abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113168717
Ja ik had altijd alleen maar van die roze lego en wat stadsdingetjes.... Kan wel een Pink Keep maken maar zal niet echt angst inboezemen :')

Leuke site btw benx, maar zag geen GoT inzendingen???
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:27:09 #177
305022 benx
Siktigit
pi_113168808
Deze zou ik wel willen, mogen ze van mij produceren:
http://lego.cuusoo.com/ideas/view/1319

Zal dan rond de $400 kosten :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_113169011
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef Khaleesi het volgende:
Ja ik had altijd alleen maar van die roze lego en wat stadsdingetjes.... Kan wel een Pink Keep maken maar zal niet echt angst inboezemen :')

Leuke site btw benx, maar zag geen GoT inzendingen???
Maak hem in het roze, maak er een foto van en kleur hem via paint rood! :) (je wilde toch een red keep?)

Die titanic is wel echt vet ja! Maar dat zal wel meer dan 400 euro gaan kosten denk ik hoor. Ik heb vroeger dingen van Star Wars gezien die kleiner waren en ook rond de 400 euro kostte. Maar jij hebt er volgens mij meer verstand van dus 400 kan ook kloppen..
pi_113169150
http://lego.cuusoo.com/ideas/view/8792
Die kan je dan toch supporten Khaleesi? Die gaat over de figuurtjes en hun kastelen.
pi_113169331
De figuurtjes boeien me eigenlijk nog niet eens zo erg.
Ik wil die kastelen in lego zien :) Dragonstone en de Twins zou echt vet zijn. :)

Verder te vaag verhaal zonder beelden, hebben ze in de comments ook door zo te zien ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:40:29 #181
28033 Pek
je moet wat
pi_113169587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef Vieuw het volgende:

[
En als 23 jarige die lego kopen.. Ik ken de neiging maar ik zou het toch niet doen want het blijft toch kinder speelgoed.
Lego kinderspeelgoed noemen :')

_O_
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_113169607
Ja die kasstelen zouden we het vetste zijn. Alleen worden die met lego helaas vaak matig uitgebeeld.
Ja klopt. Dat wordt dus hopen dat we in seizoen 3 die kastelen beter te zien krijgen! :)
Dragonstone is trouwens toch het kasteel van Stannis?
pi_113169652
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Pek het volgende:

[..]

Lego kinderspeelgoed noemen :')

[ afbeelding ]

_O_
:0 I've said nothing!!
Die is echt ziek man, echt heel vet gemaakt!
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:42:12 #184
305022 benx
Siktigit
pi_113169688
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_113169765
quote:
Oke die is ook echt heel gaaf! Als zo zo iets zouden maken van die Game of Thrones kastelen :D
pi_113169878
Een beetje lego bouwert kan aan de hand van de intro en bestaand concept art wel zo'n Red Keep nabouwen hoor... :7 Denk ik.... :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Vieuw het volgende:

Dragonstone is trouwens toch het kasteel van Stannis?
Klopt, en tevens een van de vetste gebouwen in de intro :)

Afijn misschien kunnen we beter iets meer terug on topic gaan ^O^
pi_113169998
Ja das waar, maar die standaard sets zijn dan vaak een beetje matig.

Goed idee, we dwalen inderdaad elke keer wat af :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:48:18 #188
305022 benx
Siktigit
pi_113170001
Mocht iemand sets of onderdelen willen kopen mogen mensen in dit topic met 20% korting kopen mijn Bricklink winkel:
http://www.bricklink.com/store.asp?p=Benx

Heb voornamelijk oude sets die niet meer te koop zijn en dus duur zijn, maar onderdelen genoeg :P

-ontopic-
pi_113170356
Jeppers, ik heb nog een ontopic vraag:

Qarth vrouwtje met ijzeren gezicht zegt tegen Jorah: "are you gonna betray her (Dany) again?"
Waar doelt ze denken jullie op?

Nu weet ik dat hij naar Westeros gesnitched heeft dat ze in verwachting was, en waarschijnlijk betrokken was bij de moordaanslag, maar sinds Dany uit de as herrezen is lijkt ie een bekeerd mens en niet terug te willen naar Bear Island...

Of schijn bedriegt en is ie ondertussen iets aan het bekokstoven? Of zal ie haar nog bedriegen??

[ Bericht 11% gewijzigd door Khaleesi op 21-06-2012 00:23:17 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 23:55:40 #190
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_113170411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Vieuw het volgende:

[..]

T valt ook gewoon mee. De meeste mannen hier voelen zich denk ik bedreigd door der lengte.. (die benadrukt wordt door die midget er naast).
Mwoah, valt ook weer mee. Ik zie er niks mis mee en ze is maar 1 cm langer dan ik ;). Ze speelt ook nog eens tof :).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_113170431
Jorah had eerst een dubbelagenda; Hij was er volgens mij mede bij betrokken dat er een moordaanslag op haar werd gepleegd.
pi_113172495
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
Jeppers, ik heb nog een ontopic vraag:

Qarth vrouwtje met ijzeren gezicht zegt tegen Jorah: "are you gonna betray her (Dany) again?"
Waar doelt ze denken jullie op?

Nu weet ik dat hij naar Westeros gesnitched heeft dat ze in verwachting was, en waarschijnlijk betrokken was bij de moordaanslag, maar sinds Dany uit de as herrezen is lijkt ie een bekeerd mens en niet terug te willen naar Bear Island...

Of schijn bedriegt en is ie ondertussen iets aan het bekokstoven? Of zal ie haar nog bedriegen??

[ afbeelding ]
Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.

Volgens mij is hij juist niet iets aan het bekokstoven en is hij inderdaad een bekeerd mens. Hij zit haar ineens zo op de lip en gedraagt zich anders tegen over haar. Hij is veel zorgelijker en zo. Sowieso lijkt me Dany bedriegen niet slim nu die draakjes de "baard" in de keel hebben.
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:43:02 #193
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_113172713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Bij die moordaanslag was hij denk ik wel betrokken. Je zag hem, als ik het me goed herinner, naar die drank verkoper kijken en zich van gedachte veranderen want hij wist precies dat die vent der wilde vergiftigen. Maar hoe weet je zeker dat hij dat gesnitched heeft? Het was te verwachten maar ik heb het niet ergens duidelijk over zien komen.

Volgens mij is hij juist niet iets aan het bekokstoven en is hij inderdaad een bekeerd mens. Hij zit haar ineens zo op de lip en gedraagt zich anders tegen over haar. Hij is veel zorgelijker en zo. Sowieso lijkt me Dany bedriegen niet slim nu die draakjes de "baard" in de keel hebben.
Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.
吴 曼 迪
pi_113172776
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hij kreeg een vrijbrief om weer terug te mogen keren naar Westeros, omdat hij dus de info had doorgespeeld dat Dany zwanger was.
Serieus? Helemaal gemist. Seizoen 1 dan nog maar eens kijken :)
pi_113180784
Ik heb ook niet meegrekregen dat Jorah dat zei eigenlijk. Alleen met die drankverkoper eigenlijk.
pi_113181565
When Jorah learns that Daenerys is pregnant, he orders a goat slaughtered and prepared as a meal to celebrate and rides to the nearby Free City of Qohor.[4] It is later revealed that he sent information to Lord Varys in King's Landing about Daenerys's pregnancy.[5]

Waarbij "later" staat voor een ep achterin seizoen 1 dacht ik...

http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Jorah_Mormont#cite_note-4
pi_113182539
Ja dan is het inderdaad zo :)
Maar ik denk niet dat hij haar nu nog een keer gaat veraden. Sowieso kan die beter even blijven waar hij nu is ipv naar westeros gaan waar de White Walkers in aantoch zijn.
pi_113184878
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Vieuw het volgende:
Ja dan is het inderdaad zo :)
Maar ik denk niet dat hij haar nu nog een keer gaat veraden. Sowieso kan die beter even blijven waar hij nu is ipv naar westeros gaan waar de White Walkers in aantoch zijn.
Mag ik vragen of je dyslectisch bent? Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft. Niet dat het heel boeiend is maar ik vroeg het me ineens af.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113185075
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:04 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het viel me op dat je vieuw heet met een u, en veraden met 1 r en aantoch zonder t schrijft.

Dikke wink ;) ;) ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')