abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113525689

_O_ _O_ _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_113559931
Eindelijk weer wat nieuws! *O*
Het schijnt dat de volgende actrices gecast zijn voor seizoen 3 :) (in welke rollen weet ik niet...)
Ze beginnen al binnen een paar weken met de opnames dacht ik gelezen te hebben.

Tara Fitzgerald

Nathalie Emmanuel

Charlotte Hope

En waarschijnlijk Sarah Bolger
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2012 @ 15:41:33 #278
230491 Zith
pls tip
pi_113560767
Hmm, de tetten zijn niet groot genoeg
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_113561293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
:D
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:01:15 #280
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_113572293
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
Het schijnt dat de volgende actrices gecast zijn voor seizoen 3 :) (in welke rollen weet ik niet...)

Tara Fitzgerald
[ afbeelding ]

Nathalie Emmanuel
[ afbeelding ]

Charlotte Hope
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heb je hieraan als je niet weet wie ze gaan spelen... ;(

9 juli gaan ze volgens mij met de opnamen beginnen, heb ik ergens gelezen.
pi_113576530
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Khaleesi het volgende:

Tara Fitzgerald
[ afbeelding ]

Nathalie Emmanuel
[ afbeelding ]

Charlotte Hope
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat voor rollen ze gaan spelen. Zijn er echter tot nu toe alleen vrouwlijke actrices bekend en geen mannelijke?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:02:03 #282
28033 Pek
je moet wat
pi_113577619
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat [spoiler] spelen :)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_113581202
Ik heb wel een idee wie Nathalie gaat spelen :Y Ben benieuwd.. Maar goed, ik lees boek vier, maar heb serie deel 2 nog niet eens gezien dus tja :+
pi_113581607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Pek het volgende:
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat spoiler spelen :)
Hmm nu maak je me toch nieuwschierig, want waarom is het een spoiler om te vertellen welk personage ze gaat spelen?

Hier is trouwens een lijst van nieuwe personages die op wikipedia stond. Ik zet hem maar voor de zekerheid in een spoiler al staat er niks bijzonders bij vind ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb wel een idee wie Nathalie gaat spelen :Y Ben benieuwd.. Maar goed, ik lees boek vier, maar heb serie deel 2 nog niet eens gezien dus tja :+
De serie mag je niet missen! Ik weet niet hoe de boeken zijn (ongetwijfeld ook vet) maar de serie is echt gaaf!

[ Bericht 13% gewijzigd door Vieuw op 30-06-2012 00:45:52 ]
pi_113582383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Hmm nu maak je me toch nieuwschierig, want waarom is het een spoiler om te vertellen welk personage ze gaat spelen?

Hier is trouwens een lijst van nieuwe personages die op wikipedia stond. Ik zet hem maar voor de zekerheid in een spoiler al staat er niks bijzonders bij vind ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

De serie mag je niet missen! Ik weet niet hoe de boeken zijn (ongetwijfeld ook vet) maar de serie is echt gaaf!
Ja, ik weet het, deel 1 hebben we in Wales gezien, al logerende bij vrienden. Wij hadden net de serie op dvd gekocht en zij toevallig ook. Maar het bleek zo verslavend dat we onze eigen serie niet uit de box hebben hoeven halen :+ Daarna ben ik begonnen met boek een en ben nu (sinds begin mei dus) een stuk verder in boek 4. Zeer verslavend en er staat jullie nog heel wat te wachten :Y O-)
Maar goed, seizoen 2 hebben we nog niet, wij kopen altijd heel braaf iets wat we echt goed vinden, dus nog even geduld nodig daarvoor.. :)
pi_113582559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:01 schreef Gwywen het volgende:

Wat heb je hieraan als je niet weet wie ze gaan spelen... ;(
True... maar dan weet je wel alvast tegen welke gezichten je een heel seizoen aan moet kijken straks... ;)

Rumor has it dat Nathalie Emmanuel een Dothraki meisje zal spelen, Tara Fitzgerald gaat Selyse Florent (de vrouw van Stannis Baratheon) spelen, en Charlotte Hope waarschijnlijk ene Myranda (Meera Reed?). Sarah Bolger vind ik wel wat lijken op Margaery Tyrell, dus misschien familie? Allemaal speculatie...

Nathalie Emmanuel had trouwens een foto van haar script op twitter gepost, lekker slim ook...

pi_113582647
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Pek het volgende:
Sarah Bolger was dacht ik al bekend? Die gaat [spoiler] spelen :)
Zeg op! o|O ;)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 00:58:24 #288
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_113582658
Nathalie Emmanuel = Missandei?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 01:37:09 #289
28033 Pek
je moet wat
pi_113583692
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Zeg op! o|O ;)
SPOILER
:P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_113593084
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, deel 1 hebben we in Wales gezien, al logerende bij vrienden. Wij hadden net de serie op dvd gekocht en zij toevallig ook. Maar het bleek zo verslavend dat we onze eigen serie niet uit de box hebben hoeven halen :+ Daarna ben ik begonnen met boek een en ben nu (sinds begin mei dus) een stuk verder in boek 4. Zeer verslavend en er staat jullie nog heel wat te wachten :Y O-)
Maar goed, seizoen 2 hebben we nog niet, wij kopen altijd heel braaf iets wat we echt goed vinden, dus nog even geduld nodig daarvoor.. :)
Ah vandaar. Ik doe het vaak andersom. Ik kan niet wachten dus download ik ze en als het uit is ga ik het kopen :)

quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

True... maar dan weet je wel alvast tegen welke gezichten je een heel seizoen aan moet kijken straks... ;)

Rumor has it dat Nathalie Emmanuel een Dothraki meisje zal spelen, Tara Fitzgerald gaat Selyse Florent (de vrouw van Stannis Baratheon) spelen, en Charlotte Hope waarschijnlijk ene Myranda (Meera Reed?). Sarah Bolger vind ik wel wat lijken op Margaery Tyrell, dus misschien familie? Allemaal speculatie...

Nathalie Emmanuel had trouwens een foto van haar script op twitter gepost, lekker slim ook...

[ afbeelding ]
Ik vond die Sarah Bolger ook al op Margaery Tyrell lijken :P

Heel slim inderdaad, ik zou het niet een durven aangezien je met dat soort dingen echt gezeik kan krijgen.
pi_113595296
Er wordt geroddeld dat ook Mackenzie Crook gecast is voor seizoen 3, misschien als Vargo Hoat?

pi_113595656
Oeh dat zou een goede Hoat zijn :Y Zo stel ik hem iig wel voor ongeveer :)
pi_113596836
Dat Sarah Bolger-Mackenzie Crook-gerucht is wel heel flinterdun, maar goed daar zijn geruchten dan ook voor.
pi_113596924
Wat Mackenzie betreft, er zijn ca. 4 verschillende sources die het bevestigen, maar idd, kunnen allemaal leugenaars zijn........ blijft leuk om te speculeren! ^O^

Ik zag trouwens een fan suggestie voor Vargo Hoat: Robert Knepper (die held van Prison Break)
Nu ken ik heel dat Vargo Hoat personage natuurlijk nog helemaal niet, maar Knepper terug op de beeldbuis zou echt fantastisch zijn, mijn favo acteur denk ik nu ik er aan terugdenk!! _O_

[ Bericht 50% gewijzigd door Khaleesi op 30-06-2012 16:41:36 ]
pi_113601596
Die Mackenzie Crook zou echt een briljante Vargo Hoat zijn.
pi_113601694
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Mascio het volgende:
Die Mackenzie Crook zou echt een briljante Vargo Hoat zijn.
:Y en qua uiterlijk beter gecast dan Robert dinges hier boven wmb
pi_113605173
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Khaleesi het volgende:
Er wordt geroddeld dat ook Mackenzie Crook gecast is voor seizoen 3, misschien als Vargo Hoat?

[ afbeelding ]
Hij is wel een maffe vent die ik graag in game of thrones zou willen zien. Maar hoe kennen jullie al veel personages die gaan komen? Lezen jullie de boeken?
pi_113605506
Ik niet in ieder geval. O-)
Ik lees maar op wat er in die roddels staat, verder geen idee wat al die personages uit gaan spoken in seizoen 3.
Hopelijk zitten al die nieuwe boeklezerts hier niet in het boekspoiler topic straks.... :'(
pi_113605634
Ah oke, ik ook niet. Dat komt later nog wel is na de serie als ik er tijd voor heb :P.

Oh ja het kwam over alsof je dacht van dat je hem wel geschikt vond voor de rol van Vargo Hoat, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Zal wel mee vallen denk ik. Rond seizoen 3 zal wel veel reclame gemaakt worden aangezien GoT commercieler wordt, dus komen hier (hopelijk) ook weer nieuwe posters.
pi_113607774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:42 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Hij is wel een maffe vent die ik graag in game of thrones zou willen zien. Maar hoe kennen jullie al veel personages die gaan komen? Lezen jullie de boeken?
Uiteraard ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')