Maak hem in het roze, maak er een foto van en kleur hem via paint rood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef Khaleesi het volgende:
Ja ik had altijd alleen maar van die roze lego en wat stadsdingetjes.... Kan wel een Pink Keep maken maar zal niet echt angst inboezemen
Leuke site btw benx, maar zag geen GoT inzendingen???
Lego kinderspeelgoed noemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef Vieuw het volgende:
[
En als 23 jarige die lego kopen.. Ik ken de neiging maar ik zou het toch niet doen want het blijft toch kinder speelgoed.
:0 I've said nothing!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Lego kinderspeelgoed noemen![]()
[ afbeelding ]
Klopt, en tevens een van de vetste gebouwen in de introquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Vieuw het volgende:
Dragonstone is trouwens toch het kasteel van Stannis?
Mwoah, valt ook weer mee. Ik zie er niks mis mee en ze is maar 1 cm langer dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Vieuw het volgende:
[..]
T valt ook gewoon mee. De meeste mannen hier voelen zich denk ik bedreigd door der lengte.. (die benadrukt wordt door die midget er naast).
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
Jeppers, ik heb nog een ontopic vraag:
Qarth vrouwtje met ijzeren gezicht zegt tegen Jorah: "are you gonna betray her (Dany) again?"
Waar doelt ze denken jullie op?
Nu weet ik dat hij naar Westeros gesnitched heeft dat ze in verwachting was, en waarschijnlijk betrokken was bij de moordaanslag, maar sinds Dany uit de as herrezen is lijkt ie een bekeerd mens en niet terug te willen naar Bear Island...
Of schijn bedriegt en is ie ondertussen iets aan het bekokstoven? Of zal ie haar nog bedriegen??
[ afbeelding ]
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.
Volgens mij is hij juist niet iets aan het bekokstoven en is hij inderdaad een bekeerd mens. Hij zit haar ineens zo op de lip en gedraagt zich anders tegen over haar. Hij is veel zorgelijker en zo. Sowieso lijkt me Dany bedriegen niet slim nu die draakjes de "baard" in de keel hebben.
Serieus? Helemaal gemist. Seizoen 1 dan nog maar eens kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.
Mag ik vragen of je dyslectisch bent? Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft. Niet dat het heel boeiend is maar ik vroeg het me ineens af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Vieuw het volgende:
Ja dan is het inderdaad zo
Maar ik denk niet dat hij haar nu nog een keer gaat veraden. Sowieso kan die beter even blijven waar hij nu is ipv naar westeros gaan waar de White Walkers in aantoch zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |