Tot nu toe hebben we vooral gezien dat ze hun charmes in de strijd gooien ^^quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
En die vrouwen kunnen toevallig ook keigoed vechten.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we vooral gezien dat ze hun charmes in de strijd gooien ^^
Ja maar de omaatjes en moedertjes nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
Misschien poepen ze wel allemaal 1 of ander monster uit. Weet jij veel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
Het deed hele harde woei toen ze werd geboren.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het deed hele harde woei toen ze werd geboren.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef DustPuppy het volgende:
Omdat het flink stormde toen ze geboren werd.
Het kan soms zo makkelijk zijn
Dat is sowieso iemand anders want de mannen van de Night Watch kennen Mance Rayder ook. Is gewoon iemand die eerst bij hen hoorde maar zich heeft aangesloten bij de wildlings.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het personage Mance Rayder wordt momenteel gecast, dus moet wel iemand anders zijn.
Ah ja dan kan het hem inderdaad niet zijn nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is sowieso iemand anders want de mannen van de Night Watch kennen Mance Rayder ook. Is gewoon iemand die eerst bij hen hoorde maar zich heeft aangesloten bij de wildlings.
Sowieso niet Benjen Stark.
Ja oke haha. Ik vraag me ook af waar ze haar vandaan hebben. Want zo vaak zie je geen vrouw van 3 meter lopen die ook nog is kan acteren..quote:
Waarom klikte ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
NSFW, mensen![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)aar_geboortekostuum/
Geen idee waarom ik dit post maar misschien heeft er nog iemand wat aan
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
NSFW, mensen![]()
Dat is een understatement lolquote:In de serie een zeer mannelijke vrouw waar je zeker geen ruzie mee moet hebben
Niet klikken dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu ben ik niet geil meer, geen idee hoe dat kwam.
Ach ze hebben ook een 'dwerg' gevonden, dan moet een grote vrouw ook wel lukken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja oke haha. Ik vraag me ook af waar ze haar vandaan hebben. Want zo vaak zie je geen vrouw van 3 meter lopen die ook nog is kan acteren..
Haha wtf. Der hoofd is wel een stuk aangenamer op de foto moet ik toegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
NSFW, mensen![]()
Als je die pubers hierboven moet geloven welquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Franknfurter het volgende:
durf ik te klikken of is het kotswaardig?
Kotswaardig is zwaar overdreven. Gewoon klikken en kijken, tis niet zo dat ze onder de stront zit of zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Franknfurter het volgende:
durf ik te klikken of is het kotswaardig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef Franknfurter het volgende:
Jezus dat valt toch wel mee? Voor iedereen die hier zijn zolderkamer aan het onderkotsen is: niet iedere vrouw ziet er uit alsof ze net uit de plastische chirurgie fabriek gerold komt.T valt ook gewoon mee. De meeste mannen hier voelen zich denk ik bedreigd door der lengte.. (die benadrukt wordt door die midget er naast).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die doodgaat = soldaat voor de White Walkers. Lijkt me duidelijk dat de WW het grotere gevaar zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn maar enkele walkers gespot in tegenstelling tot het leger van Mance, die het grootste leger van westeros schijnt te hebben en steeds dichter bij de wall gespot wordt gezien hij waarschijnlijk overweegd om aan te vallen.
Dus nee, de wildlings zijn een veel groter gevaar. Voor nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |