Wat heb je hieraan als je niet weet wie ze gaan spelen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
Eindelijk weer wat nieuws!![]()
Het schijnt dat de volgende actrices gecast zijn voor seizoen 3(in welke rollen weet ik niet...)
Ze beginnen al binnen een paar weken met de opnames dacht ik gelezen te hebben.
Tara Fitzgerald
[ afbeelding ]
Nathalie Emmanuel
[ afbeelding ]
Charlotte Hope
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk Sarah Bolger
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat voor rollen ze gaan spelen. Zijn er echter tot nu toe alleen vrouwlijke actrices bekend en geen mannelijke?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
Eindelijk weer wat nieuws!![]()
Het schijnt dat de volgende actrices gecast zijn voor seizoen 3(in welke rollen weet ik niet...)
Ze beginnen al binnen een paar weken met de opnames dacht ik gelezen te hebben.
Tara Fitzgerald
[ afbeelding ]
Nathalie Emmanuel
[ afbeelding ]
Charlotte Hope
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk Sarah Bolger
[ afbeelding ]
Hmm nu maak je me toch nieuwschierig, want waarom is het een spoiler om te vertellen welk personage ze gaat spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Pek het volgende:
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat spoiler spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie mag je niet missen! Ik weet niet hoe de boeken zijn (ongetwijfeld ook vet) maar de serie is echt gaaf!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb wel een idee wie Nathalie gaat spelenBen benieuwd.. Maar goed, ik lees boek vier, maar heb serie deel 2 nog niet eens gezien dus tja
[ Bericht 13% gewijzigd door Vieuw op 30-06-2012 00:45:52 ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Hmm nu maak je me toch nieuwschierig, want waarom is het een spoiler om te vertellen welk personage ze gaat spelen?
Hier is trouwens een lijst van nieuwe personages die op wikipedia stond. Ik zet hem maar voor de zekerheid in een spoiler al staat er niks bijzonders bij vind ik.Ja, ik weet het, deel 1 hebben we in Wales gezien, al logerende bij vrienden. Wij hadden net de serie op dvd gekocht en zij toevallig ook. Maar het bleek zo verslavend dat we onze eigen serie niet uit de box hebben hoeven halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De serie mag je niet missen! Ik weet niet hoe de boeken zijn (ongetwijfeld ook vet) maar de serie is echt gaaf!Daarna ben ik begonnen met boek een en ben nu (sinds begin mei dus) een stuk verder in boek 4. Zeer verslavend en er staat jullie nog heel wat te wachten
![]()
![]()
Maar goed, seizoen 2 hebben we nog niet, wij kopen altijd heel braaf iets wat we echt goed vinden, dus nog even geduld nodig daarvoor..![]()
True... maar dan weet je wel alvast tegen welke gezichten je een heel seizoen aan moet kijken straks...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:01 schreef Gwywen het volgende:
Wat heb je hieraan als je niet weet wie ze gaan spelen...![]()
Zeg op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Pek het volgende:
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat [spoiler] spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Ah vandaar. Ik doe het vaak andersom. Ik kan niet wachten dus download ik ze en als het uit is ga ik het kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, deel 1 hebben we in Wales gezien, al logerende bij vrienden. Wij hadden net de serie op dvd gekocht en zij toevallig ook. Maar het bleek zo verslavend dat we onze eigen serie niet uit de box hebben hoeven halenDaarna ben ik begonnen met boek een en ben nu (sinds begin mei dus) een stuk verder in boek 4. Zeer verslavend en er staat jullie nog heel wat te wachten
![]()
![]()
Maar goed, seizoen 2 hebben we nog niet, wij kopen altijd heel braaf iets wat we echt goed vinden, dus nog even geduld nodig daarvoor..
Ik vond die Sarah Bolger ook al op Margaery Tyrell lijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True... maar dan weet je wel alvast tegen welke gezichten je een heel seizoen aan moet kijken straks...
Rumor has it dat Nathalie Emmanuel een Dothraki meisje zal spelen, Tara Fitzgerald gaat Selyse Florent (de vrouw van Stannis Baratheon) spelen, en Charlotte Hope waarschijnlijk ene Myranda (Meera Reed?). Sarah Bolger vind ik wel wat lijken op Margaery Tyrell, dus misschien familie? Allemaal speculatie...
Nathalie Emmanuel had trouwens een foto van haar script op twitter gepost, lekker slim ook...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Mascio het volgende:
Die Mackenzie Crook zou echt een briljante Vargo Hoat zijn.
Hij is wel een maffe vent die ik graag in game of thrones zou willen zien. Maar hoe kennen jullie al veel personages die gaan komen? Lezen jullie de boeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Khaleesi het volgende:
Er wordt geroddeld dat ook Mackenzie Crook gecast is voor seizoen 3, misschien als Vargo Hoat?
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:42 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Hij is wel een maffe vent die ik graag in game of thrones zou willen zien. Maar hoe kennen jullie al veel personages die gaan komen? Lezen jullie de boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |