Het was meer dat ik beneden met familie op de bank zat. Zie ik opeens een link, gelijk klikken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Franknfurter het volgende:
durf ik te klikken of is het kotswaardig?
Geniusquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Het was meer dat ik beneden met familie op de bank zat. Zie ik opeens een link, gelijk klikken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toepasselijk trouwens!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef Franknfurter het volgende:
Jezus dat valt toch wel mee? Voor iedereen die hier zijn zolderkamer aan het onderkotsen is: niet iedere vrouw ziet er uit alsof ze net uit de plastische chirurgie fabriek gerold komt.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Jammer dat ze dood isquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toepasselijk trouwens!
Ze is nog niet dood. Ze sterft zeer langzaam en pijnlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jammer dat ze dood is
Was wel een mooi meisje
Ik ben in de Playmobil- Lannisterburcht geweestquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:33 schreef Gwywen het volgende:
Bij Playmobil hebben ze de serie ook gezien.
Lannister/Casterly Rock
[ afbeelding ]
Arryn/The Eyrie
[ afbeelding ]
Stark/Winterfell
[ afbeelding ]
En natuurlijk Targaryen
[ afbeelding ]
Pycellequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Khaleesi het volgende:
Haha ik wacht echt met smart op legit lego sets (die er vast gaan komen), tot die tijd wat fanmade poppetjes:
[ afbeelding ]
Toevallig zit in de 'lego wereld' en moet je teleurstellen dat dit er niet zal gaan komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Khaleesi het volgende:
Haha ik wacht echt met smart op legit lego sets (die er vast gaan komen), tot die tijd wat fanmade poppetjes:
[ afbeelding ]
The Hound houdt niet zo van vuur
[ afbeelding ]
En Tyrion in de Battle
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Kirov het volgende:
Is het nog verantwoord om dat als 23 jarige te kopen? :p
Haha awesome! Alleen ik hoop niet dat het te commercieel wordt. Vaak daalt dan de kwaliteit ook van zon serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
The Hound houdt niet zo van vuur
[ afbeelding ]
En Tyrion in de Battle
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef benx het volgende:
Toevallig zit in de 'lego wereld' en moet je teleurstellen dat dit er niet zal gaan komen.
Dat gaat echt nog wel komen, van lego of iets anders. Er valt geld mee te verdienen dus iemand gaat het produceren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer!Waarom niet? Niet voor alle leeftijden?
Hoeft ook niet per se van mij, als er dan maar vette fanmade dingen komen. Hoe vet zou een gedetailleerde Red Keep zijn! Niet dat prul uit die lego GoT intro maar een eckte. Iemand moet daar op dit moment toch mee bezig zijn???
Hou ons op de hoogte benx, of begin zelf met bouwen
Lego moet een bepaald quotum halen om te graan produceren met een licentie, dit kost geld en er zijn niet veel kinderen die Game of Thrones zullen kijken. Mensen kunnen hun eigen Lego creaties aan Lego laten zien op de website: http://lego.cuusoo.com/quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer!Waarom niet? Niet voor alle leeftijden?
Hoeft ook niet per se van mij, als er dan maar vette fanmade dingen komen. Hoe vet zou een gedetailleerde Red Keep zijn! Niet dat prul uit die lego GoT intro maar een eckte. Iemand moet daar op dit moment toch mee bezig zijn???
Hou ons op de hoogte benx, of begin zelf met bouwen
Maak hem in het roze, maak er een foto van en kleur hem via paint rood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef Khaleesi het volgende:
Ja ik had altijd alleen maar van die roze lego en wat stadsdingetjes.... Kan wel een Pink Keep maken maar zal niet echt angst inboezemen
Leuke site btw benx, maar zag geen GoT inzendingen???
Lego kinderspeelgoed noemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef Vieuw het volgende:
[
En als 23 jarige die lego kopen.. Ik ken de neiging maar ik zou het toch niet doen want het blijft toch kinder speelgoed.
:0 I've said nothing!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Lego kinderspeelgoed noemen![]()
[ afbeelding ]
Klopt, en tevens een van de vetste gebouwen in de introquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Vieuw het volgende:
Dragonstone is trouwens toch het kasteel van Stannis?
Mwoah, valt ook weer mee. Ik zie er niks mis mee en ze is maar 1 cm langer dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Vieuw het volgende:
[..]
T valt ook gewoon mee. De meeste mannen hier voelen zich denk ik bedreigd door der lengte.. (die benadrukt wordt door die midget er naast).
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
Jeppers, ik heb nog een ontopic vraag:
Qarth vrouwtje met ijzeren gezicht zegt tegen Jorah: "are you gonna betray her (Dany) again?"
Waar doelt ze denken jullie op?
Nu weet ik dat hij naar Westeros gesnitched heeft dat ze in verwachting was, en waarschijnlijk betrokken was bij de moordaanslag, maar sinds Dany uit de as herrezen is lijkt ie een bekeerd mens en niet terug te willen naar Bear Island...
Of schijn bedriegt en is ie ondertussen iets aan het bekokstoven? Of zal ie haar nog bedriegen??
[ afbeelding ]
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.
Volgens mij is hij juist niet iets aan het bekokstoven en is hij inderdaad een bekeerd mens. Hij zit haar ineens zo op de lip en gedraagt zich anders tegen over haar. Hij is veel zorgelijker en zo. Sowieso lijkt me Dany bedriegen niet slim nu die draakjes de "baard" in de keel hebben.
Serieus? Helemaal gemist. Seizoen 1 dan nog maar eens kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.
Mag ik vragen of je dyslectisch bent? Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft. Niet dat het heel boeiend is maar ik vroeg het me ineens af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Vieuw het volgende:
Ja dan is het inderdaad zo
Maar ik denk niet dat hij haar nu nog een keer gaat veraden. Sowieso kan die beter even blijven waar hij nu is ipv naar westeros gaan waar de White Walkers in aantoch zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |