar stoute dingen doet.
Haha die made in westeros rechts onder doet t hem.quote:
Stark paper coquote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Haha die made in westeros rechts onder doet t hem.
En zon karakter moet er juist in zitten. Ik heb echt een hekel aan hem, en elke keer krijg ik weer hoop op zijn dood, maar die blijft dan uit. Houd het dus wel spannend. Verder speelt dat kereltje hem wel verrekt goed.
Hoezo is Joffrey een held?quote:Op maandag 25 juni 2012 03:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Joffrey maakt gewoon de serie, samen met Tyrion. Dat het een bange teringlijer is zorgt er juist voor dat je wil blijven kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo is Joffrey een held?Die bangerik rent steeds naar zijn mams om zich onder haar rokje te verstoppen.
Jeuuuuj, welkom!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Eerste post trouwens hier; wilde niets spoileren dus topic vermeden. Ik heb de twee series compleet uitgekeken in een voor mij recordtempo; wat een geweldige serie!
Op wie moet hij lijken? Want ik zie t niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:47 schreef benx het volgende:
Zat gister world championship Starcraft te kijken, toch een aardige look a like
http://esl.tv/video/4cb198c29b32a50f/
[ afbeelding ]
Haha vroeger had m'n opa ook een raaf welke constant 'Hallo' zei. Geweldige dieren als ze eenmaal tam zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef Doler12 het volgende:
Nu nog even corn en snow laten leren en hij kan meedoen in season 3!![]()
Hij is geen held, de serie draait ook niet om hem en kan prima zonder hem doorgaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Joffrey maakt gewoon de serie, samen met Tyrion. Dat het een bange teringlijer is zorgt er juist voor dat je wil blijven kijken.
Natuurlijk kan de serie zonder Joffrey verder, maar ik hoop iedere aflevering weer vurig dat ie een keer de lul is en doodgemaakt wordt. Wat dat betreft is ie niet zo anders als Tyrion; ook Joffrey doet dingen die hij niet echt mag doen en ook hij komt er telkens mee weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij is geen held, de serie draait ook niet om hem en kan prima zonder hem doorgaan.
Ik vind Tyrion leuker omdat hij dingen doet die hij niet echt mag doen, en hij komt er gewoon mee weg telkens weer, hoe uitzichtloos zijn situatie ook soms uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (moet dit in spoiler of kan ik er van uitgaan dat iedereen wel de eerste twee seizoenen gezien heeft?
Nee dat laatste wordt hier gewoon niet benoemd. Daar is een speciaal topic voor met boekspoilers. Ik zit nu mobiel dus heb even geen link maar dat staat ook gewoon in dit subforum.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:59 schreef HiZ het volgende:
Niets wat in de serie in de VS is uitgezonden telt als spoiler. Wat wel als spoiler telt zijn dingen die in de boeken gebeuren die niet in de serie hebben gezeten met een weerslag naar de toekomst. En natuurlijk alles uit de boeken wat later op de tijdslijn zit dan het einde van seizoen 2.
Voorbeeld van geen spoiler; de moordaanslag op Bran was met het mes van Tyrion Lannister.
Voorbeeld van een spoiler; vertellen hoe die moordaanslag precies in elkaar steekt.
quote:
^^quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef benx het volgende:
Zet er dan op:
What do we say to the god of gas prices?
[ afbeelding ]
Haha, die is ook leuk ja. (en ja deze is ook nieuw voor mij)quote:
Wa is da?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef VeX- het volgende:
Ware het niet dat die al gepost was nadat de aflevering uitkwam.
Maar ja, het is toch komkommertijd hier.
een periode van het jaar waarin weinig nieuws te melden is...quote:
Inderdaad ja. Symphatieke man vond ik dat altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Haha, die is ook leuk ja. (en ja deze is ook nieuw voor mij)
Ik vindt t wel jammer dat Maester Luwin dood is.
Volgens mij niet. Die vorige had dacht ik geen spelfoutquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef VeX- het volgende:
Ware het niet dat die al gepost was nadat de aflevering uitkwam.
Maar ja, het is toch komkommertijd hier.
Dankjequote:Op donderdag 28 juni 2012 01:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komkommertijd
Futurama is weer begonnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komkommertijd
Wat heb je hieraan als je niet weet wie ze gaan spelen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
Eindelijk weer wat nieuws!![]()
Het schijnt dat de volgende actrices gecast zijn voor seizoen 3(in welke rollen weet ik niet...)
Ze beginnen al binnen een paar weken met de opnames dacht ik gelezen te hebben.
Tara Fitzgerald
[ afbeelding ]
Nathalie Emmanuel
[ afbeelding ]
Charlotte Hope
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk Sarah Bolger
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat voor rollen ze gaan spelen. Zijn er echter tot nu toe alleen vrouwlijke actrices bekend en geen mannelijke?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
Eindelijk weer wat nieuws!![]()
Het schijnt dat de volgende actrices gecast zijn voor seizoen 3(in welke rollen weet ik niet...)
Ze beginnen al binnen een paar weken met de opnames dacht ik gelezen te hebben.
Tara Fitzgerald
[ afbeelding ]
Nathalie Emmanuel
[ afbeelding ]
Charlotte Hope
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk Sarah Bolger
[ afbeelding ]
Hmm nu maak je me toch nieuwschierig, want waarom is het een spoiler om te vertellen welk personage ze gaat spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Pek het volgende:
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat spoiler spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie mag je niet missen! Ik weet niet hoe de boeken zijn (ongetwijfeld ook vet) maar de serie is echt gaaf!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb wel een idee wie Nathalie gaat spelenBen benieuwd.. Maar goed, ik lees boek vier, maar heb serie deel 2 nog niet eens gezien dus tja
[ Bericht 13% gewijzigd door Vieuw op 30-06-2012 00:45:52 ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Hmm nu maak je me toch nieuwschierig, want waarom is het een spoiler om te vertellen welk personage ze gaat spelen?
Hier is trouwens een lijst van nieuwe personages die op wikipedia stond. Ik zet hem maar voor de zekerheid in een spoiler al staat er niks bijzonders bij vind ik.Ja, ik weet het, deel 1 hebben we in Wales gezien, al logerende bij vrienden. Wij hadden net de serie op dvd gekocht en zij toevallig ook. Maar het bleek zo verslavend dat we onze eigen serie niet uit de box hebben hoeven halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De serie mag je niet missen! Ik weet niet hoe de boeken zijn (ongetwijfeld ook vet) maar de serie is echt gaaf!Daarna ben ik begonnen met boek een en ben nu (sinds begin mei dus) een stuk verder in boek 4. Zeer verslavend en er staat jullie nog heel wat te wachten
![]()
![]()
Maar goed, seizoen 2 hebben we nog niet, wij kopen altijd heel braaf iets wat we echt goed vinden, dus nog even geduld nodig daarvoor..![]()
True... maar dan weet je wel alvast tegen welke gezichten je een heel seizoen aan moet kijken straks...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:01 schreef Gwywen het volgende:
Wat heb je hieraan als je niet weet wie ze gaan spelen...![]()
Zeg op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Pek het volgende:
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat [spoiler] spelen
quote:
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Ah vandaar. Ik doe het vaak andersom. Ik kan niet wachten dus download ik ze en als het uit is ga ik het kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, deel 1 hebben we in Wales gezien, al logerende bij vrienden. Wij hadden net de serie op dvd gekocht en zij toevallig ook. Maar het bleek zo verslavend dat we onze eigen serie niet uit de box hebben hoeven halenDaarna ben ik begonnen met boek een en ben nu (sinds begin mei dus) een stuk verder in boek 4. Zeer verslavend en er staat jullie nog heel wat te wachten
![]()
![]()
Maar goed, seizoen 2 hebben we nog niet, wij kopen altijd heel braaf iets wat we echt goed vinden, dus nog even geduld nodig daarvoor..
Ik vond die Sarah Bolger ook al op Margaery Tyrell lijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True... maar dan weet je wel alvast tegen welke gezichten je een heel seizoen aan moet kijken straks...
Rumor has it dat Nathalie Emmanuel een Dothraki meisje zal spelen, Tara Fitzgerald gaat Selyse Florent (de vrouw van Stannis Baratheon) spelen, en Charlotte Hope waarschijnlijk ene Myranda (Meera Reed?). Sarah Bolger vind ik wel wat lijken op Margaery Tyrell, dus misschien familie? Allemaal speculatie...
Nathalie Emmanuel had trouwens een foto van haar script op twitter gepost, lekker slim ook...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Mascio het volgende:
Die Mackenzie Crook zou echt een briljante Vargo Hoat zijn.
Hij is wel een maffe vent die ik graag in game of thrones zou willen zien. Maar hoe kennen jullie al veel personages die gaan komen? Lezen jullie de boeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Khaleesi het volgende:
Er wordt geroddeld dat ook Mackenzie Crook gecast is voor seizoen 3, misschien als Vargo Hoat?
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:42 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Hij is wel een maffe vent die ik graag in game of thrones zou willen zien. Maar hoe kennen jullie al veel personages die gaan komen? Lezen jullie de boeken?
Toevallig, ik zat gisteren nog de afleveringen van Skins te kijken waarin hij een gastrol heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Khaleesi het volgende:
Er wordt geroddeld dat ook Mackenzie Crook gecast is voor seizoen 3, misschien als Vargo Hoat?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |