Ga er maar niet vanuit, the Starks zijn gedrild in eer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef daeh het volgende:
Ik zat de denken hè, die oom van Jon (Benjen), heeft die zich niet gewoon aangesloten bij The Wildlings? Dat hij het leven in het zwart zat was, en dit de enige manier was om te ontsnappen aan dat leven? Want ten zuiden van de muur zou hij vermoord worden en in het noorden wordt toch iedereen geaccepteerd. Dat zou wel die 2 dode metgezellen verklaren, dat hij ze het plan voorlegde maar dat ze het niet accepteerden.
En zo ja, hoe zou Jon reageren bij een weerzien?
Achja, ik speculeer ook maar wat
In ieder verhaal zit toch altijd een uitschieter in de familie? Misschien voelde hij er wel iets voor om de Wildlings iets bij te brengen, of heeft hij een scharrel ontmoet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit, the Starks zijn gedrild in eer.
Ja zo iets lijkt mij ook het meest logisch. En de reden dat je ze dan niet dood ziet gaan is denk ik dat als het nodig is de personages terug kunnen komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een principe dat sommige (veel) mensen niet begrijpen. Dat sommige figuren er alleen maar inzitten om een hoofdpersoon een zetje te geven in een bepaalde richting en dat het daarna niet meer belangrijk is wat er met ze gebeurt. Nan is er zo één voor Bran, die zwaardleraar van Sansa is een andere en voor Arya is het dan weer Jaqen. Ze hebben hun doel gediend en verdwijnen uit het verhaal zonder dat er zelfs echt duidelijk is wat hun lot is.
Denk ik ook. Als Benjen nog leeft, komt Jon hem vast wel tegen bij de Wildlings. Ik verwacht inderdaad dat beide heren aan zullen sluiten bij de Wildlings. Gezien de common enemy die eraan komt verwacht ik niet dat de Nights Watch daar zoveel bezwaar tegen zal hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef Vieuw het volgende:
Wat Benjen Stark betreft, dat idee had ik zelf ook al gehad. Sowieso denk ik dat Jon de Wildlings wel gaat joinen.
Waarom? Er zijn maar enkele walkers gespot in tegenstelling tot het leger van Mance, die het grootste leger van westeros schijnt te hebben en steeds dichter bij de wall gespot wordt gezien hij waarschijnlijk overweegd om aan te vallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef Khaleesi het volgende:
Ik denk dat de WW's wel een iets grotere bedreiging zijn voor mensen onder de Wall dan de Wildlings hoor
Je verzint nogal wat dingen. Grootste leger van westeros? In aantallen zijn de Lannisters + Tyrells al met meer + veel beter bewapend en getraind. En zijn leger zit nog steeds in de Frostfangs wat juist ver van de Wall vandaan is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn maar enkele walkers gespot in tegenstelling tot het leger van Mance, die het grootste leger van westeros schijnt te hebben en steeds dichter bij de wall gespot wordt gezien hij waarschijnlijk overweegd om aan te vallen.
Dus nee, de wildlings zijn een veel groter gevaar. Voor nu
Dat had je dan verkeerd, want die WW's kwamen voor het kamp van de Crowsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Khaleesi het volgende:
Het idee wat ik overhield aan de season finale was dat een leger van WW's het kamp van de Wildlings aan ging vallen, met hopelijk in seizoen 3 dus een directe confrontatie.
Nogmaals; zij zullen allebei niet snel zich zomaar aansluiten bij de wildlings gezien diezelfde wildlings de wall willen aanvallen..quote:Wellicht dat tegen die tijd Jon en de misschien nog levende Benjen een rol van betekenis konden vervullen aan het front van Mance's leger. Jon die toevallig weet hoe je een WW kapot kan krijgen enzo....
Maar niet als Jon (en heel eventueel Benjen) zich aansluiten bij de vijand van de nights watchquote:In die zin mag de Night's Watch blij zijn dat Jon en Benjen het vuile werk opknappen aan het noorden van de muur.
De WW vallen de wildlings aan? Was wel duidelijk dat het om de Fist ging aangezien Sam daar rondliepquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Khaleesi het volgende:
Het idee wat ik overhield aan de season finale was dat een leger van WW's het kamp van de Wildlings aan ging vallen, met hopelijk in seizoen 3 dus een directe confrontatie. Wellicht dat tegen die tijd Jon en de misschien nog levende Benjen een rol van betekenis konden vervullen aan het front van Mance's leger. Jon die toevallig weet hoe je een WW kapot kan krijgen enzo....
In die zin mag de Night's Watch blij zijn dat Jon en Benjen het vuile werk opknappen aan het noorden van de muur.
DOCH als Jon de Wildlings joined en ze helpt om de Wall te doorbreken, ja dan moet zijn kop rollen ja
Enkel speculatie dus van mijn kant...
Dit dacht ik dus ook. En omdat die toeter 3x af ging, en ik geloof niet dat Wildlings gebruiken van de Crows hadden overgenomen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De WW vallen de wildlings aan? Was wel duidelijk dat het om de Fist ging aangezien Sam daar rondliep
De crows in de fist, dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ik neem aan dat die WW's geen enkele andere kant op kunnen dan zuidwaarts, dus vroeg of laat gaan ze de Wildlings tegenkomen.
Nu is het dus maar de vraag wie waar eerst is: 1: WW's bij Wildling kamp, of 2: de Wildlings bij de Wall.....
Hoeft ook niet bewust "overgelopen" te zijn. Kan ook gevangen genomen zijn, en indien er een battle met de WW's komt gewoon voorin het leger geduwd worden...quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef ems. het volgende:
Verder lijkt het me sterk dat Benjen zomaar opeens is over gelopen naar de wildlings.
Hoedatzo? Ik kreeg toch het idee dat ze onderweg waren naar iets veel groters, met veel meer man dan nodig was om die paar Crows uit te schakelen...?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat had je dan verkeerd, want die WW's kwamen voor het kamp van de Crows
Dat niet alleen, elke keer heb je valse hoop op iets moois maar krijgt het een onverwachte wending. Zoals in seizoen 1 dat Eddard Stark Goffrey gaat arresteren en dat die gold cloaks hem ineens aanvallen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet bewust "overgelopen" te zijn. Kan ook gevangen genomen zijn, en indien er een battle met de WW's komt gewoon voorin het leger geduwd worden...En zich dan bewijzen als capabele vechtersbaes.
Het is maar net wat de omstandigheden zijn.
En ja je merkt het: ik verwacht dus stiekem een WW tegen Wildlings battle, hoewel dit vast en zeker ijdele hoop zal zijn aangezien dit financieel en technisch niet haalbaar is voor de makers
[..]
Hoedatzo? Ik kreeg toch het idee dat ze onderweg waren naar iets veel groters, met veel meer man dan nodig was om die paar Crows uit te schakelen...?
Het personage Mance Rayder wordt momenteel gecast, dus moet wel iemand anders zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Maar het is toch ook niet duidelijk wie Mance Ryder is? Ik had een vermoedden dat dat Benjen was, of is dat complete bullshit?
Het leger van de Lannisters en Tyrells zijn niet met meer, en zitten sowieso in het zuiden. Willen ook zo min mogelijk met the wall te maken hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verzint nogal wat dingen. Grootste leger van westeros? In aantallen zijn de Lannisters + Tyrells al met meer + veel beter bewapend en getraind. En zijn leger zit nog steeds in de Frostfangs wat juist ver van de Wall vandaan is.
Het leger van wijlen Renly Baratheon was de grootste met 100.000 man, in de Frostfangs zitten 100.000 Wildlingen dus niet alleen soldaten maar ook vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het leger van de Lannisters en Tyrells zijn niet met meer, en zitten sowieso in het zuiden. Willen ook zo min mogelijk met the wall te maken hebben.
Er waren er meer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het leger van wijlen Renly Baratheon was de grootste met 100.000 man, in de Frostfangs zitten 100.000 Wildlingen dus niet alleen soldaten maar ook vrouwen en kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |